دانلود ترجمه مقاله افزایش آگاهی عمومی نسبت به مصرف قهوه اندونزیایی
عنوان فارسی |
افزایش آگاهی عمومی نسبت به مصرف قهوه اندونزیایی از طریق بازاریابی الکترونیکی |
عنوان انگلیسی |
Increasing public awareness of consuming Indonesian coffee through electronic marketing |
کلمات کلیدی : |
  قهوه اندونزی؛ کیفیت خدمات الکترونیکی؛ Otten Coffe؛ تصویر برند |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : IOPscience |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 11 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه پژوهش 3. بررسی پارادایم و فرضیات 4. روشهای تحقیق 5. یافته های تحقیق 6. نتیجه گیری
چکیده. اندونزی یکی از پنج کشور بزرگ تولیدکننده قهوه در جهان طیّ فصل کاشت سالهای 2017-2016 می باشد. خود اندونزی دارای انواع مختلف قهوه موجود در کشورهای خارجی است و به خاطر داشتن تنوع قهوه موجود در بین کشورهای خارجی شناخته شده می باشد، ولی آگاهی عمومی داخلی این کشور بسیار کم است. این تحقیق با هدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به مصرف قهوه اندونزیایی از طریق کیفیت خدمات الکترونیکی (E-service) و تبلیغات شفاهی الکترونیکی (دهان به دهان) (E-WOM)، همانند فعالیت Otten Coffe در Bandung است. Otten Coffe یکی از فروشگاه های آنلاین عرضه محصولات قهوه اندونزی همراه با تجهیزات کامل قهوه ساز می باشد. Otten Coffe با 193 هزار فالوور در اینستگرام و 17214 اشتراک ویدئویی در یوتیوب بدنبال افزایش آگاهی مردم نسبت به کیفیت قهوه اندونزیایی می باشد. با این حال، مردم بدون هیچ خریدی تنها به محصولات نگاه می کنند. این نشان می دهد که آگاهی جامعه از قهوه اصلی اندونزی هنوزهم کم است. برخلاف آنها، مصرف کنندگان خارجی که از وب سایت Otten Coffe بازدید می کنند، از محصولات آنها فورا خرید می کنند.
Abstract. Indonesia is one of the five largest coffee producing countries in the world during the 2016-2017 planting season. Indonesia itself has various types of famous coffee to foreign countries. With the diversity of existing coffee and also has been known in foreign countries, still the public awareness is still very low on it. This study aims to increase public awareness of Indonesian coffee consumption through electronic service quality (E-service) and e-word of mouth (E-WOM) as has been done by Otten Coffe in Bandung. Otten Coffee is one of the online stores that sell Indonesian coffee products complete with complete coffee maker equipment. With followers in Instragram accounts of 193 thousand and 17,214 youtube subscribed videos, Otten Coffee has sought to raise awareness of Indonesian coffee quality. However, people just look at existing coffee products without making a purchase. This at least shows that the awareness of the community towards the original Coffee of Indonesia is still low. Unlike foreign consumers who also make a visit to Otten Coffee website and immediately make a purchase.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.