دانلود ترجمه مقاله نقش اقدامات R&D بین المللی در تاثیر قابلیت بازاریابی بر عملکرد SMEها

عنوان فارسی :

بررسی نقش اقدامات R&D بین المللی در تاثیر قابلیت های بازاریابی و فناورانه بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)

عنوان انگلیسی :

Exploring the role of international R&D activities in the impact of technological and marketing capabilities on SMEs’ performance

کلمات کلیدی :

  قابلیت های بازاریابی؛ عملکرد؛ تحقیق و توسعه (R&D)؛ شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)؛ قابلیت های فناورانه

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 52
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت :

دانلود پاورپوینت مقاله تحقیق و توسعه بین المللی و قابلیت بازاریابی

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
49,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و توسعه مفهومی 3. روش تحقیق 4. گذاره ها و یافته های کلیدی 5. بحث و بررسی و تحقیقات آینده

ترجمه نمونه متن انگلیسی

یکی از چالش های اصلی شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)، نحوه انجام فعالیت های تحقیق و توسعه آن ها در بازارهای بین المللی است، اما منابع اخیر شواهد ترکیبی و مدل های غیرقطعی را در این راستا ارائه کرده اند. این مقاله به مطالعه این شکاف با بررسی نقش فعالیت های تحقیق و توسعه بین المللی در تاثیر قابلیت های بازاریابی و تکنولوژیکی SMEs بر عملکرد آن ها می پردازد. محققان از مصاحبه های عمیق با پنج SMEs ایتالیایی به عنوان شرکت های نوآورانه در بخش های خود (هوش خرده فروشی، آموزش کسب و کار، کفش، غذا و لباس های ورزشی) جهت شناسایی عوامل محرک موفقیت و عملکرد تلاش های تحقیق و توسعه بین المللی آن ها استفاده کردند. یافته های این مطالعه نشان داد که قابلیت های بازاریابی و تکنولوژیکی SMEs دارای اثرات غالب و مثبتی بر عملکرد آن ها در بازارهای بین المللی است. علاوه بر گسترش منابع مربوط به بین المللی سازی تحقیق و توسعه توسط SMEs، این یافته ها، چالش ها و فرصت های اصلی برای مدیران شرکت های کوچک و متوسط بین المللی و فعال را برجسته ساخت. مقدمه: نقش تحقیق و توسعه (R&D) در شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) یک موضوع کاملا شناخته شده در منابع مدیریتی است (لاواندوسکا، سامیورا و گلوبیوسکی، 2016، چائودهاری و باترا، 2018). تحقیق و توسعه یک فرایند کسب و کار بوده که همه فعالیت ها از جمله برنامه ریزی و توسعه محصولات یا بسته بندی های جدید، بهبود محصولات فعلی یا حل مشکلات به شیوه فعلی کسب و کار، درک نیازها و رفتارهای مصرف کنندگان در بازارهای موجود و بازارهای جدید در حال توسعه را پوشش می دهد. فعالیت های تحقیق و توسعه بین المللی بخش مهمی از هر شبکه کسب و کار است و ممکن است شامل بخش های تحقیق و توسعه رسمی در یک شرکت، تیم های میان کارکردی رسمی در میان شرکت های مختلف در شبکه کسب و کار یا تیم های غیررسمی و شبکه های کسب و کار در دستیابی و نفوذ به دانش بازار جدید، تایید گواهی، استانداردهای محصول و غیره باشد (کدرولا، باتگالیا و کوآرانتا، 2016).

نمونه متن انگلیسی مقاله

One of the main challenges for small and medium enterprises (SMEs) is how to leverage their R&D activities in the international markets but current literature offers mixed evidence and inconclusive models in this regard. This paper addresses this gap by exploring the role of international R&D activities in the impact of SMEs’ technological and marketing capabilities on their performance. The authors use in-depth interviews with five Italian SMEs recognized as particularly innovative firms in their own sectors (retail intelligence, business training, shoes, food, and sportswear) to identify the factors driving the success and performance of their international R&D efforts. Findings show that SMEs’ technological and marketing capabilities have dominant and positive effects on their performance in the international markets. Besides extending the literature on the internationalization of R&D by SMEs, these findings highlight the major challenges and opportunities for the managers of internationally active SMEs. Introduction: The role of research & development (R&D) in small and medium enterprises (SMEs) is a well-known topic in management literature (e.g., Lewandowska, Szymura-Tyc, & Golebiowski, 2016; Chaudhary & Batra, 2018; etc.). R&D is a business process that covers all activities that involve planning and development of new products or packaging, improving current products or solving problems with the current way of doing business, understanding the needs and behaviors of the consumers in the existing markets and developing new markets. International R&D activities are an important part of any business network and these may consist of formal R&D departments in a firm, formal crossfunctional teams among different firms within the business network, or non-formal teams and business networks in acquiring new market knowledge and penetration, certificates, production standards, etc. (Cedrola, Battaglia, & Quaranta, 2016).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 49,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش اقدامات R&D بین المللی در تاثیر قابلیت بازاریابی بر عملکرد SMEها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − سه =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی