دانلود ترجمه مقاله پژوهش های میان فرهنگی در بازاریابی بین المللی

عنوان فارسی

پژوهش های میان فرهنگی در بازاریابی بین المللی: شفاف سازی یک سری ابهامات

عنوان انگلیسی

Cross-cultural research in international marketing: clearing up some of the confusion

کلمات کلیدی :

  رفتار مصرف کننده؛ ارزش ها؛ فرهنگ ملی؛ ابعاد فرهنگ ملی؛ پژوهش های میان فرهنگی؛ تحقیقات چندسطحی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 89
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مفهوم ارزش 3. فرهنگ 4. فرهنگ ملی 5. تحقیقات چندسطحی 6. آنالیز هدف و طراحی مدل های فرهنگی 7. تاثیر پرسش ها 8. مقایسه سه مدل اصلی دارای ابعاد 9. استفاده از اندازه گیری ها و ابزارهای مختلف برای پاسخگویی 10. درک محتوای درک شده (درک نشده) از ابعاد منتخب 11. نتیجه گیری و توصیه ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف این مقاله، شفاف سازی بحث در زمینه پژوهش های میان فرهنگی، مخصوصا در استفاده از ابعاد فرهنگ ملی در بازاریابی بین المللی می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: بررسی تعاریف ارزش ها و فرهنگ، آنالیز مدل های فرهنگی به عنوان هدف و طراحی و کاربرد مدل ها در بازاریابی اینترنتی. یافته ها: بازاریابان بین المللی از کاربرد ابعاد فرهنگ ملی استفاده کرده اند، ولی محققین در استفاده و تفسیر چنین ابعادی با اشتباه مواجه شده اند، بنابراین، ابزارهای مفید پژوهشی برای بازاریابی بین المللی بی اعتبار شمرده شده اند. مفاهیم عملی: محققین باید مسائل پژوهش های چندسطحی را درک کرده و ابعاد بهتر را در استفاده از آنها برای تحقیقات، تفسیر کنند. اصالت / ارزش: ارزش این مقاله در شفاف سازی یک سری کج فهمی ها در زمینه ابعاد فرهنگ ملی می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose – The purpose of this paper is to shed light on the discussion of cross-cultural research, in particular the use of dimensions of national culture, for international marketing. Design/methodology/approach – Discuss definitions of values and culture, analyze cultural models as to purpose and design and applications of models to international marketing. Findings – International marketers benefit from applying dimensions of national culture, but researchers make mistakes in applying and interpreting such dimensions, thus discrediting useful means of research for international marketing. Practical implications – Researchers should understand the problems of multi-level research and interpret dimensions better when using them for research. Originality/value – The value of this paper is in clearing up some of the misunderstandings about dimensions of national culture.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله پژوهش های میان فرهنگی در بازاریابی بین المللی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + چهارده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi