دانلود ترجمه مقاله پژوهش های میان فرهنگی در بازاریابی بین المللی
عنوان فارسی |
پژوهش های میان فرهنگی در بازاریابی بین المللی: شفاف سازی یک سری ابهامات |
عنوان انگلیسی |
Cross-cultural research in international marketing: clearing up some of the confusion |
کلمات کلیدی : |
  رفتار مصرف کننده؛ ارزش ها؛ فرهنگ ملی؛ ابعاد فرهنگ ملی؛ پژوهش های میان فرهنگی؛ تحقیقات چندسطحی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 89 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مفهوم ارزش 3. فرهنگ 4. فرهنگ ملی 5. تحقیقات چندسطحی 6. آنالیز هدف و طراحی مدل های فرهنگی 7. تاثیر پرسش ها 8. مقایسه سه مدل اصلی دارای ابعاد 9. استفاده از اندازه گیری ها و ابزارهای مختلف برای پاسخگویی 10. درک محتوای درک شده (درک نشده) از ابعاد منتخب 11. نتیجه گیری و توصیه ها
چکیده – هدف: هدف این مقاله، شفاف سازی بحث در زمینه پژوهش های میان فرهنگی، مخصوصا در استفاده از ابعاد فرهنگ ملی در بازاریابی بین المللی می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: بررسی تعاریف ارزش ها و فرهنگ، آنالیز مدل های فرهنگی به عنوان هدف و طراحی و کاربرد مدل ها در بازاریابی اینترنتی. یافته ها: بازاریابان بین المللی از کاربرد ابعاد فرهنگ ملی استفاده کرده اند، ولی محققین در استفاده و تفسیر چنین ابعادی با اشتباه مواجه شده اند، بنابراین، ابزارهای مفید پژوهشی برای بازاریابی بین المللی بی اعتبار شمرده شده اند. مفاهیم عملی: محققین باید مسائل پژوهش های چندسطحی را درک کرده و ابعاد بهتر را در استفاده از آنها برای تحقیقات، تفسیر کنند. اصالت / ارزش: ارزش این مقاله در شفاف سازی یک سری کج فهمی ها در زمینه ابعاد فرهنگ ملی می باشد.
Purpose – The purpose of this paper is to shed light on the discussion of cross-cultural research, in particular the use of dimensions of national culture, for international marketing. Design/methodology/approach – Discuss definitions of values and culture, analyze cultural models as to purpose and design and applications of models to international marketing. Findings – International marketers benefit from applying dimensions of national culture, but researchers make mistakes in applying and interpreting such dimensions, thus discrediting useful means of research for international marketing. Practical implications – Researchers should understand the problems of multi-level research and interpret dimensions better when using them for research. Originality/value – The value of this paper is in clearing up some of the misunderstandings about dimensions of national culture.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.