دانلود ترجمه مقاله استفاده از ابزارهای بازاریابی الکترونیکی در قالب مدیریت ارتباطات

عنوان فارسی

استفاده از ابزارهای بازاریابی الکترونیکی در قالب مدیریت ارتباطات در صنعت گردشگری

عنوان انگلیسی

Use of E-marketing tools as communication management in the tourism industry

کلمات کلیدی :

  نوآوری های گردشگری؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ مدیریت ارتباطات؛ بازاریابی الکترونیکی؛ صنعت گردشگری لیتوانی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 38
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نوآوری های گردشگری 3. داده ها و روش ها 4. نتایج 5. جهت گیری هایی برای بهبود راه حل های بازاریابی الکترونیکی در گردشگری 6. نتیجه گیری ها و ملاحظات

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

فرایندهای نوآورانه در صنعت گردشگری معمولا با بهبود خدمات مشتری و با سرمایه گذاری در بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات (ICTs) تعریف می شود. شرکت های گردشگری در حال همکاری با کشورهای در حال توسعه و جذب آن ها در بازار گردشگری بین المللی و همچنین با ارتباط مفهوم تصویر می باشند. فناوری های جدید امکان دسترسی به خدمات گردشگری با ارائه خدمات سازگار با مشتری را فراهم می آورد. اگرچه کسب و کار گردشگری به عنوان پیشرو در اتخاذ فناوری های جدید در نظر گرفته می شود، اما مطالعات نشان داد که فناوری های جدید اغلب کافی نبوده و ارزیابی تاثیر آن ها به میزان کافی صورت نگرفته است. هدف از این مطالعه، تعیین پیشرفت های بالقوه بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری از طریق تشخیص اهمیت نوآوری گردشگری، ارزیابی ابزار روابط کلیدی بازاریابی الکترونیک از دیدگاه کاربران گردشگری لیتوانی است. به طور کلی، 384 گردشگر به منظور دستیابی به هدف تحقیق مورد نظرسنجی قرار گرفتند. یافته ها نشان داد که ابزارهای بازاریابی الکترونیک مورد استفاده در صنعت گردشگری موثر است، هر چند که استراتژی هایی بود دارد که هنوز به طور کامل عملیاتی نشده و یا اصلا مورد استفاده قرار نگرفته است. مقدمه: گردشگری یک بخش خدماتی پویاست که در معرض رقابت جهانی قرار دارد و توسط تغییرات مداوم تشخیص داده می شود، به همین دلیل، نوآوری در ایجاد و حفظ مزیت رقابتی ضروری است. توانایی نوآوری، پتانسیل اتخاذ و استفاده از فناوری های جدید برای افزایش بهره وری و مدیریت است که به عنوان عوامل رقابتی مورد اشاره قرار می گیرد. همانند دیگر بخش های خدماتی یا تولیدی، شرکت های گردشگری نیازمند تحولات نوآورانه در بخش خدمات هستند، در غیر این صورت، محصولات یا خدمات آن ها ممکن است کارایی لازم را نداشته و تقاضا برای این محصولات وجود نداشته باشد. کارآفرینان به دنبال بررسی فرصت های جهانی بوده و همکاری سهامداران در این فرایند بهره برداری می تواند نقش مهمی ایفاء کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Innovative processes in the tourism industry are usually defined by improving customer services and by investing in Information and communication technology (ICTs). Tourism companies cooperate with developing countries and their attractiveness on the international tourism market as well as with communication of the image concept. New technologies facilitate the availability of tourism services by offering customer-friendly services. Although the tourism business is considered as a pioneer in the adoption of new technologies, studies have shown that new technologies often seem be inadequate, and their impact assessment is not systematic. The aim of this research is to define the potential improvements of the e-marketing within the tourism industry through the characterization of the importance of tourism innovation, evaluation of the key e-marketing communication tool preferences from the point of view of the Lithuanian tourism users. Overall, 384 tourists were surveyed to achieve the research objective. Findings show that e-marketing tools used in the Lithuanian tourism industry are effective, although, there are strategies that are not fully operational or not used at all. Introduction: Tourism is a part of a dynamic service sector that faces global competition and is characterized by continuous changes, which is why, innovation has become crucial in creating and maintaining a competitive advantage. The ability to innovate is the potential of adopting and using new technologies for increased productivity and management, which are referred to as competitive factors. Like other manufacturing or service sectors, tourism companies need innovative improvements in order to survive; otherwise, their products or services may get obsolete and have no demand. Entrepreneurs exploiting global opportunities, having stakeholders' collaboration on this exploitation process can play a significant role.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله استفاده از ابزارهای بازاریابی الکترونیکی در قالب مدیریت ارتباطات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi