دانلود ترجمه مقاله بازخورد عملکرد منفی و همکاری در شرکت

عنوان فارسی

بازخورد عملکرد منفی و همکاری در شرکت: چگونه مقایسه های اجتماعی چندگانه رو به بالا بر تحقیق و توسعه مشارکتی شرکت اثرگذار است

عنوان انگلیسی

Negative performance feedback and firm cooperation: How multiple upward social comparisons affect firm cooperative R&D

کلمات کلیدی :

  مقایسه اجتماعی؛ تحقیق و توسعه مشارکتی؛ نظریه رفتاری شرکت؛ ناسازگاری؛ نتایج

درسهای مرتبط مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 148
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه و فرضیات 3. طرح تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. دلالت های مدیریتی 7. محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله، اثر ناسازگاری ها در مقایسه های اجتماعی رو به بالا بر تحقیق و توسعه مشارکتی یک شرکت را مطالعه می کند. ما دریافتیم که شرکت هایی که نتایج مقایسه اجتماعی رو به بالای صنعتی و منطقه ای آنها ناسازگار می باشد، سطوح بالاتری از شدّت تحقیق و توسعه مشارکتی را نسبت به شرکت های دارای نتایج سازگار نشان می دهند. بعلاوه، هنگام مواجهه با ناسازگاری، شرکت هایی که دارای ترکیب " شکاف زیاد در مقایسه اجتماعی رو به بالای صنعتی- شکاف کَم در مقایسه اجتماعی رو به بالای منطقه ای " می باشند، در مقایسه با شرکت هایی که ترکیب " شکاف کَم در مقایسه اجتماعی رو به بالای صنعتی- شکاف زیاد در مقایسه اجتماعی رو به بالای منطقه ای " را نشان می دهند، دارای سطوح بالاتری به لحاظ شدّت تحقیق و توسعه مشارکتی هستند. این نتایج نشان می دهد که نتایج ناسازگار مقایسه اجتماعی می تواند باز بودن تحقیق و توسعه در یک شرکت را گسترش دهد. در موارد ناسازگاری، نتایج بهتر مقایسه منطقه ای می تواند به یک شرکت کمک کند تا شکاف در مقایسه اجتماعی رو به بالای صنعتی را به نحو باز و نوآورانه ای محدود کند. یافته های فوق، بینش هایی را برای سیاستگذاران متعهّد به رهنمود دهی و گسترش باز بودن در نوآوری شرکتی فراهم می آورد. مقدّمه: توسعه سریع فنّاوری های جدید مانند کلان داده ها و فنّاوری های دیجیتال موجب تغییر ژرف در روندهای تحقیق و روش مدیریت گردیده است ( دانتو، کومار، و پاتنایک، 2020؛ دانتو، کومار، پاتنایک، و کامپاگنا، 2020؛ ریبیرو- سوریانو، مَک داوِل، و کراوس، 2019) . درحالیکه نوآوری برای شرکت هایی که آن را توسعه بدهند ارزش آفرین است، اما به ظهور بازارهای جدید نیز می انجامد ( گوستافسون، اسنایدر، و ویتِل، 2020؛ اُستروم، پاراسورامان، باوِن، پاتریسیو، و واس، 2015) . گنجانده شدن فنّاوری های جدید مانند فنّاوری های دیجیتال در یک بستر کسب و کار، چالش ها و فرصت های عمده ای را برای شرکت ها بوجود می آورد، که برخی اوقات تا حد نابودی شومپیتری تمام صنایع به پیش می رود ( کراوس، رویگ- تیِرنو، و بونکِن، 2019). در این مورد، نَه تنها لازم است که شرکت ها با رُقبای داخل صنایع خود به رقابت بپردازند بلکه باید فرصت های رشد را بطور گسترده تری جستجو کنند ( هانا و آیزِنهارت، 2018). تصمیم گیرندگان باید فرصت های رشد صنعتی را شناسایی و مشکلات را حل نمایند تا به چشم انداز صنعتی خویش دست یافته و به تصمیمات خود انسجام بخشند ( ریبیرو- سوریانو و کراوس، 2018) . در ضمن، شرکت ها باید نسبت به فرصت های رشد نوظهور در منطقه آنها بسیار هوشیار باشند. آنگونه که تحقیقات نشان می دهد ( بربِگال- میرابِنت، ماس- ماچوکا، و گویکس، 2019)، شرکت ها باید از شوک های ناشی از رُقبای گوناگون در بازار، شامل شوک هایی که در خارج از صنایع آنها بوقوع می پیوندد، جلوگیری کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper studies the impact of inconsistencies in upward social comparisons on a firm's cooperative R&D. We find that firms with inconsistent industrial and regional upward social comparison results show higher levels of cooperative R&D intensity than those with consistent results. Furthermore, in facing inconsistency, firms with a “high industrial upward social comparison gap-low regional upward social comparison gap” combination show higher levels of cooperative R&D intensity than those with a “low industrial upward social comparison gap-high regional upward social comparison gap” combination. These results indicate that inconsistent social comparison results can promote the openness of a firm's R&D. In cases of inconsistency, better regional comparison results can help a firm narrow its industrial upward social comparison gap in an open and innovative way. The above findings provide insights for policymakers committed to guiding and promoting openness in corporate innovation. Introduction: The rapid development of new technologies such as big data and digital technologies has profoundly changed trends of management research and practice (Donthu, Kumar, & Pattnaik, 2020; Donthu, Kumar, Pattnaik, & Campagna, 2020; Ribeiro-Soriano, McDowell, & Kraus, 2019). While innovation creates value for the firms that develop it, it also leads to the emergence of new markets (Gustafsson, Snyder, & Witell, 2020; Ostrom, Parasuraman, Bowen, Patrício, & Voss, 2015). The inclusion of new technologies such as digital technologies into a business context poses major challenges and opportunities for firms, sometimes going as far as resulting in the Schumpeterian destruction of whole industries (Kraus, Roig-Tierno, & Bouncken, 2019). In this case, firms need not only compete with rivals within their industries but must also seek growth opportunities more broadly (Hannah & Eisenhardt, 2018). Decision makers must identify industrial growth opportunities and solve problems to achieve their industrial vision and lend coherence to decisions (Ribeiro-Soriano & Kraus, 2018). Meanwhile, firms must be on high alert for growth opportunities emerging in their region. As research suggests (Berbegal-Mirabent, Mas-Machuca, & Guix, 2019), firms must prevent shocks from various competitors in the market, including those occurring outside their industries.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازخورد عملکرد منفی و همکاری در شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi