دانلود ترجمه مقاله سرمایه اجتماعی و مشروعیت سازمانی به عنوان مزایای رقابتی
عنوان فارسی |
سرمایه اجتماعی و مشروعیت سازمانی به عنوان مزایای رقابتی در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات |
عنوان انگلیسی |
Social capital and organizational legitimacy as competitive advantages in the information and communications technology sector |
کلمات کلیدی : |
  سرمایه اجتماعی؛ مشروعیت سازمانی؛ بخش ICT؛ مدیریت استراتژیک |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2022 | تعداد رفرنس مقاله : 105 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. نمونه و روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی و پیامدها
چکیده – بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال تجربه چالش های مهمی در رابطه با تغییرات سریع تکنولوژیکی با انگیزه الزامات مصرف کنندگان است. سرمایه اجتماعی و مشروعیت سازمانی به عنوان دارایی های کلیدی برای بقاء و موفقیت بلند مدت در نظر گرفته می شود. هدف اصلی این پژوهش تعیین اثرات مثبت سرمایه اجتماعی و مشروعیت سازمانی بر وفاداری و تعهد مشتری است. نتایج از طریق کاربرد PLS-SEM به منظور بررسی 986 پاسخ موثر به دست آمد که نشان می دهد ارتباط مثبت و معنی داری بین متغیرهای مورد نظر وجود دارد. این پژوهش به ارائه شواهد تجربی اضافی در رابطه با مدیریت دارایی های ناملموس کمک کرده و همچنین به مدیران شرکت ها در زمینه ایجاد روابط قوی تر با مشتریانشان نیز کمک می کند. مقدمه: توسعه سریع تکنولوژی چرخه عمر محصولات را کاهش می دهد که به راحتی توسط رقابت جذب و تکرار می گردد (ماسکاس، پولو و سیس، 2009). این وضعیت اهمیت مدیریت دارایی های ناملموس را برای متمایز کردن از دارایی های دیگر و دستیابی به موفقیت پایدار افزایش می دهد (دیپ هاوس، باندی، توست و ساچمن، 2017، میوتو، دل – کاستیلو – فیتو و بلانکو – گونزالس، 2020). در عضر دانش ما، سرمایه اجتماعی (SC) به عنوان دارایی حیاتی برای آن دسته از سازمان هایی که می خواهند در بازار کارامد و رقابتی عمل کنند، در نظر گرفته می شود (بلانکو – گونزالس، دیاز – مارتین، کاچون – رودریگز و پرادو – رومن، 2020). ارتباط آشکاری بین سرمایه اجتماعی و موفقیت وجود دارد (گوگان، آرتن، سارکا و دراگیچی، 2016). سرمایه اجتماعی به عنوان دانش گنجانده شده در یک شرکت به دلیل تعاملات و روابط با ذینفعان آن ها تعریف می شود (کریچلی، گرکو و گریمالدی، 2013، ماسارو، دومای، گارلاتی و دال ماس، 2018) و به عنوان یک عنصر کلیدی برای متمایز ساختن از دیگران و ایجاد مزایا در بازار مورد تاکید قرار گرفته است (یونت و اسنل، 2004). بنابراین، توسعه و حفظ روابط مستحکم با مشتریان بر اساس رضایت و تعهد متقابل به منظور بهبود سرمایه اجتماعی و همچنین موقعیت رقابتی شرکت ها در هر بخشی بسیار حیاتی به نظر می رسد.
Information and Communications Technology Sector has been experimenting important challenges related to rapid technological changes motivated by consumers´ requirements. Social capital and organizational legitimacy are considered as key assets for long-term survival and success. The main purpose of this research is to quantify the positive effects that SC and legitimacy have on customer loyalty and commitment. The results achieved through the application of PLS-SEM to treat the 986 effective responses show the positive and significant connection between the considered variables. This research contributes offering additional empirical evidence on intangible assets management and will help companies' managers to build stronger relationships with their customers. Introduction: The rapid technological development reduces the products' lifecycle which become easily assimilated and duplicated by the competition (Maicas, Polo, & Sese, 2009). This situation has increased the importance of managing intangible assets to differentiate from others and achieve a sustained success (Deephouse, Bundy, Tost, & Suchman, 2017; Miotto, Del-Castillo-Feito, & Blanco-González, 2020). In this knowledge era, social capital (SC) is considered as a crucial asset for those organizations that want to be efficient and competitive in the market (Blanco-Gonzalez et al., 2020a, Blanco-Gonzalez et al., 2020b). There is a clear relationship between SC and success (Gogan, Artene, Sarca, & Draghici, 2016). SC is defined as knowledge incorporated within a firm due the interactions and relationships with its stakeholders (Cricelli, Greco, & Grimaldi, 2013; Massaro, Dumay, Garlatti, & Dal Mas, 2018) and has been highlighted as a key element to differentiate from others and build advantages in the market (Youndt & Snell, 2004). Therefore, developing and maintaining solid relationships with clients based on mutual satisfaction and commitment seems crucial to improve a company's SC as well as the company's competitive position in any sector.
ترجمه این مقاله در 19 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 4 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.