دانلود ترجمه مقاله واقعیت اثربخشی بازاریابی الکترونیکی بر دانشکده های فنی
عنوان فارسی |
واقعیت اثربخشی بازاریابی الکترونیکی بر دانشکده های فنی فلسطین |
عنوان انگلیسی |
The Reality of the Effectiveness of Electronic Marketing in Technical Colleges in Palestine |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی الکترونیکی؛ تبلیغ الکترونیکی؛ ارتقاء الکترونیکی؛ گروه های خبری؛ توسعه به دانش آموزان؛ دانشکده های فنی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : PhilPapers |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 39 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب کلی تحقیق 3. پیشینه پژوهش 4. چارچوب نظری تحقیق 5. مطالعه میدانی 6. نتیجه گیری
چکیده – هدف این تحقیق شناسایی واقعیت اثربخشی بازاریابی الکترونیکی در دانشکده های فنی فلسطین می باشد. روش توصیفی تحلیلی در تحقیق مورد استفاده گردید. پرسشنامه 16 سوالی بصورت تصادفی در دانشکده های فنی نوار غزه توزیع گردید. نمونه تحقیق شامل 2045 نفر از کارکنان این دانشکده ها بود. نرخ پاسخگویی 74.5 % بود. نتایج نشان داد که سطح بالایی از بازاریابی الکترونیکی در دانشکده های فنی مورد استفاده قرار می گیرد و توزین نسبی 70.24 % است. سطح بالایی از بازاریابی الکترونیکی (تبلیغ الکترونیکی (71.75%)، ارتقاء الکترونیکی (74.75%)، گروه های خبری (66.03%) و ارتباط با مخاطبین دانش آموز (68.73%) وجود دارد. رابطه آماری معنی داری بین ابعاد هوشمند سازمان و پایداری دانشکده های فنی نوار غزه وجود دارد. نتایج موید وجود تفاوت در کاربرد بازاریابی الکترونیکی بین دانشکده های مورد بررسی نوار غزه است. محققین پیشنهاداتی ارائه می دهند که مهمترین آنها عبارتند از: نیاز به بازاریابی مستقیم از طریق شبکه های اجتماعی و استفاده از این شبکه برای بازاریابی از طریق آنها، پیگیری صفحات دانشکده و بازکردن درهای گفتگو و ارتباط و پاسخ به تمام درخواست ها. دانشکده های فنی باید بازاریابی الکترونیکی را در طرح بازاریابی استراتژیک خود قرار دهند.
Abstract: The study aimed to identify the reality of the effectiveness of electronic marketing in the technical colleges in Palestine. The analytical descriptive method was used in the study. A questionnaire of 16 items was randomly distributed to the technical colleges in Gaza Strip. The sample of the study consisted of (205) employees of these colleges. The response rate was 74.5%.The results showed that the technical colleges achieved a high level of use of electronic marketing, with a relative weight of 70.24%. There is a high level of e-marketing (Electronic advertising (71.75%), electronic promotion (74.75%), news groups (66.03%), and communication with the student audience (68.73%)). There exists a statistically significant relationship between the organization's smart dimensions and sustainability in the technical colleges in Gaza Strip. The results also confirmed the existence of differences in the application of electronic marketing between faculties investigated in the Gaza Strip. The researchers suggest a number of recommendations, the most important of which are: the need to direct marketing through social networks and use this network to market through them, follow-up of the pages of the colleges and open the door for dialogue and communication and respond to all inquiries. Technical colleges should put electronic marketing in their strategic marketing plan.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.