دانلود ترجمه مقاله استراتژی های بازاریابی بین المللی برای شرکت های ساخت ساز کرواسی
عنوان فارسی |
استراتژی های بازاریابی بین المللی برای شرکت های ساخت ساز کرواسی |
عنوان انگلیسی |
International Marketing Strategies for Croatian Construction Companies |
کلمات کلیدی : |
  ساخت و ساز در کرواسی؛ بازاریابی بین المللی؛ استراتژی های بازاریابی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 18 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. استراتژی های بازاریابی بین الملل 3. صنعت ساخت و ساز کرواسی در خارج از کشور 4. نتیجه گیری
چکیده – روند سریع جهانی شدن و تغییرات تکنولوژیکی باعث شده که بقای سازمان های ساختمانی در جهان رقابتی امروز دشوار باشد. به طور خاص، بحران های اقتصادی در جهان، تاثیرات زیادی روی صنعت ساختمان و مخصوصا در کشورهای در حال توسعه ای مانند کرواسی داشته است. عملکرد شرکت های ساخت و ساز کرواسی در بازارهای بین المللی بسیار کم بوده و مشکلات جدی را برای کل اقتصاد کرواسی ایجاد کرده است. بنابراین، اهمیت اقدامات مربوط به بازاریابی بین الملل شدیدا افزایش یافته است. استراتژی های بازاریابی بین الملل مشابه با استراتژی های داخلی و بومی نیستند ولی در صورتی که شرکت های ساختمانی کرواسی، استراتژی بازاریابی بین المللی خوبی را ایجاد کرده و توسعه دهند، موفقیت آنها در بازارهای بین المللی بسیار بهتر خواهد شد. این مقاله به بررسی استراتژی های بین المللی پرداخته و سعی کرده تا مشخص کند که کدام یک از آنها برای شرکت های ساخت و ساز کرواسی مناسب تر می باشند.
The rapid trend of globalization and technological changes have made difficult for construction organization to survive in the competitive world. Particularly, the actual global economy crises have the very strong impact on a construction sector, especially in developing countries such as Croatia. A performance of Croatian construction companies at the international markets are very low and represent a serious problem for the entire Croatian economy. So the importance of international marketing operations increasing rapidly. International marketing strategies are not the same as the domestic strategies, but if Croatian construction companies develop and establish a good international marketing strategy, their success at the international markets could be much better. This paper elaborates modes of international strategies and will try to find out which of them are specific for Croatian construction companies.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.