دانلود ترجمه مقاله استراتژی های بازاریابی بین المللی کارآفرینانه در شرکت های چندملیتی

عنوان فارسی

استراتژی های بازاریابی بین المللی کارآفرینانه در شرکت های چندملیتی: روش های به کار گرفته شده توسط مدیران بازاریابی

عنوان انگلیسی

International entrepreneurial marketing strategies of MNCs: Bricolage as practiced by marketing managers

کلمات کلیدی :

  بازاریابی بین المللی کارآفرینی؛ شرکت های چندملیتی؛ Bricolage

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 86
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
38,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و جهت گیری های پژوهش های آتی: یکی از مزایای این پژوهش، اکتشافی بودن و نمایانگر بودن آن است، به این معنی که قابل تعمیم و بسط بودن داده ها محدود به زمینه آن می باشد (پیکاری، ولچ و پاویلانن، 2009). مدل استراتژی بازاریابی بین المللی کارآفرینی استخراج شده از این تحقیق را می توان متناسب با سایر زمینه های پژوهشی دانست (ولچ و همکاران، 2011). با این حال، هدف این مطالعه، تشویق و انگیزش پژوهش های آتی به بررسی بیشتر بازاریابی کارآفرینانه در تحقیقات بازاریابی بین المللی در قالب یک مسیر تحقیقاتی امیدوارکننده و پربازده می باشد. مورد انتخاب شده از شرکت های چندملیتی (MNC)، شرکت های بنگاه به بنگاه با عملکرد بازاریابی جهانی سازماندهی شده در یک اقتصاد کوچک و باز می باشد. نطالعات آتی می توانند به بررسی این موضوع بپردازند که بازاریابی کارآفرینی را چگونه می تواند در شرکت های چندملیتی محیط های پژوهشی مختلف و دیگر به کار گرفت، محیط هایی مانند MNCهای بنگاه به مشتری، MNCها در بازارهای نوظهور و نوپا، و MNCها در بازارهای کشورهای خاص. تعاملات بین شرکت های تابعه در طول توسعه فرآیندهای بازاریابی کارآفرینی، از موضوعات جالب توجه است که می توان در پژوهش های آتی به /انها پرداخت. علاوه بر این، تحقیقات آتی در شکل مطالعات طولی و نیز مطالعات میان کشوری و میان فرهنگی نیز جالب توجه هستند. مطالعات کمی بزرگ مقیاس، باید معیارهای بازاریابی کارآفرینی را بیشتر توسعه داده و به اعتبارسنجی آنها بپردازند. علاوه بر این، اگرچه این تحقیق یک سری روش های سرهم بندی را به صورتی که مدیران بازاریابی استفاده می کنند، مورد توجه قرار داده، با این حال، تحقیقات آتی می توانند مفهوم سازی این bricolage را در زمینه شرکت های چندملیتی نیز بسط دهند. به عنوان مثال، رابطه بین عدم قطعیت محیطی، فرهنگ کارآفرینی، و bricolage را می توان در زمینه های کیفی و نیز تحقیقات کمی دیگر مورد آنالیز و بررسی قرار داد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and future research directions: The single case setting of this study has exploratory and illustrative power, but means the generalizability of the findings is limited to its context (Piekkari, Welch & Paavilainen, 2009). The model of international entrepreneurial marketing strategy development devised from this research can be pattern-matched to other research contexts (Welch et al., 2011). However, the purpose of the case study is to encourage future research to further examine entrepreneurial marketing in international marketing research as a promising future research avenue. The case MNC is a business-to-business firm with a global marketing function originating and based in a small and open economy. Future studies could investigate how entrepreneurial marketing is employed in MNCs in other research settings, such as business-to-consumer MNCs, emerging market MNCs, and MNCs with country-specific marketing functions. It would be interesting to study the interaction between different subsidiaries during the development of the entrepreneurial marketing process. Moreover, future research in the form of longitudinal studies, and also cross-country and cross-cultural studies, is encouraged. Large-scale quantitative studies are needed to develop and validate measurements of entrepreneurial marketing. Furthermore, although this study has shed some light on bricolage as practiced by marketing managers and its domains, future research might advance the conceptualization of bricolage in the context of MNCs. For instance, the relationship between environmental uncertainty, entrepreneurship culture, and bricolage might be examined in other qualitative contexts, or tested in quantitative research.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 4 و 5 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 38,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله استراتژی های بازاریابی بین المللی کارآفرینانه در شرکت های چندملیتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi