دانلود ترجمه مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی: مطالعه ای بر مقالات

عنوان فارسی :

تحقیقات بازاریابی بین المللی: مطالعه ای بر مقالات و مسیرهای آتی

عنوان انگلیسی :

International Marketing Research: A State-of-the-Art Review and the Way Forward

کلمات کلیدی :

  بازاریابی بین المللی؛ بررسی سیستماتیک؛ آنالیز نتایج

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 31 نشریه : Springer
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 37
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش پژوهش 3. یافته ها و بحث و بررسی 4. خلاصه و نتیجه گیری 5. پیامدها

نمونه متن انگلیسی مقاله

The chapter provides a systematic review of 1722 international marketing articles published in the top six international business journals during the period 1995–2015. The analysis focuses on five major areas: profiles of authors involved in international marketing research; major contributors of international marketing articles based on their productivity and impact; structural characteristics of articles published on international marketing; articles with the greatest impact in the international marketing field; and specific themes of international marketing research covered and their evolution over time. The analysis revealed that the international marketing field has experienced a significant proliferation during the investigation period as demonstrated by its continuous refinement, improved quality, and extensive topical coverage. Fruitful directions for future research on the subject are discussed.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله یک بررسی سیستماتیک از 1722 مقاله در رابطه با بازاریابی بین المللی که در طول سال های 1995 تا 2015 در شش مجله برتر بین المللی کسب و کار منتشر شده را ارائه می دهد. آنالیز ارائه شده در این مقاله بر روی پنج حوزه اصلی متمرکز می باشد: مشخصات محققان درگیر در تحقیقات بازاریابی بین المللی، مشارکت کنندگان اصلی در ارائه ی مقالات بازاریابی بین المللی بر اساس بهره وری و تاثیر آن ها، ویژگی های ساختاری مقالات منشتر شده در زمینه ی بازاریابی بین المللی، مقالات با بیشترین تاثیر در زمینه بازاریابی بین المللی و موضوعات خاص تحقیقات بازاریابی بین المللی و تکامل آن ها در طول زمان. آنالیز نتایج نشان داد که حوزه بازاریابی بین المللی در طول دوره ی تحقیق پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده و بهبود مستمر، کیفیت پیشرفته و پوشش گسترده موضوع در این زمینه مشاهده می شود. جهت گیری های مفید برای تحقیقات آینده موضوعی بوده که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی: مطالعه ای بر مقالات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.