دانلود ترجمه مقاله استاندارد سازی و تطبیق فعالیت های ترکیب بازاریابی بین المللی: یک مطالعه موردی
عنوان فارسی |
استاندارد سازی و تطبیق فعالیت های ترکیب بازاریابی بین المللی: یک مطالعه موردی |
عنوان انگلیسی |
Standardization and Adaptation of International Marketing Mix Activities: A Case Study |
کلمات کلیدی : |
  ترکیب بازاریابی بین المللی؛ تطبیق؛ استانداردسازی؛ مطالعه موردی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 50 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. تعریف بازاریابی بین المللی 3. ترکیب بازاریابی بین المللی 4. طرح پژوهشی 5. نتایج 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – علیرغم افزایش اهمیت بازاریابی بین المللی برای شرکت ها در بقا و ادامه رونق و نیز افزایش سودآوری آنها در یک محیط به سرعت در حال تغییر، محققین توجه زیادی را به موضوعات دانش بومی نسبت به بازاریابی بین المللی معطوف کرده اند. با این حال، یک سری فاکتورها (مانند صرفه جویی به مقیاس، اعتصاب رقابتی، انگیزه های دولتی و غیره)، شرکت ها را به سمت بازارهای بین المللی هدایت می کنند. در این زمینه، همه فعالیت های بازاریابی در سطح بومی در حال تغییر به سطح بین المللی هستند. طوری که، مفهوم ترکیب بازاریابی به یکی از زمینه های تمرکز کلیدی در تحقیقات بازاریابی بین المللی تبدیل شده است. در این مقاله، ما فعالیت های ترکیبات بازاریابی بین المللی را با انجام یک مطالعه موردی توصیفی جامع مورد بررسی قرار داده ایم. ما به سه نتیجه اصلی رسیده ایم. اول، المان های قیمت و مکان ترکیبات بازاریابی، سازگارترین المان ها هستند. دوم، با اینکه مفهوم محصول، رنگ و بسته بندی در ترکیبات محصولات اتخاذ می شوند، نام برند و برچسب محصول نیز استاندارد سازی می گردند. سوم، المان ارتقاء ترکیب بازاریابی، استانداردسازی شده ترین المان می باشد.
Despite increasing importance of international marketing for firms to survive and continue to prosper as well as increase their profitability in a rapidly changing environment, researchers pay more attention to domestic knowledge issues rather than international marketing. However; several factors (i.e. economies of scale, competitive strike, government incentives etc…) lead firms to international markets. In this context, all marketing activities in domestic level are undergoing a transformation to become international. Such that, the concept of marketing mix has become one of the key focus areas in international marketing research, practice and thought. In this study, we examined international marketing mix activities by conducting a descriptive holistic case study. We found three main findings. First, price and place elements of marketing mix are the most adapted elements. Second, while the product concept, colour and packet in product mix are adapted, the label and brand name are standardized. Third, promotion element of marketing mix is the most standardized element.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.