دانلود ترجمه مقاله تعامل، استخراج و آنالیز بررسی های مصرف کننده

عنوان فارسی

تعامل، استخراج و آنالیز بررسی های مصرف کننده: سیستم جدید بیلبورد الکترونیکی

عنوان انگلیسی

Interaction, extraction and analyses of consumer reviews: A novel e-billboard system

کلمات کلیدی :

  سیستم بیلبورد الکترونیکی تعاملی؛ استخراج بررسیهای مصرف کننده؛ سنجش حرکت؛ بازاریابی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 34
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. هدف 3. انگیزه 4. پیشینه آثار 5. روش تحقیق 6. نتایج و بحث و بررسی 7. نتیجه گیری و آثار آینده 8. محدودیت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – با رشد اینترنت و ادوات الکترونیکی، موقعیت تبلیغات چندرسانه ای اهمیت روزافزونی کسب کرده است. هدف تحقیق ما ترکیب این فناوری جدید با صفحات وب، جهت طراحی سیستم بیلبورد الکترونیکی تعاملی جدیدی می باشد که قادر به جمع آوری عواطف مشتریان است. ما بیلبورد الکترونیکی تعاملی را براساس دوربین حرکت سنج کینکت ارائه کردیم. این سیستم، واسط کاربر دوستی برای کاربران ارائه کرده و باعث بهبود نرخ وقوع و کیفیت تبلیغات با ارتباط تعاملی دوسویه می شود. سیستم پشتیبان بطور فعال حرکات مصرف کننده را دریافت می کند. داده های جمع اوری شده برای تجزیه و تحلیل بازاریابی استفاده می شوند. مقدمه: به خاطر گسترش سرمایه داری، رقابت مخالفین شدیدتر می شود. بعلاوه، به خاطر محبوبیت فناوری علمی، تکثیر فناوریهای جدید رسانه ای باعث شده است تا بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم شوند (وی و لئونگ 1998، هسو 2015). تبلیغ کنندگان از رسانه های جدید متعدد و فناوریهای پیشرفته برای نزدیک شدن به زندگی مشتریان و افزایش حجم فروش خود استفاده می کنند. تبلیغ، نقش مهمی در بازار آزاد مدرن بازی می کند. بنابراین، تبلیغ شخصی بعنوان موضوع داغ تبلیغ محصول تلقی می شود (آتانازیادیس و میتروپولوس 2010، هسو 2015، 2017). استفاده خوب از تبلیغ، مسئله مهمی برای سازمانهای مختلف است. در حالی حاضر، تبلیغات توسط بازاریابان پیشنهاد می شود، و تصور واکنش مشتریان مشکل است. برای هدایت اطلاعات در هر دو جهت، بازاریابان می توانند به طراحی تبلیغات تعاملی بعنوان پلی برای مشتریان و بازاریابان بپردازند. تبلیغ همچون گیم است و حضور قابل توجهی دارد. (بلمن و همکارانشف 2014، هسو 2017). مجموعه تبلیغات تعاملی دیجیتالی در خیابان، پنجره فروشگاه ها یا بخشهای فروشگاهی باعث می شود تا مشتری حس کند که گیم ویدئویی بازی می کند. آنها مشارکت مستقیمی در تبلیغات دارند. تبلیغ باعث می شود تا جریان دوسویه ای بین بازاریابان و مشتریان برقرار شود (هسو 2010).

نمونه متن انگلیسی مقاله

With the growth of Internet and electronic devices, the position of multimedia advertisement is getting more and more important. Our research aimed to combine this new technology with a web page to design a novel interactive e-billboard system which can collect consumer emotions. We developed an interactive e-billboard based on Kinect motion sensing camera. The system provides a friendly user interface for users and improves the exposure rate and quality of advertisement with a two-way interactive communication. The back-end system captures consumer emotions actively. The data collected will be used as a reference for the follow-up marketing strategy analysis. Introduction: Due to the prevailing of capitalism, competition of opponents becomes fiercer. In addition, because of the popularity of science technology, the proliferation of new media technologies has made them an indispensable part of people’s lives. (Wei and Leung, 1998; Hsu, 2015a) Advertisers can use a lot of new media and advanced technologies to stay close to consumers’ lives to increase their own sales volumes. Advertising plays an important role in modern free markets. Thus, personalized advertisement is currently considered as a hot topic in product promotion. (Athanasiadis and Mitropoulos, 2010; Hsu, 2015b, 2017b) It becomes a very important issue for various organizations to make good use of advertising. The advertisements now are only offered by marketers, and it is difficult to realize consumers’ reactions. In order to make information flow in both directions, marketers can design an interactive advertisement as a bridge for consumers and marketers. The advertisement is just like a game and has a great presence. (Bellman et al., 2014; Hsu, 2017a) The digital interactive advertisements set on the streets, in the shop windows or in the department stores make consumers feel like playing video games. They can directly participate in the advertisement. It can make a two-direction flow between marketers and consumers (Hsu, 2010).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 8 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تعامل، استخراج و آنالیز بررسی های مصرف کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 12 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi