دانلود ترجمه مقاله فاکتورهای تاثیرگذار بر رضایت الکترونیکی مشتری و تمایل مستمر بر استفاده مجدد

عنوان فارسی :

اپلیکیشن های موبایلی سفارش غذا: یک مطالعه تجربی در زمینه فاکتورهای تاثیرگذار بر رضایت الکترونیکی مشتری و تمایل مستمر بر استفاده مجدد

عنوان انگلیسی :

Mobile food ordering apps: An empirical study of the factors affecting customer e-satisfaction and continued intention to reuse

کلمات کلیدی :

  اپلیکیشن های موبایلی سفارش غذا (MFOAها)؛ رضایت الکترونیکی؛ تمایل مستمر؛ UTAUT2؛ اردن

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 126
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
34,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مدل مفهومی 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

ترجمه نمونه متن انگلیسی

دلالت های عملی: این مطالعه علاوه بر سهم خود در تئوری، درک عملی و تجربی بیشتری در مورد عوامل اصلی که باید در طراحی و بازاریابی MFOA در نظر گرفته شود، ارائه می‌کند. به عنوان مثال، توجه بسزایی باید به نقش انتظارات عملکردی داده شود، و در مطالعه حاضر به عنوان تأثیرگذارترین عامل پیش بینی کننده رضایت الکترونیکی و تمایل مستمر برای استفاده مجدد مورد حمایت قرار گرفته است. بنابراین، بازاریابان باید بیشتر بر نقش کمپین‌های تبلیغاتی تمرکز کنند تا مشتریان را متقاعد کنند که استفاده از MFOA در مقایسه با روش‌های سنتی سفارش غذا که شامل بازدید فیزیکی از رستوران‌ها یا برقراری تماس‌های تلفنی است، به زمان و تلاش کمتری نیاز دارد. در این زمینه باید به دقت زمان تحویل اهمیت زیادی داد. در واقع، مسائل مربوط به زمان تحویل بر درک مشتری از سودمندی و کارایی استفاده از MFOA تأثیر می گذارد. علاوه بر این، برای حصول اطمینان از اینکه مشتریان می توانند به طور مداوم و کارآمد به غذا از طریق MFOA دسترسی داشته باشند و سفارش دهند، تعمیر و نگهداری منظم برای اطمینان از قابلیت اطمینان و کیفیت پلت فرم MFOA ضروری است. همچنین توجه به پشتیبانی فنی و منابع مورد نیاز برای تسهیل دسترسی مشتری و استفاده موفق از MFOAها بسیار مهم است. یک سیستم خدمات مشتری باید همیشه در دسترس باشد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان می توانند با مسائل مقابله کنند. علاوه بر این، MFOAها باید به گونه ای طراحی شوند که با سایر برنامه هایی که مشتریان از قبل استفاده می کنند سازگارتر و قابل مقایسه باشند. علاوه بر این، برای کاربران باید ویژگی‌های نوآورانه‌تری (مانند کمک سفارشی، کانال‌های ارتباطی تعاملی، پرسش‌های متداول) فراهم شود که به آنها کمک می‌کند هر گونه کمک یا اطلاعات مورد نیاز را در هر زمانی که به آن نیاز دارند، دریافت کنند (اوکوموس و همکاران، 2018). بازاریابان همچنین باید روی جنبه‌های خدمات لذت‌بخش مرتبط با استفاده از MFOA کار کنند. در این راستا، کمپین های تبلیغاتی باید بر چگونگی استفاده از MFOA جالب و لذت بخش تمرکز کنند. علاوه بر این، چنین کمپین هایی باید این پیام جذاب را ارائه دهند که استفاده از MFOA بخشی از سبک زندگی مدرن است. باید از ابزارهای رسانه های سنتی (تلویزیون، رادیو، روزنامه ها) و همچنین پلتفرم های رسانه های اجتماعی (به عنوان مثال، فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب) استفاده شود (الاوان، رعنا، دیوودی و القرابات، 2017؛ شریفی، دیوودی، کومار و کومار، 2017). مشتریان همچنین باید احساس کنند که سفارش غذا از طریق MFOA قیمت مناسبی دارد. مشوق های مالی بیشتر (به عنوان مثال، تخفیف قیمت، تخفیف مقدار، امتیاز و پاداش هایی مانند کوپن) و یک برنامه وفاداری باید برای آن دسته از مشتریانی که فعالانه از MFOA استفاده می کنند اجرا شود (شریف، دویودی، استاماتی و ویلیامز، 2014). بررسی ویژه برای مشتریان وفادار بسیار مهم است و مجریان MFOAها می‌توانند به مشتریان وفادار متکی باشند تا بتوانند مشتریان دیگر را جذب ‌کنند و برای هر کاربر جدیدی که از طریق توصیه‌هایشان می‌آیند، پاداش دریافت می‌کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Practical implications: Besides its contribution to the theory, this study provides more practical and empirical understanding about the main factors that should be considered in designing and marketing MFOAs. For instance, considerable attention should be paid to the role of performance expectancy, which was supported in the current study as the most influential factor predicting both e-satisfaction and continued intention to reuse. Thus, marketers should focus more on the role of promotional campaigns to convince customers that using MFOAs requires minimal time and effort in comparison to traditional means of ordering food that involve physically visiting restaurants or making phone calls. In this regard, much importance should be given to the accuracy of delivery time. Indeed, issues related to delivery time influence the customer’s perception of the usefulness and efficiency of using MFOAs. Furthermore, to guarantee that customers can consistently and efficiently access and order food via MFOAs, regular maintenance is necessary to ensure the reliability and platform quality of MFOAs. It is also important to pay attention to the technical support and resources required to facilitate the customer’s access and successful use of MFOAs. A customer service system should be available at all times to ensure that customers can cope with problems. Additionally, MFOAs should be designed to be more compatible with and comparable to other applications that customers already use. Moreover, users should be provided with more innovative features (e.g., customized help, interactive communication channels, FAQs) that help them capture any assistance or information required at any time that they require it (Okumus et al., 2018). Marketers should also work on the aspects of hedonic utilities associated with using MFOAs. In this vein, promotional campaigns should focus on how using MFOAs is interesting and enjoyable. In addition, such campaigns should deliver an attractive message that using MFOAs is part of the modern lifestyle. Traditional media tools (television, radio, newspapers) should be used as well as social media platforms (e.g., Facebook, Instagram, YouTube) (Alalwan, Rana, Dwivedi, & Algharabat, 2017; Shareef, Dwivedi, Kumar, & Kumar, 2017). Customers should also feel that ordering food via MFOAs is reasonably priced. Further financial incentives (e.g., price discounts, quantity discounts, points and rewards such as vouchers) and a loyalty programme should be run for those customers who actively use MFOAs (Shareef, Dwivedi, Stamati, & Williams, 2014). Special treatment is very important to loyal customers, and operators of MFOAs can depend on loyal customers attracting other customers and to be rewarded for any new users coming via their recommendations.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,500 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله فاکتورهای تاثیرگذار بر رضایت الکترونیکی مشتری و تمایل مستمر بر استفاده مجدد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + دو =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی