دانلود ترجمه مقاله تبلیغات مشارکتی، استراتژی قیمت گذاری و عملکرد شرکت
عنوان فارسی |
تبلیغات مشارکتی، استراتژی قیمت گذاری و عملکرد شرکت در عصر بازاریابی الکترونیکی |
عنوان انگلیسی |
Cooperative advertising, pricing strategy and firm performance in the e-marketing age |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی الکترونیکی؛ تبلیغات مشارکتی؛ دسته های محصول؛ هماهنگی کانال؛ استراتژی قیمت گذاری؛ پژوهش بازاریابی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی؛ مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2009 | تعداد رفرنس مقاله : 31 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب مدل 3. مدل های اسکاتلبرگ و ائتلاف استراتژیک 4. نتایج اشتراک گذاری سود و معاملات 5. مثال های عددی 6. نتیجه گیری و مفاهیم مدیریتی
چکیده – تبلیغات مشارکتی از لحاظ استراتژیک نقش مهمی را در برنامه های بازاریابی ایفا می کند. در این مقاله، ما از یک مدل نظری بازی استفاده می نماییم تا نه تنها تبلیغات مشارکتی بلکه استراتژی قیمت گذاری را در یک بخش تولید کننده – زنجیره تامین خرده فروش الکترونیکی با در نظر گرفتن دسته های محصول – مورد مطالعه قرار دهیم. نخست، دو مدل تبلیغات مشارکتی (رهبر - پیرو اسکاتلبرگ و اتحاد استراتژیک) اثبات و تحلیل می شوند. سپس ما دو مدل را برای توسعه برخی نظریه های مهم و بینش های مدیریتی مقایسه می نماییم. به علاوه، ما از یک مدل چانه زنی برای اجرای اشتراک گذاری سود و تعیین میزان مشارکت تولید کننده برای تبلیغات مشارکتی در هماهنگی کانال ائتلاف استراتژیک استفاده می کنیم. ما براساس نتایج خودمان، استراتژی های بازار بهینه را به دست آورده و مسیرهای احتمالی تحقیقات آتی را شناسایی می نماییم.
Cooperative advertising plays a strategically important role in marketing programs. In this paper, we use a game theoretical model to study not only cooperative advertising but also pricing strategy in a manufacturer—e-retailer supply chain with the consideration of product categories. First, two cooperative advertising models (the leader-follower Stackelberg and the strategic alliance) are established and analyzed. We then compare the two models to develop some important theories and managerial insights. Furthermore, we utilize a bargaining model to implement profit sharing and determine the manufacturer’s participation rate for cooperative advertising in the channel coordination of strategic alliance. Based on our results, we derive optimal market strategies and identify probable paths of future research.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.