دانلود ترجمه مقاله قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازار بین المللی
عنوان فارسی |
قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازار بین المللی |
عنوان انگلیسی |
Internet marketing capabilities and international market growth |
کلمات کلیدی : |
  قابلیت های بازاریابی بین المللی؛ در دسترس بودن اطلاعات؛ جهت گیری های استراتژیکی؛ قابلیت های شبکه؛ رشد بازار بین المللی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 104 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. دیدگاه مبتنی بر منبع، چشم انداز قابلیت و بازاریابی بین المللی 3. ارائه فرضیات و مدل مفهومی 4. روش تحقیق 5. آنالیز داده و یافته ها 6. نتیجه گیری، مفاهیم، محدودیت ها و پژوهش های آتی
چکیده – اینترنت نشان داده که می تواند عناصر بین المللی سازی مانند انباشت اطلاعات و فرصت های شبکه سازی را تسهیل بخشد. با این حال، درک محدودی از نحوه ترکیب اینترنت با قابلیت های بازاریابی محرک رشد بازار بین المللی وجود دارد. این مطالعه بر اساس یک نمونه از 224 شرکت استرالیایی و با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری (SME)، یک مدل مفهومی از قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازار بین الملل را توسعه داده و تست کرده است. نتایج نشان می دهند شرکت هایی که قابلیت های بازاریابی اینترنتی را در اختیار دارند، می توانند از کاهش عدم قطعیت اطلاعاتی و افزایش ظرفیت در توسعه قابلیت های شبکه بین المللی بهره مند گردند. علاوه بر این، قابلیت های بازاریابی اینترنتی می تواند مستقیماً منجر به رشد بازار بین المللی گردد و این امر زمانی رخ می دهد که شرکت دارای سطح بالایی از جهت گیری های استراتژیکی بین المللی و قابلیت های شبکه ای بین المللی باشد. به طور کلی، قابلیت های بازاریابی اینترنتی می تواند توانایی شرکت در ایجاد قابلیت های دیگر در شرکت را نیز افزایش دهد که به نوبه خود دارای تاثیر مثبتی روی رشد بازار بین المللی شرکت می باشد.
The Internet has been shown to facilitate elements of internationalisation such as information accumulation and network opportunities. However, there is limited understanding of how the Internet combined with marketing capabilities drives international market growth. This study, based on a sample of 224 Australian firms, develops and tests, using structural equation modelling (SEM), a conceptual model of Internet marketing capabilities and international market growth. Results indicate that firms deploying Internet marketing capabilities will benefit due to the reduction of information uncertainty and increased capacity to develop international network capabilities. Moreover, Internet marketing capabilities indirectly lead to international market growth when the firm has a high level of international strategic orientation and international network capabilities. Overall, Internet marketing capabilities enhance the firm’s ability to generate other internal capabilities within the firm, which in turn have a positive impact on the international market growth of the firm.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.