دانلود ترجمه مقاله روندهای نوین در بازاریابی الکترونیکی هوشمند بر اساس وب کاوی

عنوان فارسی :

روندهای نوین در بازاریابی الکترونیکی هوشمند بر اساس وب کاوی برای فروشگاه های آنلاین

عنوان انگلیسی :

New Trends of Intelligent E-marketing Based on Web Mining for E-shops

کلمات کلیدی :

  بازاریابی الکترونیکی؛ تجارت الکترونیک؛ وب کاوی؛ رویه های بازاریابی الکترونیکی؛ ردپای دیجیتال

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 23
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
11,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. نتایج و بحث و بررسی 4. نتیجه گیری و تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusions and future work: This study aimed to test the necessity of the SMEs to become active users of web mining solutions. Overall, from the results it can be extracted that: a) the Pricing analysis is not relevant for them, because in the majority of cases is established by the products providers; b) the fraud has not any impact in the online purchases. It is inferred from the responses, that the market has not obtained the necessary maturity yet and that this issue is often outsourced to third party partners; c) Almost all the questioned companies have deployed the web analytics over their websites but they do not follow an exhaustive data analysis. Therefore, keeping in mind these key points and observing the significant importance of the digital footprint at the beginning of the web mining processes, it must regard that in a short-term the data origins based on this system will raise and the weight that this step will have on the process will be crucial, in order to dispose a better raw data. Furthermore, as in real sales, the process of selling based on e-commerce must be in concordance with the customer´s necessities prior, during and after the sale. This requires precise knowledge of the customer´s preferences. For this reason e-commerce, must find out to whom, what, how and when to refer to the virtual visitor. In order it will take advantage of applying the data mining techniques in the phase that it corresponds to satisfy the necessity of enrich the data and add value according to better information about the client. Additionally, intelligent e-marketing processes should bear in mind the necessary relationships between e-marketing trends and Data Mining techniques in order to develop specific marketing strategies for the Internet.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری و تحقیقات آتی: هدف این مقاله، بررسی ضرورت تبدیل SMEها به کاربران فعال راه حل های وب کاوی می باشد. به طور کلی، با توجه به نتایج، می توان این موضوعات را استخراج کرد که: a) تحلیل قیمت گذاری برای آنها مناسب نمی باشد، زیرا در اکثریت موارد، توسط ارائه دهندگان محصولات انجام می گیرد؛ b) تقلب هیچ تاثیری در فرآیند خرید آنلاین ندارد. از پاسخ های دریافتی حاکی است که بازار هنوز به بلوغ کافی در این زمینه نرسیده است و این موضوع غالبا مربوط به شریک شخص ثالث می باشد؛ c) تقریبا همه شرکت های مورد مطالعه از تحلیل وب در وب سایت های شان استفاده کرده اند ولی تحلیل داده های جامع را پیگیری نکرده اند. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوعات کلیدی و مشاهده اهمیت چشم گیر رد پای دیجیتال در شروع فرآیندهای وب کاوی، باید توجه داشت که در کوتاه مدت، ریشه داده های مبتنی بر این سیستم افزایش یافته و وزنی که این مرحله در فرآیندها دارد اهمیت خواهد یافت تا داده های خام بهتری برای تحلیل ها حاصل گردند. علاوه بر این، همانطور که در فروش های واقعی نیز دیده می شود، فرآیند فروش مبتنی بر تجارت الکترونیکی باید در تطابق با اولویت های اولیه مشتریان در طول فرآیند فروش و نیز پس از آن باشد. این موضوع نیازمند دانش دقیقی در زمینه ترجیحات و اولویت های مشتریان می باشد. بدین دلیل، تجارت الکترونیکی باید به بررسی چگونگی، و زمان ارجاع به بازدیدکنندگان مجازی بپردازد. به منظور استفاده از مزایای استفاده از روش های داده کاوی در این مرحله که مطابق با ضرورت اغنای داده ها و افزودن ارزش با توجه به اطلاعات بهتر مربوط با مشتریان می باشد، اهمیت می یابد. علاوه بر این، فرآیندهای بازاریابی الکترونیکی هوشمند باید روابط ضروری بین رویه های بازاریابی الکترونیکی و روش های داده کاوی به منظور توسعه استراتژی های بازاریابی خاص برای اینترنت را در نظر داشته باشند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 11,500 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله روندهای نوین در بازاریابی الکترونیکی هوشمند بر اساس وب کاوی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.