دانلود ترجمه مقاله مزیت رقابتی و تاثیر آن بر استراتژی توسعه محصولات جدید

عنوان فارسی :

مزیت رقابتی و تاثیر آن بر استراتژی توسعه محصولات جدید (مطالعه موردی: شرکت فنی توس نیرو)

عنوان انگلیسی :

Competitive Advantage and Its Impact on New Product Development Strategy (Case Study: Toos Nirro Technical Firm)

کلمات کلیدی :

  مزیت رقابتی؛ توسعه محصول جدید؛ کیفیت؛ نوآوری؛ مشتری

درسهای مرتبط : مدیریت استراتژیک؛ مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : MDPI
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 39
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مفهوم مزیت رقابتی 3. روش تحقیق 4. رتبه بندی عامل بر اساس نظرات مدیران ارشد شرکت فنی توس نیرو 5. دلالت ها 6. بحث و بررسی و ارزیابی

نمونه متن انگلیسی مقاله

Although new product development and its importance for companies as a new approach is accompanied by risks, identification of competitive advantage factors can be helpful for managers in reduction of decision-making risks. The Toos Nirro technical firm is a leading company in meeting the demands of its industry in Iran as it is one of the most effective manufacturing centers in Iran, which is committed to complying with modern standards and taking advantage of the latest scientific achievements and transfer of technology. The statistical population included experts and top managers at the Toos Niroo technical firm. The present study was conducted to identify and rate competitive advantage factors in new product development in the Toos Niroo technical firm. In addition to identification of the factors, they were also rated to reveal which factor ranked the high in new product development. This was an applied research which was carried out by a descriptive survey methodology. Using the Cochran method, a sample of 50 people was adopted and data were collected by questionnaire and analyzed using SPSS software (p < 0.15). Hypotheses were tested with the Kolmogorov–Smirnov and parametric tests. Results indicated that competitive advantage factors including quality, efficiency, innovation, and accountability were positively and significantly related to new product development. Introduction: A firm is said to have competitive advantage when its profit rate is higher than the average rate of the related industry, and it is said to have sustained competitive advantage when it retains the high profit rate for several years. Competition issues first entered the literature when Adam Smith published his famous book entitled The Wealth of Nations. Until the late 1980s, there was no theoretical framework for the analysis, retention, and improvement of competition for a country or an industry, and thus, economic analyses were made for competition using various criteria. Throughout the 1980s, strategy books compiled by Michael were very popular in the field of competitive analysis. These books included Competitive Strategy, The Competitive Advantage of Nations, and Competitive Advantage, all of which were pressed by The Free Press in 1980, 1985 and 1989; respectively [1]. In today’s dynamic environment, competitiveness is an important issue in business.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اگرچه توسعه محصول جدید و اهمیت آن برای شرکتها به عنوان یک رویکرد جدید با خطرات همراه است، اما شناسایی عوامل مزیت رقابتی می تواند برای مدیران در کاهش خطرات تصمیم گیری مفید باشد. شرکت فنی طوس نیرو یک شرکت پیشرو در زمینه تحقق مطالبات صنعت خود در ایران است؛ زیرا یکی از مؤثرترین مراکز تولیدی در ایران بوده که متعهد به رعایت استانداردهای نوین و بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و انتقال فناوری است. جامعه آماری شامل متخصصان و مدیران ارشد شرکت فنی طوس نیرو بود. مطالعه حاضر با هدف شناسايي و درجه بندي عوامل مزيت رقابتي در توسعه محصول جديد در شركت فني طوس نيرو انجام شد. علاوه بر شناسایی عوامل، آنها همچنین رتبه بندی شدند تا مشخص شود کدام عامل در توسعه محصول جدید رتبه برتر را دارد. این یک پژوهش کاربردی است که با روش تحقیق توصیفی انجام شده است. با استفاده از روش کوکران، نمونه ای از 50 نفر گرفته شد و داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوری و با استفاده از نرم افزار SPSS تجزیه و تحلیل گردید (P <0.15). فرضیه ها با آزمونهای کولموگروف-اسمیرنو و پارامتری انجام شد. نتایج نشان داد که عوامل مزیت رقابتی از جمله کیفیت، کارایی، نوآوری و پاسخگویی با توسعه محصول جدید رابطه مثبت و معناداری دارند. مقدمه: گفته می شود یک شرکت هنگامی که نرخ سود آن بالاتر از نرخ متوسط صنعت مربوطه باشد، از مزیت رقابتی برخوردار است و گفته می شود هنگامی که نرخ سود بالا را برای چندین سال حفظ می کند، از مزیت رقابتی پایدار برخوردار است. هنگامی که آدام اسمیت کتاب معروف خود را با عنوان ثروت ملل منتشر کرد، موضوعات رقابت برای اولین بار وارد ادبیات شد. تا اواخر دهه 1980، هیچ چهارچوبی نظری برای تجزیه و تحلیل، حفظ و بهبود رقابت برای یک کشور یا یک صنعت وجود نداشت و بنابراین، تجزیه و تحلیلهای اقتصادی برای رقابت با استفاده از معیارهای مختلف انجام می شد. در طول دهه 1980، کتابهای استراتژی تالیف شده توسط مایکل در زمینه تجزیه و تحلیل رقابتی بسیار محبوب بودند. این کتابها شامل استراتژی رقابتی، مزیت رقابتی ملل و مزیت رقابتی است که همگی به ترتیب در سال 1980، 1985 و 1989 توسط مطبوعات آزاد به چاپ رسیده اند [1] در شرایط پویا امروز، رقابت موضوعی مهم در تجارت است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مزیت رقابتی و تاثیر آن بر استراتژی توسعه محصولات جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.