دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر توسعه ظرفیت بازاریابی الکترونیکی فدراسیون های ورزشی
عنوان فارسی |
عوامل موثر بر توسعه ظرفیت بازاریابی الکترونیکی فدراسیون های ورزشی حرفه ای |
عنوان انگلیسی |
Factors Affecting the Development of the Electronic Marketing Capacity of Professional Sports Federations |
کلمات کلیدی : |
  صنعت ورزش؛ بازاریابی؛ ابزار جدید؛ فعالیت های الکترونیکی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : aassjournal |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 24 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مواد و روش 3. نتایج 4. بحث 5. نتیجه گیری
پیشینه. فناوری اطلاعات و ارتباطات به سازمانها و نهادها اجازه می دهد که فعالیتها و تبادلات کسب و کاری خود را با سرعت و انعطاف پذیری بالاتری انجام دهند. در واقع، تجارت الکترونیک انقلاب گسترده ای در سبک کسب و کار و تجارت جهانی ایجاد کرده است. اهداف. هدف این تحقیق، شناسایی عوامل موثر بر توسعه ظرفیت بازاریابی الکترونیکی فدراسیون های ورزشی حرفه ای ایران می باشد. روش. روش این تحقیق ترکیبی است. پرسشنامه محقق ساخته مبتنی بر مقیاس 5 گزینه لیکرت و روایی آن مورد تایید اساتید و متخصصین قرار گرفت؛ بعلاوه، پایایی آن به وسیله آزمون آلفای کرونباخ بررسی شد (0.843). نمونه آماری شامل اعضای دانشکده مدیریت بازاریابی (20 نفر) و اعضای دانشکده مدیریت ورزش (60 نفر) بود. روش نمونه گیری غیرتصادفی، قابل دسترس و هدفمند بود. آزمون رگرسیون حداقل مربعات جزئی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی جهت رتبه بندی عوامل در آمار استنباطی استفاده شدند. نتایج. نتایج نشان داد که عوامل عبارتند از عوامل مدیریتی، مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژیها، عوامل محیطی و رقابتی، خصوصیات وب سایت، فرهنگ سازمانی، مدیریت زنجیره تامین، عوامل برند و منابع؛ اولویت اصلی با عوامل موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی ورزش حرفه ای ایران بود. همچنین نتایج فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازینشان داد که عوامل مدیریت، منابع، مدیریت دانش، عوامل محیطی و رقابتی، فرهنگ سازمانی، استراتژیها، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت رابطه با مشتری، عوامل برند و خصوصیات وب سایت در جایگاه اول تا دهم قرار دارند. نتیجه گیری. براساس این نتایج، مصاحبه با متخصصین در این زمینه نشان می دهد که مدیران فدراسیون های ورزشی حرفه ای باید به عوامل شناسایی شده در توسعه بازاریابی الکترونیکی توجه زیادی داشته باشند که بالاترین تاثیر را دارند (همچون عوامل مدیریت، منابع مدیریت دانش).
Background. Information and communication Technology, allows institutions and organizations that doing their business activities and exchanges, with high speed and flexibility. In fact, electronic-commerce has created a massive revolution in Business style and global trading. Objectives. The goal of this study was identifying of Effective Factors on Development of the Electronic Marketing Capacity of Professional Sport Federations of Iran. Methods. Methodology of This study is mixed. A questionnaire, which made by the researcher, based on Likert 5 option scale, and its validity is confirmed by professionals and professors; moreover, its reliability is examined by Cronbach’s alpha test (0.843). Statistics sample consist, which involve Faculty members of Marketing Management field (20 peoples) and Faculty members of Sport Management (60 people) field. Sampling method is non-random, available and purposeful. Partial least squares regression test and Fuzzy Analytic Hierarchy Process for factors Ranking are used in inferential statistics. Results. The Results Showed that factor’s include, Management Factors, knowledge Management, Customer Relationship Management, Strategies, Environmental and Competitive Factors, Website features, Organizational Culture, Supply Chain Management, Brand Factors and resources, with significant Priorities respectively, were effective factor’s on Electronic marketing capability of Professional Sport Iran. Also, The Results of Fuzzy Analytic Hierarchy Process Showed that factor’s include, Management Factors, resources, knowledge Management, Environmental and Competitive Factors, Organizational Culture, Strategies, Supply Chain Management, Customer Relationship Management, Brand Factors and Website features were In the first place to tenth. Conclusion. According to the results, from Interview with experts in the field of study, It seems that managers of professional sports federations should Pay more attention to identified factors of electronic marketing development that Which ranked respectively had the highest impact factor (Such as management factors, resources and knowledge management).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.