دانلود ترجمه مقاله تاثیرات جهت گیری بازاریابی الکترونیکی روی عملکرد کسب و کار
عنوان فارسی |
تاثیرات جهت گیری بازاریابی الکترونیکی روی عملکرد کسب و کار استراتژیک: نقش واسط اعتماد الکترونیکی |
عنوان انگلیسی |
The effects of e-marketing orientation on strategic business performance: Mediating role of e-trust |
کلمات کلیدی : |
  پاکستان؛ SMEها؛ جهت گیری بازاریابی الکترونیکی؛ اعتماد الکترونیکی؛ عملکرد تجاری استراتژیک |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 54 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. آنالیز 5. بحث و بررسی
هدف: هدف این مقاله، برسی اثر گرایش بازاریابی الکترونیک (EMO) بر عملکرد تجاری استراتژیک (SBP) در حضور اعتماد الکترونیک، می باشد. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: داده ها از CEO ها، مدیران مالی، مدیران IT، سیاست گذاران، صاحبان و مدیر عامل های SME های واقع شده در دو شهر بزرگ پاکستان (اسلام آباد و پیشآور) بدست آمدند. تحلیل های همبستگی، رگرسیون و خودگردان برای بررسی رابطه بین متغیرهای مستقل، میانجیگر و وابسته، انجام شد. یافته ها: براساس یافته های تجربی پاسخ ها از پرسنل مدیریت، توصیه شد که عملکرد استراتژی به میزان زیادی به EMO و اعتماد الکترونیک بستگی دارند. محدودیت های پژوهش/دلالت ها: نویسندگان توصیه می کنند که مطالعات بیشتری برای آزمون فرضه ها در طراحی پژوهش طولی برای دستیابی به بینش و دیدگاه عمیق تر لازم است. دلالت های عملی: مشاهده شده که SME های کشورهای در حال توسعه توجه کمتری به اهداف استراتژیک خود دارند. این پژوهش در مورد رویکرد پیاده سازی جهت دستیابی به SBP، براساس اصول نظری منسجم ، بحث می کند. اصالت/ارزش: این مطالعه، اعتماد الکترونیک را به عنوان یک میانجیگر بین EMO و SBP مورد آزمون قرار می دهد و مشارکت قابل توجهی در ادبیات SME ها، با تاکید بر ارتباط بین EMO، اعتماد الکترونیک و SBP، حاصل می کند.
Purpose: The purpose of this paper is to investigate the impact of e-marketing orientation (EMO) on strategic business performance (SBP) in presence of e-trust. Design/methodology/approach: Data were collected from CEOs, finance managers, IT managers, Policy makers, owners and Managing Directors of SMEs located in two big cities of Pakistan (Islamabad and Peshawar). Correlation, regression and bootstrap analysis was conducted to check the relationship among independent, mediating and dependent variables. Findings: Based on empirical findings of the responses from managerial staff, it is suggested that strategic performance largely depends on EMO and e-trust. Research limitations/implications: The authors recommend that further studies are required to test the propositions in longitudinal research design for achieving in-depth insights. Practical implications: It has been observed that SMEs in developing countries pay less attention toward its strategic goals. This research discusses an implementation approach based on solid theoretical foundations to achieve the SBP. Originality/value: This study tests e-trust as a mediator between EMO and SBP, therefore, makes a significant contribution to the literature of SMEs by focusing on the link between EMO, e-trust and SBP.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.