دانلود ترجمه مقاله مقایسه کاربران ایمیل و سرویس شبکه اجتماعی: بررسی محیط خدمات الکترونیک

عنوان فارسی

مقایسه کاربران ایمیل و سرویس شبکه اجتماعی: تحقیق درباره محیط خدمات الکترونیک، نظرات مشتریان، اعتماد، وفاداری و بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی

عنوان انگلیسی

Comparing email and SNS users: Investigating e-servicescape, customer reviews, trust, loyalty and E-WOM

کلمات کلیدی :

  محیط خدمات الکترونیک؛ بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی؛ اعتماد؛ وفاداری مشتری؛ نظرات مشتریان؛ محیط خدمات آنلاین

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 115
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. زمینه و ساختارها: ایمیل و بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی، شبکه های اجتماعی، خدمات الکترونیک و اعتماد 3. مبانی نظری، مدلسازی و فرضیات 4. روش تحقیق 5. تحلیل و نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – خوب یا بد، مشتریان راضی یا ناراضی نقش چهره های مورد اعتماد برندسازی برای سازمان ها را ایفاء می کنند زیرا آنها پیام های بالقوّه فراگیر را از طریق بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی انتقال می دهند. این پیام های بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی، بسته به مفاد و فحوای خود، می تواند به عنوان بهترین دوستان یا بدترین دشمنان بازاریاب ها به اثبات برسد. با بهره گیری از داده های حاصل از مشتریان واقعی یک خرده فروش الکترونیک، این پژوهش به درک ما از نحوه پیوند محیط خدمات الکترونیک با بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی غنا می بخشد. محیط خدمات الکترونیک دربرگیرنده عوامل محیطی آنلاین در وبسایت های بازاریاب ها است. دو شکل از بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بررسی گردید؛ یعنی، ایمیل ها و پیام های شبکه های اجتماعی. نظرات مشتریان به عنوان یک بُعد فرعی احتمالی از محیط خدمات الکترونیکی مورد تحقیق قرار گرفت. یافته ها نشان می دهد که نظرات مشتریان نقش اساسی را در سازه محیط خدمات الکترونیک ایفا می کند، محیط خدمات الکترونیک اثر مثبتی بر اعتماد دارد و اعتماد اثر مثبتی را بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و وفاداری مشتریان برجای می گذارد. دو گروه از مشتریان مقایسه گردیدند، و نتایج، نشانگر تفاوت هایی بین کاربران ایمیل و سرویس شبکه اجتماعی بود. بینش های نظری و مدیریتی مرتبط با بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و رفتار خرید تجاری الکترونیکی ارائه گردید. مقدّمه: هرازچندگاهی، پیدایش و تکثیر فنّاوری های جدید به حدّی رفتارهای انسانی و عملکردهای راهبردی موجود را عمیقاً تغییر می دهد که دوره های واقعی " قبل و بعد " بوجود می آید. این موضوع درباره سه گانه در حال شکل گیری بین عوامل توانمندساز فنّاورانه، پیدایش سایت های شبکه سازی اجتماعی و آنچه امروزه به عنوان روش بازاریابی استاندارد موجود است، صدق می کند. استفاده از رسانه های اجتماعی و روش های بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی توسعه یافته است، زیرا فنّاوری تسهیل کننده هر فعّالیت، از آرزوهای طبیعی مصرف کنندگان برای دیدن و دیده شدن؛ از آرزوهای آنها برای شنیدن و شنیده شدن؛ و از آرزوهای مصرف کنندگان برای خریدن، فروختن، و " به اشتراک گذاشتن " اَفکار، احساسات و/ یا تجربیات شان- در مورد بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی- به نفع خود بهره برداری می کند ( دویوِدی و همکاران، 2015؛ شریف و همکاران، 2019). " به اشتراک گذاشتن "، در درون بسترهای بازاریابی الکترونیکی، را می توان به عنوان برآورده ساختن اشتیاق طبیعی مصرف کنندگان برای دیدن و دیده شدن و/ یا برای شنیدن و شنیده شدن توضیح داد ( دویِودی و همکاران، 2015؛ کامبوج و همکاران، 2018؛ تامیر و میچِل، 2012).

نمونه متن انگلیسی مقاله

For better or worse, satisfied or dissatisfied customers function as trusted branding faces for organizations as they transmit potentially viral messages through E-WOM. These E-WOM messages can prove marketers' best friends or worst enemies, depending on their tenor. With data from actual customers of an e-tailer, this research enriches our understanding of how e-servicescape is linked to E-WOM. E-servicescape captures the online environmental factors of marketers’ websites. Two forms of E-WOM are examined; i.e., emails and social network postings. Customer reviews were investigated as a prospective sub-dimension of e-servicescape. Findings suggest that customer reviews play an integral role in the e-servicescape construct, that e-servicescape positively impacts trust and that trust positively influences E-WOM and customer loyalty. Two groups of customers were compared, and results indicated differences between email and SNS users. Theoretical and managerial insights related to E-WOM and electronic commerce shopping behavior were generated. Introduction: Now and again the advent and proliferation of new technologies so profoundly change existing human behaviors and strategic practices that genuine “before and after” eras are created. Such is true of the troika still unfolding between technological enablers, the arrival of social networking sites and what now exists as standard marketing practice. Social media and social media-based marketing practices usage has proliferated because the technology that facilitates each activity exploits consumers' naturally-arising desires to see and be seen; their desires to hear and be heard; and consumers' desires to buy, sell and “share” their thoughts, feelings and/or experiences – in the case of social media-based marketing (Dwivedi et al., 2015; Shareef et al., 2019). “Sharing,” inside e-marketing contexts, could be described as the fulfillment of consumers’ natural yearning to see and be seen and/or to hear and be heard (Dwivedi et al., 2015; Kamboj et al., 2018; Tamir and Mitchell, 2012).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مقایسه کاربران ایمیل و سرویس شبکه اجتماعی: بررسی محیط خدمات الکترونیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi