دانلود ترجمه مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی: مطالعه ای بر مقالات

عنوان فارسی

تحقیقات بازاریابی بین المللی: مطالعه ای بر مقالات و مسیرهای آتی

عنوان انگلیسی

International Marketing Research: A State-of-the-Art Review and the Way Forward

کلمات کلیدی :

  بازاریابی بین المللی؛ بررسی سیستماتیک؛ آنالیز نتایج

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 31 نشریه : Springer
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 37
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
44,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش پژوهش 3. یافته ها و بحث و بررسی 4. خلاصه و نتیجه گیری 5. پیامدها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله یک بررسی سیستماتیک از 1722 مقاله در رابطه با بازاریابی بین المللی که در طول سال های 1995 تا 2015 در شش مجله برتر بین المللی کسب و کار منتشر شده را ارائه می دهد. آنالیز ارائه شده در این مقاله بر روی پنج حوزه اصلی متمرکز می باشد: مشخصات محققان درگیر در تحقیقات بازاریابی بین المللی، مشارکت کنندگان اصلی در ارائه ی مقالات بازاریابی بین المللی بر اساس بهره وری و تاثیر آن ها، ویژگی های ساختاری مقالات منشتر شده در زمینه ی بازاریابی بین المللی، مقالات با بیشترین تاثیر در زمینه بازاریابی بین المللی و موضوعات خاص تحقیقات بازاریابی بین المللی و تکامل آن ها در طول زمان. آنالیز نتایج نشان داد که حوزه بازاریابی بین المللی در طول دوره ی تحقیق پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده و بهبود مستمر، کیفیت پیشرفته و پوشش گسترده موضوع در این زمینه مشاهده می شود. جهت گیری های مفید برای تحقیقات آینده موضوعی بوده که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The chapter provides a systematic review of 1722 international marketing articles published in the top six international business journals during the period 1995–2015. The analysis focuses on five major areas: profiles of authors involved in international marketing research; major contributors of international marketing articles based on their productivity and impact; structural characteristics of articles published on international marketing; articles with the greatest impact in the international marketing field; and specific themes of international marketing research covered and their evolution over time. The analysis revealed that the international marketing field has experienced a significant proliferation during the investigation period as demonstrated by its continuous refinement, improved quality, and extensive topical coverage. Fruitful directions for future research on the subject are discussed.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 30 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 44,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی: مطالعه ای بر مقالات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi