دانلود ترجمه مقاله جهت گیری بازاریابی الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط

عنوان فارسی :

جهت گیری بازاریابی الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط

عنوان انگلیسی :

Electronic marketing orientation in the Small and Medium-sized Enterprises context

کلمات کلیدی :

  جهت گیری بازاریابی الکترونیکی (EMO)؛ نوآوری؛ SMEها؛ رسانه اجتماعی؛ اینترنت

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 35
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. جهت گیری بازاریابی الکترونیکی 3. EMO و پیشینه آن 4. روش 5. یافته ها و بحث 6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose – There is an increasing interest in the role of business orientations in relation to why organizations vary in e-marketing adoption. Nevertheless, there is still scant evidence on Electronic Marketing Orientation (EMO) within the SMEs context. This paper seeks to shed light on the key factors that affect the degree of e-marketing adoption among SMEs from an organizational orientation perspective. Design/methodology/approach – The study employs a cross-sectional survey of just over 135 European SMEs. The constructs are measured using multi-item indicators to capture the underlying theoretical domains. Findings – The results show that Electronic Marketing Orientation in SMEs is a high order construct that consists of three main components, principally: management beliefs, initiation and implementation activities. The degree of EMO is primarily affected by perceived relative advantage and customer pressure. Research limitations/implications: The study focuses on for-profit SMEs in developed economies. Future researchers may replicate this study using qualitative methods in different contexts (i.e. developing countries) across several technologies and platforms (i.e. websites, Internet of things, mobile applications and social media networks) Originality/value – This study further extends the literature on EMO and provides answers to the questions related to the variation in SMEs’ e-marketing adoption. Practitioners can apply the EMO construct to evaluate their orientation towards e-marketing, and most importantly, to take the required remedial action to improve their performance in digital commerce.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف- علاقه روز افزونی به نقش جهت گیری کاری در رابطه با علت تغییر سازمانها به هنگام پذیرش بازاریابی الکترونیکی وجود دارد. با این حال، شواهد کمی درباره جهت گیری بازاریابی الکترونیکی (EMO) در زمینه SMEها وجود دارد. این مقاله بدنبال ارائه اطلاعاتی درباره عوامل موثر بر میزان پذیرش بازاریابی الکترونیکی در میان SMEها از دیدگاه جهت گیری سازمانی می باشد. طرح/ روش / رویکرد- این تحقیق از پژوهش مقطعی برروی 135 SME اروپایی استفاده می کند. ساختارها با استفاده از شاخص های چندموردی ارزیابی می شوند تا دامنه نظری اصلی بدست آید. یافته ها- نتایج نشان می دهند که جهت گیری بازاریابی الکترونیکی ساختار مرتبه بالایی است که شامل سه مولفه اصلی است: باورهای مدیریتی، فعالیتهای آغازین و اجرایی. درجه EMO اساسا تحت تاثیر مزیت نسبی دریافتی و فشار مشتری می باشد. محدودیت ها/ مفاهیم تحقیق: تحقیق بر SMEهای سودآور در اقتصاد توسعه یافته تاکید دارد. محققین آینده احتمالا روشهای کیفی را در زمینه های مختلف (یعنی کشورهای در حال توسعه)، فناوریها و پلتفرم های متعدد (یعنی وب سایت ها، اینترنت اشیاء، اپلیکیشن موبایل و شبکه های رسانه اجتماعی) تکثیر کنند. اصالت/ ارزش- این تحقیق به دنبال توسعه آثاری درباره EMO و ارائه پاسخ به سوالات مرتبط با تغییر در پذیرش بازاریابی الکترونیکی SMEها می باشد. متخصصین می توانند برای ارزیابی جهت گیری خود به سمت بازاریابی الکترونیکی و بویژه انجام اقدامات اصلاحی برای بهبود عملکرد خود در تجارت دیجیتالی، ساختار EMO را بکار گیرند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله جهت گیری بازاریابی الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + ده =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.