دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی تبلیغاتی تولید کنندگان و خرده فروشان در یک کانال بازاریابی

عنوان فارسی :

برنامه ریزی تبلیغاتی تولید کنندگان و خرده فروشان در یک کانال بازاریابی

عنوان انگلیسی :

Retailer and manufacturer advertising scheduling in a marketing channel

کلمات کلیدی :

  برنامه ریزی تبلیغات؛ تبلیغات تولید کننده؛ کانال بازاریابی؛ قیمت گذاری؛ پالسینگ؛ تبلیغات خرده فروش

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 21
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
33,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مدل 3. کانال یکپارچه عمودی 4. کانال ناهماهنگ 5. استراتژی های ناهماهنگ در برابر یکپارچه عمودی 6. بحث و نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper investigates, in a bilateral monopoly, the optimal scheduling of retailer and manufacturer advertising in a three-period planning horizon. Consistent with previous literature, the integrated channel adopts continuous advertising schedules when advertising effects are not very large and decay exponentially over time. Conversely, when pricing and advertising decisions are uncoordinated, vertical externalities also influence advertising scheduling. Consequently, channel members can optimally implement each of the following three advertising schedules depending on the effects of retailer and manufacturer advertising: The full continuous schedule, in which channel members advertise in the three periods; the full pulsing schedule, in which the two channel members advertise only in the first and third periods, and the mixed schedule where the retailer continuously advertises and the manufacturer advertises exclusively in the first and third periods. Surprisingly, the uncoordinated channel adopts lower retail prices than the integrated channel when the mixed schedule is adopted.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله در یک انحصار دوجانبه، برنامه ریزی بهینه تبلیغات تولید کنندگان و خرده فرئشان را در یک افق برنامه ریزی سه دوره ای بررسی کرده است. مطابق با مقالات قبلی، کانال یکپارچه ای، برنامه ریزی تبلیغاتی مستمری را اتخاذ کرده است دقیقاً زمانی که تأثیرات تبلیغات زیاد نبوده و با گذشت زمان تأثیر خود را از دست می دهد. برعکس، زمانی که تصمیم گیری های تبلیغاتی و قیمت گذاری غیر هماهنگ می باشد، تأثیرات جانبی نیز روی برنامه ریزی تبلیغاتی اثر می گذارد. در نتیجه، اعضای کانال می توانند هر کدام از سه برنامه تبلیغاتی زیر را بسته به تأثیرات تبلیغاتی تولید کنندگان و خرده فروشان به طور بهینه ای پیاده سازی و اجرا کنند: برنامه مستمر کاملی که در آن اعضای کانال سه دوره تبلیغات می کنند؛ برنامه پالسینگ کاملی که در آن دو عضو از کانال تنها در دوره های اول و سوم تبلیغات می کنند، و برنامه ریزی مختلطی که در آن خرده فروش به طور مستمر تبلیغ کرده و تولید کننده به طور انحصاری در دوره های اول و سوم تبلیغ می کند. با کمال تعجب، کانال های غیر هماهنگ زمانی که برنامه ریزی مختلطی اتخاذ می گردد، قیمت های خرده فروشی کمتری نسبت به کانال های یکپارچه اتخاذ می کند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 33,500 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی تبلیغاتی تولید کنندگان و خرده فروشان در یک کانال بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.