دانلود ترجمه مقاله بازبینی طرح بین المللی سازی: رویکرد بازاریابی الکترونیکی
عنوان فارسی |
بازبینی طرح بین المللی سازی: رویکرد بازاریابی الکترونیکی |
عنوان انگلیسی |
Internationalization Model Revisited: E-marketing Approach |
کلمات کلیدی : |
  بین المللی سازی؛ استراتژی بازاریابی الکترونیکی؛ تاکتیک های بازاریابی الکترونیکی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 40 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. نتیجه گیری
نتیجه گیری: توسعه تاریخی مدل های نظری در زمینه بین المللی سازی، بسیاری از دیدگاه را پوشش می دهد که مهم بوده و در عین حال جهانی سازی و فرارقابت منجر به پدیده جدیدی از استارت آپ های بین المللی می گردد که چالش هایی را برای رویکردهای قدیمی بین المللی سازی ایجاد می کند. رویکردها و تئوری های جدید باید توسعه یابند و در همین راستا، بازاریابی الکترونیکی، چشم اندازهای جدیدی را از بین المللی سازی ارائه می دهد. مشارکت این مطالعه در نظریه توسعه بین المللی سازی با ادغام مفهومی تئوری های بین المللی سازی در زمینه های جدیدی بازاریابی الکترونیکی بوده است. سهم این مقاله همچنین مربوط به ارائه مدل مفهومی تئوریکی بازبینی شده ای در ارائه سه پیشینه عمده در زمینه بین المللی سازی (یعنی کاربرد و در دسترسی بودن اطلاعات، تعامل ارتباطی و شبکه های تجاری بین المللی و ذهنیت بین المللی) و نیز فاکتورهای کلیدی بازاریابی الکترونیکی می باشد: استراتژی بازاریابی الکترونیکی و تاکتیک های بازاریابی الکترونیکی. اینترنت و ICT برای بین المللی سازی و بازاریابی الکترونیکی بسیار حیاتی و مهم می باشند. در همین حال، تئوری های بین المللی سازی سنتی به بررسی و تشریح الگوهای بین المللی سازی امروزی که مربوط به تحولات جدید در زمینه اینترنت و ICT بوده اند، نپرداخته اند. استدلال شده که تئوری های کلی مدیریتی، بازاریابی و بین المللی سازی باید با توجه به تغییرات اقتصادی و محیط های تجاری و به ویژه اینترنت و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گیرند (آکسین و متیسن، 2001). محققین خاطر نشان کرده اند که بین المللی سازی سریع با استفاده از اینترنت تحریک می شود (بل و لون، 2010). همچنین اشاره به این نکته نیز ضروری است که اینترنت که پایه بازاریابی الکترونیکی محسوب می گردد ماهیتا بین المللی است (معینی و تزار، 2005). با در نظر گرفتن ارتباط بین بازاریابی الکترونیکی و بین المللی سازی، محققان مکررا به اینترنت در راستای ارائه منابع و قابلیت ها اشاره می کنند، و در همین راستا، شرکت ها باید این موضوع را مدیریت کنند که چه منابعی از شرکت های کوچک و متوسط در مقایسه با شرکت های بزرگ و چندملیتی اهمیت بیشتری دارند و باید تقویت گردند (بل و لون، 2010).
Conclusions: The historical development of theoretical models of internationalization covers many different aspects which are important however globalization and hyper-competition have led to new phenomenon of international start-ups which represent a challenge to old approaches of internationalization. New approaches and new theories need to be developed and e-marketing approach offers a fresh perspective of internationalization. This study contributes to internationalization development theory with the conceptual integration of various internationalization theories into a new area of e-marketing. This study also contributes to theory by proposing a revised theoretical integrative conceptual model centring on three major internationalization antecedents (information availability and usage, international business networks and communication interactivity, and international mindset) as well as key factors of e-marketing: e-marketing strategy and e-marketing tactics. The Internet and ICT are vital for the internationalization and e-marketing. Meanwhile, traditional internationalization theories do not explain the patterns of internationalization nowadays, emerged from changes brought by the Internet and ICT. It is argued that overall theories of management, marketing and internationalization must be reviewed with respect to the changes of economic and business environment in particular the Internet and ICT emergence (Axinn & Matthyssen, 2001). Researchers notice that accelerated and early internationalization are driven by the Internet (Bell & Loane, 2010). It is also important to notice that Internet, which is a base for e-marketing, is international in nature (Moini & Tesar, 2005). Talking about links between e-marketing and internationalization, researchers frequently refer to the Internet provided resources and capabilities, which companies need to manage which is especially important to middle and small size companies as their resources and capabilities are scarcer than resources of large companies and multinational corporations (Bell & Loane, 2010).
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.