دانلود ترجمه مقاله استراتژی های بازاریابی بین المللی در طول کووید 19 بر اساس منابع شرکت
عنوان فارسی |
بررسی استراتژی های بازاریابی بین المللی بازنگری شده در طول کووید 19 بر اساس منابع و قابلیت های شرکت ها: رویکرد روش تحقیق آمیخته |
عنوان انگلیسی |
Investigating the revised international marketing strategies during COVID-19 based on resources and capabilities of the firms: A mixed method approach |
کلمات کلیدی : |
  کووید 19؛ نظریه ارکستراسیون منابع؛ آنالیز کیفی؛ مدل مفهومی؛ روش تحقیق آمیخته؛ استراتژی های بازاریابی بین المللی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 125 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مبانی نظری و مروری بر مقالات 3. طرح تحقیق با استفاده از رویکرد مثلثی 4. نتایج (مطالعه کمّی) 5. بحث و بررسی و یافته ها 6. نتیجه گیری، محدودیت ها و مطالعات آتی
چکیده – اهداف این مقاله شناسایی استراتژی های بازاریابی بین المللی بازنگری شده در ارتباطات در طول همه گیری کووید 19 با استفاده از منابع و قابلیت های شرکت هاست. در این مطالعه مصاحبه های عمیق و نظرسنجی پرسشنامه با ذینفعان کلیدی سازمان های خرده فروشی که استراتژی های بازاریابی دیجیتال آن ها در طول کووید 19 تغییر کرده بود، انجام دادیم. داده ها از 587 پاسخ دهنده از بخش های مختلف جهان از طریق نظریه هماهنگ سازی منابع جمع آوری شد. یافته های کیقی از درجه بالای ارتباط میان منابع و قابلیت های شرکت ها که از فرایندهای مبتنی بر استراتژی های بازاریابی بین المللی بازنگری شده در طول همه گیری کووید 19 استفاده می کنند، پشتیبانی کرد. در این مطالعه مدل مفهومی بر اساس این یافته ها با شش متغیر توسعه دادیم: فرایند استفاده از قابلیت های منابع مرتبط با فناوری اطلاعات شرکت ها، قابلیت های مرتبط با فناوری اطلاعات، قابلیت های پویا، عدم قطعیت محیطی و فرایند استفاده از منابع شرکت ها. با این حال، عدم قطعیت محیطی و استفاده از منابع شرکت ها در شکل گیری استراتژی های بازاریابی دیجیتال در طول کووید 19 تاثیرگذار نیست. این مطالعه فرایند جدیدی برای مدیران بازاریابی بین المللی در سازمان های تجاری پیشنهاد می کند تا با ایجاد قابلیت های جدید و استفاده از آن ها، منابع درون سازمان های خود را بازسازی کنند. مقدمه: کووید 19 استراتژی های بازاریابی بین المللی شرکت ها در سراسر جهان را مختل ساخت (هی و هریس، 2020، جیانگ و ون، 2020). زنجیره های تامین جهانی به دلیل کند شدن اقتصاد جهانی و وقفه های ایجاد شده در تولید مختل شد. در نتیجه این وضعیت، شرکت های تجاری باید مدل های کسب و کار موجود خود را به منظور ماندن در بازار رقابت مجددا ارزیابی کنند (فیلمونا، دراکیو و موتات، 2020، هی و هریس، 2020، راتن، 2020). علاوه بر این، اقدامات فاصله گذاری اجتماعی با ایجاد نیاز به اتخاذ پلتفرم های دیجیتال برای حفظ ارتباط با مشتری، بر شرکت ها تاثیر گذاشت (آلبر و دابور، 2020).
ترجمه مقاله مرتبط با این مقاله | دانلود ترجمه مقاله نقش اقدامات R&D بین المللی در تاثیر قابلیت بازاریابی بر عملکرد SMEها |
This paper aims to identify the revised international marketing strategies in communication during the COVID-19 pandemic by utilizing the firm's resources and capabilities. We conducted in-depth interviews and a questionnaire survey with key stakeholders of retail organizations which changed their digital marketing strategies during COVID-19. The data is collected from 587 respondents from different parts of the world through resource orchestration theory. The qualitative findings support a high degree of association among the firm’s resources and capabilities, leveraging processes based on the revised international marketing strategies during the COVID-19 pandemic. We have developed a conceptual model based on these findings with six variables: leveraging process of the firm’s capabilities information technology-related resources; information technology-related capabilities, dynamic capabilities, environmental uncertainty, and leveraging process of the firm’s resources. However, environmental uncertainty and leveraging of the firm’s resources were not influential in forming digital marketing strategies during COVID-19. This study proposes a new process for international marketing managers in business organizations to restructure the resources within their organizations by creating new capabilities and leveraging them. Introduction: COVID-19 disrupted the international marketing strategies of firms around the globe (He and Harris, 2020, Jiang and Wen, 2020). Global supply chains have been disrupted due to slowing the global economy and production interruptions. This alAs a result of this situation; business firms must re-evaluate their existing business models to remain competitive (Filimonau et al., 2020, He and Harris, 2020, Ratten, 2020). Moreover, social distancing measures affected firms by creating the need to adopt digital platforms to maintain customer contact (Alber & Dabour, 2020).
ترجمه این مقاله در 31 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 18 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.