دانلود ترجمه مقاله اطلاعات آنلاین درباره فرآیندهای دیجیتالی کردن و تاثیر آن بر ارزش شرکت

عنوان فارسی

اطلاعات آنلاین درباره فرآیندهای دیجیتالی کردن و تاثیر آن بر ارزش شرکت

عنوان انگلیسی

Online information on digitalisation processes and its impact on firm value

کلمات کلیدی :

  دیجیتالی کردن؛ فرآیند دیجیتالی کردن؛ اطلاعات؛ ارزش شرکت

درسهای مرتبط مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 92
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و پیشینه نظری 3. توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. یافته ها 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در دهه گذشته، دیجیتالی کردن مورد توجه کارشناسان حرفه ای و دانشگاهیان قرار گرفته است. سرمایه گذاران، اطلاعات درباره دیجیتال سازی شرکت را بطور فزاینده ای در تصمیم گیری خود لحاظ می کنند. با این وجود، ثبت این اطلاعات از طریق افشاگری شرکتی بخوبی انجام نمی شود. کمبود این اطلاعات سبب افزایش مضاعف ارزش آن در گزینه های سرمایه گذاری شده است. انتشار اطلاعات درباره دیجیتالی کردن می تواند نشانه ای باشد که شرکت ها با امید اثرگذاری مثبت بر ارزش شرکت به سرمایه گذاران ارسال می کنند.به رغم اهمیت این موضوع، هیچ مطالعه ای درباره رابطه بین اطلاعات درباره دیجیتالی کردن و ارزش شرکت وجود ندارد. هدف این مطالعه این است که با تحلیل کردن اثر اطلاعات درباره دیجیتالی کردن که شرکت ها بطور مستقیم یا غیرمستقیم از طریق وبسایت خود ارائه می دهند بر ارزش شرکت، این خلاء را برطرف نمائیم. تحلیل رگرسیون، که روی نمونه ای متشکّل از 114 شرکت بین المللی انجام شد، نشانگر وجود یک رابطه مثبت است، و نشان می دهد که چگونه اطلاعات درباره دیجیتالی کردن ابزاری است برای شرکت ها تا ارزش خود را بیافزایند. مقدّمه: هدف این مطالعه این است که اثر اطلاعات درباره سطح دیجیتالی کردن- که شرکت ها بطور مستقیم یا غیرمستقیم از طریق وبسایت های شرکتی ارائه می دهند- بر ارزش شرکت، مورد تحلیل قرار گیرد. بطور گسترده ای اثبات گردیده است که دارایی های نامشهود نقش و تاثیر مهمی بر خلق شدن مزیت رقابتی دارند. در چارچوب دسته های گوناگون دارایی های نامشهود، نوآوری، فنّاوری و دیجیتالی کردن نقش محوری را ایفا می کنند ( برتانی، پونتا، رابرتو، تِگلیو، و سینسوتی، 2020؛ دِ پابلوس و ادوینسون، 2020) . مطالعات تجربی نشانگر اثر مثبت هزینه های تحقیق و توسعه و فنّاوری اطّلاعات و ارتباطات بر عملکرد شرکت است ( آگراوال و نوبِر، 1996؛ اِندرسون، ناروس، و وان روسوم، 2006؛ بلوِدرِ، گراندو، بیلّی، 2013؛ کانولّی و هیرسچی، 1984؛ هیرسچی، و وِیگانت، 1985؛ اِسکینر، 1994) . همچنین، به نظر می رسد که دیجیتالی کردن اثر مثبتی بر عملکرد شرکت دارد، که مارتین- پِنیا، سانچز- لوپز، و دیاز- گاریدو (2019) به آن اشاره کردند. علاوه بر این، دیجیتالی کردن بسرعت در حال تبدیل شدن به یک عنصر کلیدی برای تضمین کردن گذار سیستم های تولیدی به یک استاندارد رقابت پذیری عالی تر به لحاظ ساختاری و عملکرد بهبود یافته شرکت ها می باشد. کارشناسان حرفه ای نیز در حال توجه بیشتر به دیجیتالی کردن و اثر مثبت آن بر عملکرد شرکت هستند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In the past decade, digitalisation has gained the attention of both professionals and academics. Investors are increasingly taking into account information on firm digitalisation in their decision-making. However, this information is poorly captured through corporate disclosure. A scarcity of this information has further increased its value in investment choices. Dissemination of information about digitalisation can be a signal that companies send to investors with the hope of a positive effect on firm value. Despite its relevance, there are no studies on the relationship between information about digitalisation and firm value. This study aims to fill this gap by analysing the impact of the information about digitalisation provided directly or indirectly by companies through their website on firm value. The regression analysis, conducted on a sample of 114 international firms, shows the existence of a positive relationship, demonstrating how information about digitalisation is a means for companies to increase their value. Introduction: This study aims to analyse the effect of information on the digitalisation level—provided directly or indirectly by companies through corporate websites—on firm value. It has been widely demonstrated that intangibles significantly contribute to the creation of competitive advantage. Within the various categories of intangibles, innovation, technology, and digitalisation play a pivotal role (Bertani, Ponta, Raberto, Teglio, & Cincotti, 2020; De Pablos & Edvinsson, 2020). Empirical studies indicate a positive effect of R&D expenditures and information and communication technology on the firm’s performance (Agrawal & Knoeber, 1996; Anderson, Narus, & Van Rossum, 2006; Belvedere, Grando, & Bielli, 2013; Connolly & Hirschey, 1984; Hirschey & Weygandt, 1985; Skinner, 1994). Digitalisation also appears to have a positive effect on firm performance, as pointed out by Martín-Pe˜na, S´anchez-L´opez, & Díaz-Garrido (2019). Moreover, it is rapidly becoming one of the key elements for ensuring the transition of production systems to a structurally higher standard of competitiveness and improved performance of firms. Professionals are also paying more attention to digitalisation and its positive influence on firm performance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله اطلاعات آنلاین درباره فرآیندهای دیجیتالی کردن و تاثیر آن بر ارزش شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi