دانلود ترجمه مقاله پیشینه های صلاحیت بازاریابی SME ها برای عملکرد بین المللی
عنوان فارسی |
تعیین پیشینه های صلاحیت بازاریابی SME ها برای عملکرد بین المللی بازار |
عنوان انگلیسی |
Determining the Antecedents of Marketing Competencies of SMEs for International Market Performance |
کلمات کلیدی : |
  عملکرد بازاری؛ نگرش کارآفرینی؛ بازاریابی بین المللی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 36 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. نتیجه گیری
مقدمه: یکی از مهمترین مفاهیم برای همه بنگاههای اقتصادی در هر اندازه و هر صنعت، «عملکرد بازاری » است. از آنجا که موفقیت بازاری شرکت، نتیجه عملکرد بازاری آن است، لازم است بگوییم که «عملکرد» ، تعیین کننده مستقیم «نتیجه یا پیامد» است. از سوی دیگر، بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط (SME)، محبوب ترین و مردمی ترین گروه شرکت ها در اقتصادهای ملی را تشکیل می دهند. در این زمینه، عموماً پذیرفته شده که SME ها مبنای اقتصاد ملی را تشکیل می دهند. بنابراین، مشخص است که هرچه SME ها قویتر باشند، بطور کلی اقتصادهای ملی قویتر می شود. این یک شرط لازم اما نه کافی برای شرکت ها جهت تقویت و افزایش ظرفیت تولید و فعالیت در سطوح بالا می باشد. نگرش های قیدیمی مانند «جهت گیری یا گرایش محصول» و «گرایش تولید» نمی توانند به شرکت ها کمک کنند تا به موفقیت بازاری در بازارهای امروزی با تمام گزینه ها برای هر نوع محصول و خدمات و جایی که رقابت در بالاترین سطح حاکم است، برسند. بنابراین، وجود مهارت های بازاریابی و ظرفیت معنوی یا عقلانی در سطح سازمان مرتبط با این مهارت ها یک عامل «اساسی» برای SME ها می باشد، زیرا این برای همه نوع سازمان ها می باشد. SME ها، بازیگران بازار هستند که فعالیت های خود را با ابزارهای محدود و با جدال برسر چالش های پیش رو بخاطر ابزارهای محدود، انجام می دهند. آنها باید تلاشی برای چالش های طبیعی (رقابت، بحرانهای اقتصادی و سیاسی و غیره) در بازار داشته باشند و در عین حال چالش های ثانویه (نیازهای مالی، مسائل نوآوری و غیره) بوجود آمده بوسیله منابع محدود خودشان را برطرف کنند. از این نظر، موفقیت SME ها در عملکرد بازاری نشان دهنده غلبه بر دو دسته مورد نظر هستند.
Introduction: One of the most important concepts for all enterprises in every size and every sector is market performance. As the market success of the firm is a consequence of its market performance, it will be pertinent to state that performance is a direct determinant on the consequence. On the other hand, Small and Medium sized Enterprises (SME) represent the most populous group of firms in national economies. Within this context, it is generally accepted fact that SMEs form the basis of national economies. Therefore, it is clear that the stronger SMEs get, the stronger national economies become on the whole. It is a necessary but not a sufficient condition for firms to strengthen having manufacturing capacity and activity at high levels. Such old perspectives as “product-orientation” and “production-orientation” fall short of reaching firms to market success in today’s markets with full of alternatives for every kind of product and service and where competition takes place at highest level. Thus, the existence of marketing skills and organization-wide intellectual capacity related with these skills is a sine qua non factor for SMEs as it is for all kinds of organizations. SMEs are market players that conduct their activities with limited means and by struggling against the challenges posed by the limited means. they have to make an endeavor for the natural challenges (competition, economic and political crises, etc.) in the market while taking up the secondary challenges (financial needs, innovation problems, etc.) posed by their own limited sources. In this sense, the success of SMEs in market performance will denote overcoming the two categories in question.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.