دانلود ترجمه مقاله شیوه های بازاریابی الکترونیکی، محیط رقابتی و عملکرد شرکتها
عنوان فارسی |
شیوه های بازاریابی الکترونیکی، محیط رقابتی و عملکرد شرکتهای مخابراتی در کنیا |
عنوان انگلیسی |
Electronic Marketing Practices, Competitive Environment and Performance of Telecommunications Companies in Kenya |
کلمات کلیدی : |
  محیط رقابتی؛ شیوه های بازاریابی الکترونیکی؛ عملکرد سازمانی؛ شرکت های مخابراتی؛ کنیا |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : eajournals |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 43 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. شیوه های بازاریابی الکترونیکی 3. محیط رقابتی 4. عملکرد سازمانی 5. مشکلات تحقیق 6. چارچوب مفهومی و فرضیات مفهومی 7. روش 8. نتایج 9. تست فرضیات 10. بحث 11. نتیجه گیری
چکیده: هدف این تحقیق، تعیین اثر شیوه های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد شرکتهای مخابراتی کنیا می باشد. جمعیت آماری تحقیق متشکل از تمام شرکتهای مخابراتی کنیا می باشد. داده های اولیه و ثانویه جایی استفاده شدند که از پرسشنامه نیمه ساختاریافته برای جمع آوری داده های اولیه استفاده شد، درحالیکه داده های ثانویه از گزارش عملکرد صنایع استخراج گردید. داده ها با استفاده از آمار توصیفی، تحلیل عاملی و تحلیل رگرسیون تجزیه و تحلیل گردید. یافته ها رابطه آماری معنی داری بین شیوه های بازاریابی الکترونیکی و عملکرد سازمانی نشان دادند. نتایج اثر میانجیگر محیط رقابتی بر رابطه از نظر آماری معنی دار بود. نتایج نشان می دهند سازمانهایی که شیوه های بازاریابی الکترونیکی را اتخاذ کرده اند، قادر به ثبت عملکرد بهتر می باشند. این رابطه به وسیله محیط رقابتی تعدیل شده است، بدین معنی که درحالیکه شیوه های بازاریابی الکترونیکی در عملکرد سازمانی مشارکت می کنند، محیط های رقابتی – که درآن عمل می کنند- نیازمند توسعه مکانیسم هایی هستند که برای رقابت و عملکرد بهتر، پویش و سازگاری با محیط رقابتی را امکان پذیر می سازند. عدم سازگاری با محیط رقابتی به سقوط سازمانی منجر می شود که علیرغم اتخاذ استراتژیهای صحیح بازاریابی از جمله شیوه های بازاریابی الکترونیکی می باشد.
ABSTRACT: The objective of the study was to ascertain the effect of e-marketing practices on the performance of telecommunications companies in Kenya. The population of the study was drawn from all telecommunications companies Kenya. Primary and secondary data were used where a semi-structured questionnaire was used to collect primary data while secondary data was extracted from industry performance reports. Data was analyzed using descriptive statistics, factor analysis and regression analysis. The findings showed statistically significant relationship between e-marketing practices and organizational performance. Results of the moderating effect of competitive environment on the relationship were equally statistically significant. The results imply that organizations that have adopted e-marketing practices have also been able to record better performance. This relationship is however moderated by competitive environment meaning that while e-marketing practices contribute to organizational performance, the competitive environments within which they operate require that they develop mechanisms that enable scanning and adapting to competitive environment for competitiveness and better performance. Failure to adapt to the competitive environment can result into organizational demise despite adopting appropriate e-marketing strategies including, e-marketing practices.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.