دانلود ترجمه مقاله بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد و جهت گیری بازار

عنوان فارسی

بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد و تاکید بر نقش جهت گیری بازار

عنوان انگلیسی

Study the Role of Electronic Marketing on Business Performance with Emphasis on the Role of Market Orientation

کلمات کلیدی :

  بازاریابی الکترونیکی؛ عملکرد تجاری؛ پاسخگویی؛ امنیت؛ تکنولوژی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : EconJournals
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 22
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری تحقیق 3. پیشینه تجربی تحقیق 4. روش تحقیق 5. یافته های تحقیق 6. نتیجه گیری و پیشنهادات

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این تحقیق به بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار از طریق نقش واسط جهت گیری بازار در شاخه مرکزی بانک ملت می پردازد. جامعه آماری این تحقیق شامل تمام مدیران و کارکنان بانک ملت تهران می باشد. براساس جداول مورگان و کرجی، اندازه نمونه 226 نفر است و نمونه گیری بصورت تصادفی انجام گرفته است. این مطالعه توصیفی دارای همبستگی بوده و جمع آوری داده ها بوسیله پرسشنامه انجام گرفت. مقیاس لیکرت برای ارزیابی پرسشنامه ها استفاده شد. روایی ابزار پژوهش با استفاده از گروه متخصصان تایید شد و پایایی آنها به وسیله آلفای کرونباخ 0.878 برای بازاریابی الکترونیکی و 0.812 برای عملکرد کسب و کار و 0.833 برای جهت گیری بازار تایید شد. داده ها با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان می دهند که مولفه های بازاریابی الکترونیکی (پاسخگویی، امنیت و فناوری) تاثیر معنی داری بر عملکرد کسب و کار دارند. با این حال، تاثیر امنیت بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار با عوامل دیگر مقایسه شده اند. نتایج نشان داد که جهت گیری بازار باعث تعدیل تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار می شود (افزایشی).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study examined the effect of electronic marketing on business performance through the mediating role of market-orientation in the central branch of Mellat Bank. Statistical society of this study consisted of all managers and employees of Mellat Bank in Tehran. According to Krejcie and Morgan Tables, the sample size was 226 and the sampling was done randomly. This descriptive study was correlational and the data collection was done by questionnaire. Likert scale was used to measure the questionnaires. The validity of research tools was approved using a group of experts and reliability was confrmed using Cronbach’s alpha as 0.878 for electronic marketing, 0.812 for business performance and 0.833 for market orientation. Data were analyzed using structural equation modeling. The results suggest that the electronic marketing components (responsiveness, security, and technology) has a signifcant effect on business performance. However, effect of security in electronic marketing on business performance has been more compared to other factors. Results also show that market orientation moderates the effect of electronic marketing on business performance (incremental).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بررسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد و جهت گیری بازار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi