دانلود ترجمه مقاله تاثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیکی روی عملکرد در شرکت های کوچک و متوسط
عنوان فارسی |
تاثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیکی روی عملکرد در شرکت های کوچک و متوسط آسیایی: چشم انداز B2B |
عنوان انگلیسی |
The impact of e-marketing orientation on performance in Asian SMEs: a B2B perspective |
کلمات کلیدی : |
  فاکتورهای موفقیت حیاتی؛ بازار الکترونیکی B2B؛ بازاریابی الکترونیکی؛ SMEها |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 79 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. شناسایی و توسعه فاکتورها 3. عملکرد کسب و کار الکترونیکی 4. روش ها 5. نتایج 6. بحث و بررسی و مفاهیم 7. محدودیت ها و جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی
سازمان های تجاری به تجاری (B2B) بیش از پیش از دستگاه های الکترونیک در عملیات های تجاری خود استفاده می کنند تا در بازارهای شدیداً رقابتی موفق شوند. این گرایش و روند در بازارهای آسیایی رو به رشد، بخصوص در بخش شرکت های کوچک و متوسط (SME ها)، حاکم بوده است. در حالی که پژوهش های قبلی بر این مسئله در زمینه سازمان های تجاری به مشتری (B2C) بزرگ در آسیا تاکید کرده بودند، اما بسختی هرگونه مطالعه ای وجود دارد که بخش B2B را در محیط SME، مورد بررسی قرار داده باشد. هدف این مطالعه، بررسی اساسی عوامل موفقیت بحرانی بازاریابی الکترونیک B2B (B2B-eM-CSF ها) برای عملکرد و فعالیت SME ها در بازار B2B آسیا، می باشد. یکی از یافته های کلیدی، توسعه یک چهارچوب نظری برای SDME ها ، حاصل شده از تحلیل 406 شرکت از بخش های صنعتی مختلف است. این مطالعه نشان می دهد که اثر متقابل با B2B-eM-CSF ها، یک بعد مهم است و تاثیر مثبت و معناداری بر بازده تجارت الکترونیک و بهبود بازاریابی برای SME های آسیایی دارد.
Business-to-business (B2B) organisations are increasingly utilising electronic devices in their business operations in order to succeed in increasingly competitive markets. This trend is prevalent in the growing Asian markets, especially in the small and medium-sized enterprises (SMEs) sector. While prior research has focused on this issue in the context of large business-to-customer (B2C) organisations in Asia, there have hardly been any studies that have shed light on the B2B sector in the SME setting. This study aims to critically explore B2B e-marketing critical success factors (B2B-eM-CSFs) for SMEs operating in the Asian B2B marketplace. A key finding is the development of a theoretical framework for SMEs, emerging from the analysis of 406 companies from various industrial sectors. The study shows that interaction with the B2B-eM-CSFs is an important dimension and has a positive and significant impact on e-business efficiency and marketing improvements for Asian SMEs.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.