دانلود ترجمه مقاله ارزیابی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر عملکرد هتل با تحلیل پوششی داده ها
عنوان فارسی |
ارزیابی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر عملکرد هتل با استفاده از تحلیل پوششی داده ها (DEA) و آنتروپی خاکستری |
عنوان انگلیسی |
Evaluating the influence of E-marketing on hotel performance by DEA and grey entropy |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی الکترونیک؛ عملکرد هتل؛ تحلیل پوششی داده ها (DEA)؛ آنتروپی خاکستری |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2011 | تعداد رفرنس مقاله : 44 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر تحقیقات 3. روش تحقیق 4. طرح تحقیق و گردآوری داده ها 5. نتایج و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
مقدمه: رشد اخیر اینترنت تغییر قابل توجهی در محیط کاری صنعت هتل داری بوجود آورده است. اینترنت به ابزاری نوین در بازاریابی برای ارائه اطلاعات مسافرت و معاملات آنلاین تبدیل شده است (دولین، بورگز و کاپر، 2000). ماهیت محصولات گردشگری مبتنی بر اطلاعات به این معنی است که اینترنت با فراهم کردن دسترسی جهانی و توانمندی چند رسانه ای، به روش مهمی برای تبلیغ و توزیع اطلاعات گرشگری تبدیل می شود. امروزه حضور هتل ها در شبکه جهانی وب منحصر به هتل های بزرگ نیست. فقط هتل های زنجیره ای از ابزار بازاریابی اینترنتی استفاده نمی کنند. وب سایت هایی که خوب طراحی شدند و دسترسی به آنها راحت است پلتفرمی ارزان و کارآمد برای بازاریابی و تبلیغ هتل ها فراهم می کنند، و هتل ها می توانند از این طرق مزیت رقابتی خود را در بازار افزایش دهند (لیتاچی و ریل، 2000؛ مرونو-کاردن و سوتو-آکوستا، 2007). بازاریابی از طریق وب سایت می تواند ارزش متمایزی برای هتل ها فراهم کند. این مزایا با ارائه آنلاین اطلاعات، امکان برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات و با انجام آنلاین معاملات حاصل می شود. بکارگیری سریع بازاریابی اینترنتی از سوی هتل ها موجب شده است تحقیقات متعددی درباره بکارگیری در هتل داری و تاثیر آن بر کار هتل انجام گیرد (هاشم، مورفی، پورچز و اکونور، 2010؛ اسکاگلیون، اسکگ و مورفی، 2009). بازاریابی از طریق وب سایت برای پرداختن به ماهیت ناملموس خدمات هتل و برای کسب مزیت رقابتی بسیار مفید است (بال اوغلو و پیکان، 2006). سازمان های گردشگری می توانند از محتوای وب سایت برای جلب توجه و کسب مشارکت مشتری، برای بدست اطلاعات درباره ترجیح مشتری، و برای بکارگیری این اطلاعات در ارائه خدمات شخصی استفاده کنند (دولین و همکارانش، 2002). چانگ و لاو (2003) نشان دادند که وب سایت هایی که خوب طراحی شده اند و اطلاعات مفیدی ارائه می دهند موجب افزایش حجم فروش و بهبود شهرت هتل می شوند. اسکاگلیون و همکارانش (2009) درآمد به ازای هر اتاق هتل را قبل و بعد از بکارگیری وب سایت در هتل ارزیابی کردند. آنها دریافتند که استفاده از وب سایت رابطه مثبتی با ترجیح دادن آن هتل (از سوی مشتری) دارد.
Introduction: The recent growth of the Internet has considerably changed the operating environment of the hotel industry. The Internet has become an innovative marketing tool in offering travel information and online transactions (Doolin, Burgess, & Cooper, 2002). The information-based nature of tourism products means that the Internet, which offers global reach and multimedia capability, is an increasingly important means of promoting and distributing tourism services. Today, hotels’ web presence is no longer exclusive to large hotels. Internet marketing tool is not just for big hotel chains. The websites that are well-designed and easy to navigate provide independent hotels with an inexpensive and effective platform for marketing and advertising, which potentially increase their competitiveness in the marketplace (Lituchy & Rail, 2000; Merono-Cerdan & Soto-Acosta, 2007). The website marketing can potentially provide distinct value to the hotels. These come from the offering of information online, the possibility of establishing communications and exchange of information and the conducting of transactions online. The rapid adoption of Internet marketing by hotels has yielded myriad studies of hospitality Internet adoption and its impact on hotel operation. (Hashim, Murphy, Purchase, & O’Connor, 2010; Scaglione, Schegg, & Murphy, 2009). The website marketing is particularly useful for dealing with intangible nature of the hotel service, and to gain a competitive advantage (Baloglu & Pekcan, 2006). For tourism organizations, the website content allows them to engage customers’ interest and participation, to capture information about their preferences, and to use that information to provide personalized services (Doolin et al., 2002). Chung and Law (2003) indicated that well designed hotel websites with useful information can help increase sales volume and improve the reputation of a hotel. Scaglione et al. (2009) analyzed revenue per available room before and after hotels adopted websites. They found that website adoption related positively to hotel performance.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 9 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.