دانلود ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده در ارزیابی کیفیت خدمات تبلیغاتی – دیدگاه شرکت های فعال و غیر فعال در زمینه بازاریابی
عنوان فارسی |
عوامل تعیین کننده در ارزیابی کیفیت خدمات تبلیغاتی – دیدگاه شرکت های فعال و غیر فعال در زمینه بازاریابی |
عنوان انگلیسی |
Determinants of assessing the quality of advertising services - The perspective of enterprises active and inactive in advertising |
کلمات کلیدی : |
  خدمات تبلیغاتی؛ کیفیت تبلیغات؛ شرکت؛ درک کیفیت تبلیغات؛ پویش چندبعدی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 52 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – این مقاله، آنالیز جامعی از درک مفهوم خدمات تبلیغاتی ارائه داده، شدت خدمات تبلیغاتی را مورد خطاب قرار داده و کیفیت تبلیغات را ارزیابی کرده است. با استفاده از روش پویشگر چندبعدی برای 505 شرکت در لهستان، نویسندگان نشان داده اند که مدیران، معیارهای مختلفی را برای ارزیابی کیفیت خدمات تبلیغاتی اتخاذ می کنند. انتخاب این معیار تحت تاثیر اندازه شرکت و تجربه آن در همکاری با آژانس های تبلیغاتی می باشد. رابطه معناداری بین اندازه شرکت و انتخاب استفاده یا عدم استفاده از خدمات آژانس های تبلیغاتی، انتخاب شرکت برای استفاده یا عدم استفاده از خدمات آژانس های تبلیغاتی و میزان اهمیت فاکتورهایی که کیفیت آژانس های تبلیغاتی را توسط مدیران این شرکت ها تعیین می کند، وجود دارد.
This paper provides a comparative analysis of the perception of advertising services, addressing the intensity of advertising services and the evaluation of advertising quality. Using multidimensional scaling techniques for 505 enterprises in Poland, the authors demonstrate that managers employ different criteria to assess the quality of advertising services. The selection of these criteria is influenced by the company's size and its experience cooperating with advertising agencies. A statistically significant relationship occurred between the size of the company and the choice to use or not to use the services of advertising agencies, the companies' choice to use or not to use the services of advertising agencies and the perception of the importance of factors that determine advertising agencies' quality by the managers of these companies.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.