دانلود ترجمه مقاله اعتماد چندسطحی در بازاریابی بین المللی خدمات مراقبت از سلامت

عنوان فارسی

اعتماد چندسطحی در بازاریابی بین المللی خدمات مراقبت از سلامت: یک مطالعه مقایسه ای بین پنج کشور

عنوان انگلیسی

Multilevel trust in international marketing of healthcare services: A five-country comparative study

کلمات کلیدی :

  COO؛ چین؛ اعتماد چندسطحی؛ استراتژی بازاریابی؛ روسیه؛ سوئد؛ فیلیپین؛ برزیل؛ هنگ کنگ

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 98
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق 4. شواهد تجربی 5. نتایج و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف این پژوهش، افزایش درک در مورد نحوه بوجود آمدن اعتماد چندسطحی و همچنین نحوه اتصال بین سطوح اعتماد و تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی برای خدمات مراقبت سلامت، می باشد. طرح/روش تحقیق/رویکرد: در این مقاله، یک رویکرد مطالعه موردی مقایسه ای از Elekta، یک شرکت سوئدی فعال در برزیل، فیلیپین، چین، روسیه و هنگ کنگ، اتخاذ شد. یافته ها: این پژوهش به یک مدل «اعتماد چندسطحی» (MLT) متشکل از سه سطح مرتبط با افراد، عملکرد شرکتی و زمینه، دست یافت. دلالت ها/محدودیت های پژوهش: این مطالعه، یک مدل اعتماد چندسطحی مبتنی بر زمینه از جنبه فرآیندهای متمرکز بر مراقبت سلامت، ارائه می دهد. این مدل را می توان در بخش های خدمات دیگر نیز ارزیابی نمود. دلالت های عملی: مدیران باید برای تقویت روابط و دستیابی به پذیرش محلی، اعتماد چندسطحی را مدنظر قرار دهند. اصالت/ارزش/جنبه نوآوری: این پژوهش، با ساختن یک مدل اعتماد چندسطحی مبتنی بر زمینه برای بازاریابی مراقبت سلامت بین المللی، در مجموعه مقالات مربوطه مشارکت می کند. مقدمه: این مطالعه به بررسی اعتماد چندسطحی در خدمات مراقبت سلامت و نحوه تاثیرگذاری آن بر استراتژی بازاریابی بین المللی در کشورهای نوظهور می پردازد. داشتن دانش در مورد اعتماد چندسطحی برای درک اینکه چگونه اعتماد باعث تسهیل بوجود آمدن روابط بلند مدت می شود، بسیار مهم است (ظهیر و ظهیر، 2006). اعتماد را می توان به صورت میل و رغبت به اتکا به شریکی که به وی اطمینان دارد، تعریف نمود (بیانچی و صالح، 2010). کورال و اینکپن (2006) تصریح می کنند که لازم است اعتماد در سطوح مختلف (شخصی، گروهی و سازمانی) به بحث گذاشته شود تا نقش آن در عملکرد سازمانی کاملاً درک شود. همچنین ادعا می کنند که با گذشت زمان، اعتماد بین فردی می تواند تکامل پیدا کند و به اعتماد بین گروهی و سپس به اعتماد بین سازمانی تبدیل شود. بنابراین، اعتماد موضوعی است پویا که باعث می شود اعتماد چندسطحی به یک مسئله عمده در درک روابط بین سازمانی تبدیل شود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: This research aims to increase understanding on how multilevel trust is developed as well as how trust levels are interconnected and influence international marketing strategy for healthcare services. Design/Methodology/Approach: A comparative case study approach was applied with Elekta, a Swedish firm, operating in Brazil, the Philippines, China, Russia, and Hong Kong. Findings: The research culminated in a multilevel trust (MLT) model comprised of three levels relating to individuals, company performance, and context. Research implications/limitations: This study offers a context-based multilevel trust model from a process perspective focusing on healthcare. This model can be tested in other service sectors. Practical implications: Managers should consider multilevel trust to boost relationships and achieve local acceptance. Originality/Value: This research contributes to trust theory by constructing a context-based multilevel trust model for international healthcare marketing. Introduction: This study deals with multilevel trust in healthcare services and how it affects international marketing strategy in emerging markets. Knowledge on multilevel trust is essential to understand how trust is built to facilitate development of long term relationships (Zaheer & Zaheer, 2006). Trust can be defined as the willingness to rely on an exchange partner one has confidence in (Bianchi & Saleh, 2010). Currall and Inkpen (2006) assert that trust needs to be discussed at different levels—person, group, and firm—to comprehend its role in organizational performance. They further claim that over time interpersonal trust can evolve to intergroup and then to interorganizational trust. Trust is thus dynamic, which makes multilevel trust a major issue in understanding interorganizational relationships.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله اعتماد چندسطحی در بازاریابی بین المللی خدمات مراقبت از سلامت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi