دانلود ترجمه مقاله یک مطالعه میان کشوری در مورد اثربخشی بازاریابی
عنوان فارسی |
یک مطالعه میان کشوری در مورد اثربخشی بازاریابی در خدمات معتبر |
عنوان انگلیسی |
A cross-country study of marketing effectiveness in high-credence services |
کلمات کلیدی : |
  اثربخشی بازاریابی مقایسه ای؛ انتخاب؛ تمایل به توصیه؛ میان کشوری؛ آموزش عالی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 43 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی: تاثیر فعالیت های بازاریابی در موسسات آموزش عالی 3. روش تحقیق 4. یافته های تجربی 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری 6. محدودیت ها و مسیرهای تحقیقاتی آتی
محدودیت ها و مسیرهای تحقیقاتی آتی: با اینکه این مقاله، یافته های مفیدی را در رابطه با اهمیت نسبی طیف وسیعی از متغیرهای بازاریابی ارائه داده است، با این حال با محدودیت هایی نیز مواجه است. اولا، استفاده از نمونه های مربوط به یک دانشگاه در هر کشور بدین معنی است که یافته ها نمی توانند قابل تعمیم باشند. تحقیقات آتی می توانند دانشگاه های بیشتری را در هر کشور به منظور بهبود تعمیم پذیری نتایج مورد بررسی و مقایسه قرار دهند. دوما، با توجه به اهمیت متغیر تجربه دانشجویان، مطالعات آتی می توانند روی متغیرهای بیشتری متمرکز شده و تجربیات دانشجویان را بیشتر مورد بررسی قرار دهند، به عنوان مثال، تعاملات همتایان، اثربخشی اساتید و ادغام آکادمیک دانشجویان. علاوه بر این، این مطالعه روی درک دانشجویان درباره فعالیت ها و اقدامات مختلف بازاریابی متکی است؛ تحقیقات آتی می توانند اثربخشی و کارایی فعالیت های بازاریابی را با استفاده از ارقام واقعی بررسی کرده و این نتایج را به اهدافی خاص مرتبط سازند، اهداف خاصی که هر دانشگاه آنها را دنبال می کند. چنین رویکردهای دقیق بازاریابی می توانند بینش های ارزشمندی را به مدیران ارشد ارائه دهند. چهارما، این مطالعه، یک مقایسه بین فرهنگی از تاثیرات روی انتخاب ها و تمایلات دانشجویان در بازارهای ملی می باشد. تحقیقات آتی می توانند تاثیر فعالیت های بازاریابی بین المللی و بودجه های مرتبط با آنها را برای جذب دانشجویان بین المللی مورد ارزیابی قرار دهند. نهایتا، تحقیقات آینده باید روی انتخاب دانشجویان بر اساس شهرت و کیفیت برنامه ها نیز متمرکز شوند. این مطالعه تنها از یک آیتم برای هر کدام از ابعاد انتخاب دانشجویان استفاده کرده است در حالی که استفاده از آیتم های واحد برای متغیرهایی مانند رتبه بندی دانشگاه ها و ابعاد مرتبط با شهرت و اعتبار، امری غیرمعمول نیست (به عنوان مثال می توانید به تحقیقات ریندوا، ویلیامز، پتکوا و سور، 2005 مراجعه نمایید)، تحقیقات آتی می توانند از آیتم های بیشتری استفاده نموده و معیارهای توسعه یافته تری از این ساختارها را ارائه دهند. تحقیقات آتی می توانند آیتم های بیشتر را برای بررسی بازاریابی اینترنتی استفاده کنند چرا که سازمان های امروزی بیشتر درگیر فعالیت های بازاریابی اینترنتی شده اند.
Limitations and future research lines: While this study provides useful findings about the relative importance of a variety of marketing variables, it also has limitations. First, the use of samples from one university per country means that the findings cannot be generalized. Future research can broaden the scope and compare multiple universities in each country to improve generalizability of results. Second, given the importance of the student experience variable, future studies can focus on more variables explaining student experience, such as peer interaction, instructor effectiveness, and academic integration of the student. Further, this study relies on student perceptions about different marketing activities; future research can examine the effectiveness of marketing activities using actual university expense figures and linking those to the specific targets that each university has. Such a rigorous marketing metrics approach can provide invaluable insights to HE administrators. Fourth, the current study is a cross-country comparison of influences on student choice and willingness to recommend within the respective national markets. Future research can assess the effect of international marketing activities/ budgets designed to attract international students. Finally, future studies need to disentangle student choice based on reputation and quality of programs. This study uses only one item for each of those dimensions of student choice; while it is not uncommon to use single items for variables such as university ranking and dimensions of reputation (e.g., Rindova, Williamson, Petkova, & Sever, 2005), future research can use more items and supply a more developed measure of the construct. Future research can include also more items to measure Internet marketing given that organizations nowadays can use a multitude of Internet activities.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.