دانلود ترجمه مقاله بازاریابی جهانی در زمینه های بنگاه به بنگاه (B2B)
عنوان فارسی |
بازاریابی جهانی در زمینه های بنگاه به بنگاه (B2B): چالش ها، تحولات و فرصت ها |
عنوان انگلیسی |
Global marketing in business-to-business contexts: Challenges, developments, and opportunities |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی جهانی؛ بنگاه به بنگاه؛ بازاریابی بین المللی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 17 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری اجمالی بر مشارکت ها 3. مسیرهای آتی
این مقاله، شماره ویژه مجله در مورد بازاریابی جهانی در زمینه تجارت بین شرکتی را معرفی می کند. هدف، گسترش دانش در مورد این موضوع است که این امر می تواند پژوهش های بیشتری در این زمینه مهم و نوظهور از بازاریابی صنعتی را ترغیب و تشویق کند. دوازده مقاله انتخاب شده برای این شماره ویژه، پژوهش های امروزی کیفیت بالایی را در کنار هم قرار می دهد که به چالش ها و توسعه های اخیر می پردازند. این مقاله، مخصوصاً دیدگاه های منحصربفردی که درک در این زمینه را گسترش می دهند، دلالت های مدیریتی جالبی فراهم می کنند و فرصت های جذابی برای پژوهشگران آتی حاصل می کنند، را ارائه می دهد. این مقالات، بازگو کننده یک سری کارهای فعلی در زمینه بازاریابی جهانی در زمینه بین شرکتی (B2B) می باشد. درحالی که اکثر مقالات این شماره ویژه بر توسعه و پیاده سازی منابع و قابلیت های منحصربفرد برای بهبود رقابت پذیری بین المللی و موفقیت عملکردی تاکید می کنند، همچنین دیدگاه ها و اطلاعاتی در مورد روابط بین المللی و یا بازاریابی رابطه ای در زمینه بین شرکتی، اثرات کشور مبداء، و انتقال دانش بین شریکان بین المللی در شعبه ها، ارائه می دهند. این مقاله، با یک خلاصه در مورد مسیرهای مهم جهت پژوهش های بعدی، نتیجه گیری می کند. مقدمه: کاهش تدریجی موانع تجارت، افزایش انسجام و یکپارچگی منطقه ای، بهبود زیرساخت های تجارت بین المللی و پیدایش بازارهای جدید در سراسر جهان، یک عرصه رقابتی جدید برای سازمان ها بوجود آورده است (آیکول، لئونیدو و زریتی، 2012). از یک سو، اکنون شرکت ها قادر به حصول دسترسی آسانتر به بازارهای جدید، شناسایی محدوده گسترده منابع تامین و تشخیص فرصت های جدید برای رشد در آینده، می باشند. از یک سو، این افزایش جهانی شدن بازارها و تولید، امور را برای متخصصان دشوارتر می سازد، زیرا شدت و پیچیدگی رقابت جهانی رو به رشد است. بنابراین، سازمان های بسیاری بیش از پیش نقش اساسی فعالیت های بازاریابی بین المللی موثر در دستیابی به رشد و شکوفایی را تشخیص داده اند (لینیدو، بارنز، اسپیروپولو و کاتسیکیاس، 2010). در عین حال، بازاریابی بین شرکتی، بیش از پیش برای شرکت ها و کشورهای سراسر جهان، مهم شده است (لاپلاکا، 2013) و بیش از پیش بر شیوه های بازاریابی بین المللی جهت پرداختن به چالش ها و فرصت های جهانی، متکی شده است (هلم و گریتش، 2014). برای مثال، خریداران صنعتی در حال تغییر نگرش به سمت استراتژی های خرید جهانی شده می باشند (جیا، لامینگ، سارتور، اورزس و ناسیمبنی، 2014)، و در نتیجه شبکه های تامین بین المللی جدیدی را ایجاد کرده اند (الگ، دلیگونول، قائوری، دانیس و تارنووسکایا، 2012) و بیش از پیش از فنآوری برای شناسایی و ارزیابی فرصت های تامین جدید استفاده کرده اند (وو، ینییورت، کیم و کاوسگیل، 2006).
This article introduces the special issue on global marketing in business-to-business contexts. The aim is to advance knowledge on the subject that can stimulate further research in this important and emerging area of industrial marketing. The twelve contributions selected for this special issue bring together high quality contemporary research that address challenges and recent developments. The articles specifically offer unique insights that progress understanding in the area, provide interesting managerial implications, and present intriguing opportunities for future researchers. These contributions reflect the variety of current work in global marketing in the business-to-business context. While most of the contributions in this special issue focus on the development and deployment of unique resources and capabilities to enhance international competitiveness and performance success, insights are also offered on international relationships and/or relationship marketing within the business-to-business context, country of origin effects, and knowledge transfer between international partners in subsidiaries. The article concludes with a summary of important avenues for further research. Introduction: The gradual decline of trade barriers, increasing regional integration, improved international trade infrastructures, and emergence of new markets around the globe has created a different competitive landscape for organizations (Aykol, Leonidou, & Zeriti, 2012). On the one hand, firms now are able to gain easier access to new markets, identify a wider range of supply sources, and recognize new opportunities for future growth. On the other hand, this increasing globalization of markets and production is making things more difficult for practitioners due to growing intensity and complexity of global competition. Thus, many organizations are increasingly recognizing the essential role of effective international marketing activities in achieving growth and prosperity (Leonidou, Barnes, Spyropoulou, & Katsikeas, 2010). At the same time, business-to-business marketing is becoming progressively significant for firms and economies around the globe (LaPlaca, 2013) and increasingly relies on international marketing practices to deal with the global challenges and opportunities (Helm & Gritsch, 2014). For example, industrial buyers are shifting to more globalized purchasing strategies (Jia, Lamming, Sartor, Orzes, & Nassimbeni, 2014), establishing new international supply networks (Elg, Deligonul, Ghauri, Danis, & Tarnovskaya, 2012), and increasingly using technology to identify and evaluate new supply opportunities (Wu, Yeniyurt, Kim, & Cavusgil, 2006).
حمید عروجلو –
یه مقاله ۱۳ الی ۱۵ صفحه ای در خصوص بازاریابی بین بنگاهی میخام .
مرتضی موسی زاده –
با سلام
این مقاله در زمینه بازاریابی B2B می باشد. همچنین مقالات جدید بسیاری در این موضوع را می توانید در سایت پیدا کنید.
نهایتا در صورتی که نیازمند مقالات بیس و مرجع دیگری بودید که موفق به پیدا کردن آنها در سایت نشدید، می توانید با بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید تا مقالات جدیدی برایتان ارسال گردد.
با تشکر از حُسن انتخاب شما