دانلود ترجمه مقاله آموزش بازاریابی الکترونیکی در طول دوره گذار

عنوان فارسی

آموزش بازاریابی الکترونیکی در طول دوره گذار: تحلیلی بر دوره ها و طرح های بین المللی

عنوان انگلیسی

E-marketing education in transition: An analysis of international courses and programs

کلمات کلیدی :

  آموزش بازاریابی الکترونیکی؛ معضل الکترونیکی؛ اینترنت؛ برنامه ها

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 36
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
31,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تعریف محدودیت 3. از تجارت الکترونیک تا بازاریابی الکترونیک 4. روش تحقیق و دیدگاه ها 5. مفاهیم، محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

دلالت ها، محدودیت ها و تحقیقات آتی: هدف از تحقیق حاضر شناختی بهتر از تحول دوره ها و برنامه های بازاریابی الکترونیک در حوزه دانشگاهی است. تعداد روزافزون دوره ها، برنامه ها و کتاب ها مرتبط با بازاریابی الکترونیک نشان می دهد که تحصیلات بازاریابی الکترونیک وارد دوره تحول شده است. از تمرکز ساده روی فناوری های اینترنتی گرفته تا طیف وسیعی از ICTهای همگرا، از دوره مقدماتی در برنامه های بازاریابی کلی، یا حتی بخشی از دوره تجارت الکترونیک / کسب و کار الکترونیک، تا بیش از یک دوره یا حتی برنامه کامل بازاریابی الکترونیک در هر دو سطح کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی. چه بازاریابی دیجیتال بنامیم یا بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی، تحلیل تحقیق حاضر و اطلاعاتی که توسط سازمان های مرتبط با تحصیلات ارائه می شود، تایید می کند که تحصیلات بازاریابی الکترونیک در حال رشد است، به احتمال زیاد تحت عنوان "بازاریابی دیجیتال". عناوینی که در دوره های بازاریابی الکترونیک پوشش داده می شود در میان دانشگاه ها متفاوت است، دلیل اصلی "معضل الکترونیکی" است که قبلا در این مقاله ارائه شد. با این وجود، این تحقیق دریافت که بیشتر دوره های مقدماتی بازاریابی ساختاری مشترک دارند که بر عناوین زیر تمرکز دارد: محیط بازاریابی الکترونیک، شرایط ویژه بازاریابی الکترونیک و بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی، استراتژی بازاریابی الکترونیک، و رفتار مصرف کننده آنلاین. چنین عناوینی را می توان به صورت انتخابی در برنامه های کسب و کار طراحی کرد تا انعطاف پذیری برای دانشجویان علاقه مند فراهم شود. می توان همان دوره ها را در مدارک بازاریابی الکترونیک و کسب و کار الکترونیک مبنا قرار داد. بعلاوه، دریافتیم که بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی به پایه و اساسی در تحصیلات بازاریابی الکترونیک تبدیل می شود و در آینده نزدیک نیز این روند ادامه خواهد داشت.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Implications, limitations and future research: This study aims at better understanding of how E-marketing courses and programs are evolving in academia. The growing number of E-marketing courses, programs and related textbooks demonstrate that E-marketing education is going through a transitional period. From simply focusing on internet technologies to a wide spectrum of converging ICTs. From being an introductory course in general marketing programs, or even part of E-commerce/E-business course, to more than one course or even a complete E-marketing program at both undergraduate and postgraduate levels. Whether it is called digital marketing, internet marketing or social media marketing, the analysis in this study and the information provided by educationrelated organizations confirms that E-marketing education is here to stay and grow, most probably using the title “digital marketing”. The topics covered by E-marketing courses vary among universities, the main reason is the “e-dilemma” presented earlier in this paper. Nevertheless, the study found that most E-marketing introductory courses share a common structure that focuses on the following topics: E-marketing environment, E-marketing mix particularly communications and social media marketing, E-marketing strategy, and online consumer behavior. Such topics can be designated as electives in business programs/concentrations to provide flexibility for interested students. The same courses can be considered as core in E-marketing and E-business degrees. In addition, it was found that social media marketing is becoming a cornerstone in E-marketing education and will continue to be so in the near future.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 31,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله آموزش بازاریابی الکترونیکی در طول دوره گذار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi