دانلود ترجمه مقاله گرایش کارآفرینانه، قابلیت ها و عملکرد بازاریابی
عنوان فارسی |
گرایش کارآفرینانه، قابلیت ها و عملکرد بازاریابی: نقش واسطه ای شدت رقابت بر سرمایه گذاری های بین المللی جدید آمریکای لاتین |
عنوان انگلیسی |
Entrepreneurial orientation, marketing capabilities and performance: The Moderating role of Competitive Intensity on Latin American International New Ventures |
کلمات کلیدی : |
  شدت رقابت؛ سرمایه گذاری های بین المللی جدید؛ گرایش کارآفرینانه؛ قابلیت های بازاریابی؛ عملکرد |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 119 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. نظریه و فرضیات 3. روش تحقیق 4. آنالیز و نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری 6. محدودیت های تحقیق
چکیده – سرمایه گذاری های بین المللی جدید (INVs) با شدت رقابتی پایداری روبرو بوده که این امر باعث افزایش مشکلاتی در زمینه قابلیت های بازاریابی جدید به منظور دستیابی به عملکرد بهتر در بازارهای خارجی می گردد. منابع کارآفرینی بین المللی (IE) پیشنهاد می دهد که گرایش کارآفرینانه (EO) ممکن است عملکرد سرمایه گذاری های بین المللی جدید را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، گرایش کارآفرینانه می تواند یک گرایش کارآفرینانه استراتژیک با صرفه جویی در منابع بوده و بازارهای بین المللی جدید با محدودیت هایی در زمینه منابع روبرو شوند. به طور خاص، منابع در این زمینه، برخی از مباحث مانند این که آیا افزایش سطوح گرایش کارآفرینانه برای همه سرمایه گذاری های بین المللی جدید و در همه زمان ها مطلوب می باشد یا خیر، را مطرح می کنند. از دیدگاه مبتنی بر منابع، مقاله حاضر، تحقیقات قبلی مربوط به کارآفرینی بین المللی را با بررسی این که آیا درجات گرایش کارآفرینانه و قابلیت های بازاریابی مربوطه تحت شدت های رقابتی مختلف هنگام افزایش عملکرد متغیر هستند یا خیر، را بسط می دهد. یافته های این مقاله نقش واسطه ای شدت رقابت بین گرایش کارآفرینانه را برای عملکرد بهتر سرمایه گذاری بین المللی جدید مورد تاکید قرار می دهد. این موارد ذکر شده دارای پیامدهای مهمی برای تصمیم گیری های محققان و متخصصان کارآفرینی بین المللی درباره تحصیص گرایش کارآفرینانه به منظور افزایش قابلیت های بازاریابی مورد نیاز برای افزایش عملکرد سرمایه گذاری های بین المللی جدید می باشد. داده های مورد بررسی در این مقاله شامل سرمایه گذاری های بین المللی جدید کشور مکزیک بوده که در این کشور محدودیت منابع به حدی بالا بوده که شرکت های این کشور با چالش هاش شدید رقابتی در بازارهای خارجی روبرو هستند. بنابراین، این مطالعه بحث درباره عملکرد و بین المللی شدن سرمایه گذاری جدید آمریکای لاتین می پردازد.
International new ventures (INVs) face constant competitive intensity, which serves to increase the already high difficulty of enhancing marketing capabilities to gain superior performance in foreign markets. International entrepreneurship (IE) literature suggests that entrepreneurial orientation (EO) may influence INVs' performance. However, EO can be a resource-consuming strategic orientation, and INVs face resource constraints. Specifically, the literature expresses doubts as to whether increasing levels of EO are favorable for all INVs, all the time. From the resource-based view (RBV) perspective, the present paper extends previous IE research by investigating whether the degree to which EO and corresponding marketing capabilities vary under differing competitive intensities when enhancing performance. The findings highlight the moderating role of competitive intensity between EO and marketing capabilities for better INV performance. These have important implications for the decisions of IE scholars and practitioners about EO allocation in order to enhance the required marketing capabilities for INV's increased performance. The survey data consist of Mexican INVs, where the emphasis on constrained resources is high as are the competitive intensity challenges that these firms face in foreign markets. Therefore, this study contributes to the almost wholly ignored research about Latin American new venture internationalization and performance debate.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.