دانلود ترجمه مقاله رابطه توانایی های بازاریابی و عملکردهای جاری با اهداف استراتژیک در بازارهای بین المللی
عنوان فارسی |
توانایی های بازاریابی و عملکردهای جاری چگونه اهداف استراتژیک را در بازارهای بین المللی تحریک می کنند |
عنوان انگلیسی |
How marketing capabilities and current performance drive strategic intentions in international markets |
کلمات کلیدی : |
  اهداف استراتژیک؛ توانایی های بازاریابی؛ عملکرد بازار؛ بهره وری هزینه؛ تفکیک؛ شدت رقابت؛ بازاریابی بین المللی؛ بازخورد عملکرد؛ صادرات |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 152 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. ارائه مدل مفهومی 3. روش ها 4. یافته ها 5. بحث و بررسی و مفاهیم 6. محدودیت ها و پژوهش های آتی
چکیده – از دو دیدگاه استراتژیک شرکتی (دیدگاه مبتنی بر توانایی و تئوری برگشت پذیری عملکرد) این مقاله نقش توانایی های بازاریابی و عملکرد بازار فعلی را در قالب تأثیرگذاران بالقوه دو جنبه کلیدی از استراتژی های رقابتی آینده عملکرد شرکت ها در بازارهای بین المللی مورد بررسی قرار داده است: تمایزات بازاریابی و بهره وری. فرضیه هایی در بررسی یک نمونه از تولید کنندگان صادر کننده بریتانیایی ارائه شده و مورد ارزیابی قرار گرفته اند. یافته ها حاکی از نقش برجسته توانایی های بازاریابی در عملکردهای بازاری اخیر در مورد اهداف استراتژیک آتی در بازارهای صادراتی است. آنالیز بیشتر شرکت ها با موقعیت بازاری از قبل تعیین شده، تأثیر واضح ظرفیت های اطلاعاتی روی تمایزات بازاریابی و ظرفیت توسعه محصول و عملکرد بازار فعلی روی اهداف بهره وری را نشان می دهند. ما همچنین متوجه شدیم که اهداف رقابتی شدید بازارهای بین المللی، محرک مستقیم مربوط به بهره وری می باشد ولی تأثیری روی اهداف استراتژیک مرتبط با تمایزات ندارد.
Drawing fromtwo strategic views of the firm—the capability-based viewand performance-feedback theory—this study examines the role of both marketing capabilities and currentmarket performance as potential influencers of two key aspects of the intended future competitive strategy of firms operating in international markets: efficiency and marketing differentiation. Hypotheses are developed and tested in a survey of a sample of British exportingmanufacturers. The findings are supportive of a more prominent role ofmarketing capabilities over recent market performance on future strategic intentions in export markets. Additional analyses of firms with an already established market position reveal a clear effect of informational capability on marketing differentiation and of product development capability and current market performance on efficiency intentions. We also find that target international market competitive intensity is a direct driver of efficiency-related but not differentiation- related strategic intentions.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.