دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی تبلیغاتی تولید کنندگان و خرده فروشان در یک کانال بازاریابی

عنوان فارسی

برنامه ریزی تبلیغاتی تولید کنندگان و خرده فروشان در یک کانال بازاریابی

عنوان انگلیسی

Retailer and manufacturer advertising scheduling in a marketing channel

کلمات کلیدی :

  برنامه ریزی تبلیغات؛ تبلیغات تولید کننده؛ کانال بازاریابی؛ قیمت گذاری؛ پالسینگ؛ تبلیغات خرده فروش

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 21
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
38,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مدل 3. کانال یکپارچه عمودی 4. کانال ناهماهنگ 5. استراتژی های ناهماهنگ در برابر یکپارچه عمودی 6. بحث و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله در یک انحصار دوجانبه، برنامه ریزی بهینه تبلیغات تولید کنندگان و خرده فرئشان را در یک افق برنامه ریزی سه دوره ای بررسی کرده است. مطابق با مقالات قبلی، کانال یکپارچه ای، برنامه ریزی تبلیغاتی مستمری را اتخاذ کرده است دقیقاً زمانی که تأثیرات تبلیغات زیاد نبوده و با گذشت زمان تأثیر خود را از دست می دهد. برعکس، زمانی که تصمیم گیری های تبلیغاتی و قیمت گذاری غیر هماهنگ می باشد، تأثیرات جانبی نیز روی برنامه ریزی تبلیغاتی اثر می گذارد. در نتیجه، اعضای کانال می توانند هر کدام از سه برنامه تبلیغاتی زیر را بسته به تأثیرات تبلیغاتی تولید کنندگان و خرده فروشان به طور بهینه ای پیاده سازی و اجرا کنند: برنامه مستمر کاملی که در آن اعضای کانال سه دوره تبلیغات می کنند؛ برنامه پالسینگ کاملی که در آن دو عضو از کانال تنها در دوره های اول و سوم تبلیغات می کنند، و برنامه ریزی مختلطی که در آن خرده فروش به طور مستمر تبلیغ کرده و تولید کننده به طور انحصاری در دوره های اول و سوم تبلیغ می کند. با کمال تعجب، کانال های غیر هماهنگ زمانی که برنامه ریزی مختلطی اتخاذ می گردد، قیمت های خرده فروشی کمتری نسبت به کانال های یکپارچه اتخاذ می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper investigates, in a bilateral monopoly, the optimal scheduling of retailer and manufacturer advertising in a three-period planning horizon. Consistent with previous literature, the integrated channel adopts continuous advertising schedules when advertising effects are not very large and decay exponentially over time. Conversely, when pricing and advertising decisions are uncoordinated, vertical externalities also influence advertising scheduling. Consequently, channel members can optimally implement each of the following three advertising schedules depending on the effects of retailer and manufacturer advertising: The full continuous schedule, in which channel members advertise in the three periods; the full pulsing schedule, in which the two channel members advertise only in the first and third periods, and the mixed schedule where the retailer continuously advertises and the manufacturer advertises exclusively in the first and third periods. Surprisingly, the uncoordinated channel adopts lower retail prices than the integrated channel when the mixed schedule is adopted.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 13 فایل ورد ترجمه)

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 38,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی تبلیغاتی تولید کنندگان و خرده فروشان در یک کانال بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi