دانلود ترجمه مقاله مبانی، استراتژی های بازاریابی بین المللی و عملکرد سرمایه گذاری

عنوان فارسی

مروری بر مبانی، استراتژی های بازاریابی بین المللی و عملکرد سرمایه گذاری های جدید بین المللی

عنوان انگلیسی

A review of the foundation, international marketing strategies, and performance of international new ventures

کلمات کلیدی :

  شکل گیری کسب و کار؛ کسب و کار بین المللی؛ جهانی شدن؛ کارآفرینی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 31 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2007 تعداد رفرنس مقاله : 71
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. مروری بر مقالات 4. استراتژی بازاریابی بین المللی 5. روند بنیان گذاری در برابر استراتژی بازاریابی بین المللی 6. مسائل سازمانی در برابر استراتژی بازاریابی بین المللی 7. محیط در برابر استراتژی بازاریابی بین المللی 8. استراتژی بازاریابی بین المللی در برابر عملکرد 9. بحث و بررسی و پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف این مقاله مروری، تمرکز بر پدیده ی شرکت های تازه ای است که به صورت بین المللی فعالیت می کنند و سرمایه گذاری های جدید بین المللیINV یا شرکت های جهانی نامیده می شوند. هدف این مقاله، تامین و ارائه مروری جامع بر مقالات مربوط بهINV از زمانی است که این شرکت ها در اوایل دهه1990 تا به امروز ظهور یافتند. طرح/متدولوژی/رویکرد: این مطالعه یک مرور و بازبینی سیستماتیک از ژورنال های برتر در کارآفرینی، بازاریابی و مدیریت در سال های1992 تا 2004 است. تمرکز اولیه بر مطالعاتی با شواهد تجربی است و این مرور و بازبینی، ماهیت روایی و داستانی دارد. این مطالعه یافته های مربوط به تاسیس شرکت ها، ویژگی های سازمانی، عوامل محیطی و تاثیر آن ها بر استراتژی بازار و عملکرد شرکت را ارائه داده و مورد بحث قرار می دهند. یافته ها: این مطالعه ناهمگونی زیادی را در مورد عوامل تحت بررسی در این گروه از شرکت ها می یابد. این امر منجر به این نتیجه می شود که مدل های خطی توسعه بین المللی، ارزش توضیحی اندکی را برای مطالعه این شرکت ها ارائه می دهند. محدودیت ها و پیامدهای پژوهش: مقاله مورد نظر به این نتیجه می رسد که یافته های تجربی اخیر در موردINV، بینش زیادی را فراتر از مدل های سنتی و بین المللی ارائه می دهد و پژوهش های نظری بیشتری در این حیطه مورد نیاز است. این مقاله کاربرد نظریه های سازمان در مورد پدیدهINV را بیان می کند تا بتوان توسعه بین المللی و استراتژی های بازار شرکت های جدید را درک کرد. پیامدهای عملی: این مطالعه، مروری جامع بر ادبیات مربوط بهINV را ارائه نموده و به عنوان مقدمه ای برای زمینه موردنظر برای دانشجویان، مدیران و دانشمندان عمل می کند منشا/ارزش: این مطالعه، تکرار شواهد تجربی در زمینه پژوهشی نسبتا جدید را ارائه می دهد. این مطالعه، رهنمودی را برای پژوهش آینده در زمینه پژوهشی جدید ارائه می دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: This review aims to focus on the phenomenon of infant firms that operate internationally right from or close to inception, so‐called international new ventures (INVs) or born global firms. It also aims to provide a comprehensive review of the literature on INVs from the time when such firms emerged in the literature in the early 1990s up until today. Design/methodology/approach: The study is a systematic review of top journals within entrepreneurship, marketing and management over the years 1992‐2004. The focus is primarily on studies with empirical evidence and the review is narrative in nature. The study presents and discusses findings related to the founding of the firm, organizational features, environmental factors, and their influence on market strategy and firm performance. Findings: The study finds great heterogeneity on the factors examined within this relatively narrow defined group of firms. This leads the study to conclude that normative linear models of international expansion render little explanatory and predictive value to the study of these firms. Research limitations/implications: The study concludes that recent empirical findings on INVs offer insight beyond traditional models of internationalization, and that more theory driven research in the area is required. The paper suggests application of general theories of organizations on the INV phenomenon in an attempt to understand international expansion and market strategies of new firms. Practical implications: The study represents a comprehensive review of the literature on INVs and serves well as an introduction to the field for students, managers and scholars. Originality/value: The study offers a much needed recapitulation of the empirical evidence in a relatively new field of research. It offers guidance for future research in a field of research that is still in its infancy.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مبانی، استراتژی های بازاریابی بین المللی و عملکرد سرمایه گذاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi