دانلود ترجمه مقاله جایگاه بازاریابی الکترونیکی در خلق تصویر یک نهاد آموزش عالی

عنوان فارسی

جایگاه اهرم بازاریابی الکترونیکی در راستای خلق تصویر یک نهاد آموزش عالی

عنوان انگلیسی

The Role of E-marketing Tools in Constructing the Image of a Higher Education Institution

کلمات کلیدی :

  بازاریابی الکترونیکی؛ ابزارها؛ آموزش عالی؛ تصویر؛ روابط عمومی

درسهای مرتبط بازاریابی الکترونیکی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 33
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
27,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه 3. محاسبات 4. روش تحقیق 5. نتایج و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری: این امری متداول است که کیفیت دانشکده ها و دانشگاه ها در بازاریابی و تبلیغ آنها در حد کافی بیان نمی شود، و به نظر ما در محیط اینترنت نیز بیان نمی گردد. بر این اساس، ما با نظر شتکو (2003) موافقیم، مبنی بر اینکه تحقیقات به طور فزاینده به این واقعیت اشاره دارند که یک دانشگاه با کیفیت و مورد احترام بیشتر محصول یک مدیریت خوب است، که از تغییر کلیشه های رایج واهمه ندارد، و نهاد آموزشی را عاملی می بیند که باید در محیط بازار رفتار بازاریابی موثری داشته باشد. این تحلیل نشان می دهد که دانشجویان در FM PU در پرشاو نگرشی مثبت نسبت به وب سایت موسسه آموزشی به عنوان ابزاری برای ساخت تصویری مثبت از این سازمان دارند، و در عین حال ابزاری که درک و ارزیابی دانشکده دانشگاه را از دیدگاه متقاضیان دانشگاه در رابطه با دانشکده های رقیب تحت تاثیر قرار می دهد. این نتیجه بازتاب این واقعیت است که در مجموعه عناصر مورد بررسی وب سایت دانشکده، دانشجویان نسبت به شفافیت، بیشترین انتقاد را داشتند؛ از سوی دیگر، دانشجویان این را به عنوان بخشی از ارزیابی برداشت از اهمیت به عنوان دومین عنصر مهم وب سایت از بین همه عناصر مورد بررسی دیگر محسوب کردند. نتایج نشان می دهد که در مورد ساخت تصویر مثبت از سازمان، دانشجویان بیشتر اطلاعات را عملی را ترجیح می دهند – اطلاعاتی درباره دروس ارائه شده به جای اطلاعاتی در رابطه با رویدادهای جاری یا مقالاتی درباره اخبار دانشکده. این واقعیت را می توان "نیاز" به اطلاعات در رابطه با خود برنامه آموزش نامید، که در ابزارهای بازاریابی الکترونیکی که بررسی کردیم منعکس شد. باید توجه داشت که عنوان بازاریابی الکترونیک در محیط موسسات آموزش عالی نسبتاً جدید است اما در عین حال حوزه وسیعی از دانش است، که با توسعه فناوری در فناوری های آنلاین رشدی مداوم دارد. این واقعیت های را می توان از دیدگاه روند علمی آینده در این حوزه مهم و معنی دار محسوب کرد. براساس تحلیلی که انجام دادیم، حوزه های تحقیقی دیگری نیز شناسایی کردیم – حوزه های مسئله: بویژه به بررسی بیشتر امکانات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین به عنوان ابزار دیگر بازاریابی الکترونیک در زمینه آموزش عالی اشاره داریم، بویژه به عنوان کانال ارتباطی مستقیم بین سازمان ها و مخاطبان هدف، و به عنوان ابزار تبلیغی مقرون به صرفه.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusion: It is quite a common occurrence that the quality of faculties and universities is not sufficiently expressed in their marketing and promotion, and all the more so, in our opinion, in the Internet environment. In this respect, we concur with the opinion expressed by Štefko (2003), that research increasingly points to the fact that a respected university of high quality is predominantly a product of good management, which is not afraid to change the routine stereotypes, and which views the educational institution as a subject that must behave in an effective marketing way in the market environment. This analysis has shown that the students at FM PU in Prešov have a positive attitude towards the website of an educational institution as a relevant tool for the construction of a positive image of the organisation, and at the same time a tool that has an influence on the perception and evaluation of a university faculty from the perspective of university applicants in relation to competing faculties. This finding reflects the fact that in the set of examined elements of the faculty website, the students were the most critical about its clarity; this, on the other hand, as part of the evaluation of perceived importance was viewed by the students as the second most important element of the website out of all the examined elements. The results have shown that when it comes to constructing a positive image of the organisation, the students show a greater preference for practical information – information about the courses rather than information relating to current events or articles about faculty news. This fact can be called a “need” for information related to the study programme itself, which is reflected in the e-marketing tools we have examined. It should be stressed that the topic of e-marketing in the environment of higher education institutions is a relatively new but at the same time a wide sphere of knowledge, which is constantly growing hand in hand with the technological development in online technologies. These facts can be considered significant from the perspective of future scientific trends in this area. Based on our analysis, we have identified other possible research areas – problem areas: more specifically, we refer to further exploration of the possibilities of using online social networks as another e-marketing tool in the higher education setting, especially as a direct online communication channel between the organisation and its target audiences, and as a cost-effective promotion tool.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 27,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله جایگاه بازاریابی الکترونیکی در خلق تصویر یک نهاد آموزش عالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi