دانلود ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده استراتژی بازاریابی بین المللی برای شرکت های چندملیتی

عنوان فارسی

عوامل تعیین کننده استراتژی بازاریابی بین المللی برای شرکت های چندملیتی در بازار نوظهور

عنوان انگلیسی

Determinants of international marketing strategy for emerging market multinationals

کلمات کلیدی :

  جهانی شدن؛ بازاریابی بین المللی؛ بین المللی سازی؛ استراتژی های بازاریابی بین المللی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 131
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. منابع تاثیر مفید 4. بهره وری عملیاتی 5. انتخاب استراتژیک بازاریابی بین المللی 6. نتیجه مفید 7. روش تحقیق 8. نتایج و بحث و بررسی 9. نتیجه گیری ها و دلالت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف اصلی این مطالعه، گسترش موضوع ارزیابی تاثیر مفید «استراتژی بازاریابی بین المللی» (IMS) برای شرکت های چندملتی کشورهای نوظهور با بکارگیری روش تحقیق سنجش-سازه می باشد. هدف این مطالعه، ارتباط دادن تعریف مفهومی و شاخص های تجربی مدل تلفیقی پیشنهادی با هدف «توسعه مدل جهت ارزیابی تاثیرات مفید تولید شده بوسیله بازاریابی بین المللی» می باشد که نویسندگان آنرا GAMBIT می نامند. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: برای گردآوری داده ها از مدیران اجرایی بازاریابی بین المللی و مدیران اجرایی مدیریت ارشد از شرکت های تولیدی هند با استفاده از روش چرچیل (1979، 1987)، از پرسشنامه های خوداظهاری استفاده شد. از تحلیل های عاملی اکتشافی و تایید کننده و مدلسازی معادله ساختاری (با استفاده از SPSS Statistics 20.0 و AMOS) برای ایجاد مدل GAMBIT استفاده شد. فرضیه های مختلفی مربوط به اجرای کامل سفارش و سطح کیفیت نیز ارائه شد. یافته ها: به ترتیب اهمیت، چهار عامل کلیدی تاثیرگذار برای ارزیابی تاثیر مفید در محیط جهانی چند فرهنگی از این قرارند: منابع تاثیرات مفید، بازده اجرایی، انتخاب استراتژیک بازاریابی بین المللی و پیامدهای مفید. اصالت/ارزش: با اینکه شرکت ها، اهمیت ارزیابی تاثیرات مفید را درک کرده اند، اما اغلب نمی دانند که این ارزیابی دقیقاً چگونه باید انجام شود. بنابراین، مطالعه حاضر، ابزار مفیدی برای ارزیابی کل تاثیرات مفید فراهم شده توسط ISM، فراهم می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The main objective of this study is to evolve the basis of beneficial impact assessment of international marketing strategy (IMS) for emerging market multinationals by applying construct-measurement research methodology. The purpose of this study is to link the conceptual definition and empirical indicators of the proposed integrated model with the objective on “Developing Model to Assess Benefit Impacts Generated by International Marketing”, the authors named it GAMBIT. Design/methodology/approach: Self-administered questionnaires were used to collect data from international marketing executives and senior management executives from Indian manufacturing firms using Churchill's approach (1979, 1987). Exploratory and confirmatory factor analyses and structural equation modeling (using SPSS Statistics 20.0 and AMOS) were used to develop the GAMBIT model. Various hypotheses pertaining to perfect order fulfillment and quality level were formulated. Findings: In the order of significance, the four key influential factors for beneficial impact assessment in the multicultural global environment are as follows: sources of beneficial impacts; operational efficiency; international marketing strategic choice and beneficial outcomes. Originality/value: Although companies have realized the importance of assessing beneficial impacts, they often do not know how exactly the assessment should be made. Thus, the present study provides a useful tool for evaluating the totality of beneficial impacts offered by IMS.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده استراتژی بازاریابی بین المللی برای شرکت های چندملیتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi