دانلود ترجمه مقاله یک مطالعه تطبیقی روی ترکیب بازاریابی بین المللی در چین و هند: مورد مک دونالد

عنوان فارسی :

یک مطالعه تطبیقی روی ترکیب بازاریابی بین المللی در چین و هند: مورد مک دونالد

عنوان انگلیسی :

A Comparative Study on International Marketing Mix in China and India: The Case of McDonald's

کلمات کلیدی :

  استراتژی بازاریابی؛ توسعه کسب و کار؛ ترکیب بازاریابی بین المللی؛ فرهنگ ملی؛ مک دونالد؛ چین؛ هند

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
18,000 تومان
فهرست مطالب

1. ترکیب بازاریابی بین المللی 2. ترکیب بازاریابی مک دونالد 3. مقایسه استراتژی ترکیب بازاریابی بین چین و هند 4. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study examines the international marketing mix done by the McDonald's in two different important markets. The objective is to analyze and understand the similarities and differences of the international marketing mix strategy implementation by the company. Using comparative analysis, this study focused on 4P approach of marketing mix which is based on product, price, promotion and place analysis. McDonald's marketing strategy in China and India were used for this study. The study found that the McDonald's has adopted different kind of its 4P in their international marketing mix based on both, localization and globalization approaches.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه، ترکیبات بازاریابی بین المللی اتخاذ شده توسط مک دونالد در بازار مهم مختلف را مورد بررسی قرار داده است. هدف این مطالعه، تحلیل و درک شباهت ها و تفاوت های پیاده سازی استراتژی های ترکیبات بازاریابی بین المللی توسط شرکت می باشد. با استفاده از تحلیل تطبیقی، این مطالعه روی رویکرد 4P در ترکیبات بازاریابی تمرکز کرده که بر اساس تحلیل محصول، قیمت، ارتقاء و مکان می باشد. استراتژی بازاریابی مک دونالد در چین و هند در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته اند. این مطالعه دریافته که مک دونالد، انواع مختلفی از 4P را در ترکیبات بازاریابی بین المللی خود بر اساس رویکردهای محلی سازی و جهانی سازی اتخاذ کرده است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 18,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله یک مطالعه تطبیقی روی ترکیب بازاریابی بین المللی در چین و هند: مورد مک دونالد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.