دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر بازده شرکت، تبلیغات و سودآوری

عنوان فارسی

بازده شرکت، تبلیغات و سودآوری: تئوری و شواهد

عنوان انگلیسی

Firm efficiency, advertising and profitability: Theory and evidence

کلمات کلیدی :

  تبلیغات؛ ساختار بازار؛ عملکرد؛ هتلینگ

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 28
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
31,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. یک مدل ساده 3. یک تست تجربی 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری: در این مقاله، ما رابطه بین هزینه های تبلیغاتی و کارایی تولید را به واسطه مدل هتلینگ ساده و یک آنالیز و تجزیه و تحلیل تجربی مورد مطالعه و بررسی قرار داده ایم. در آنالیز تئوریکی، شرکت ها به طور استراتژیک به هزینه های تبلیغاتی و قیمت ها واکنش نشان داده و روی بهره وری مصرف کنندگان تاثیر می گذارند. این مدل نشان می دهد که هزینه های تبلیغاتی ارتباط مستقیمی با سود صنایعی با هزینه های تبلیغاتی بسیار بالا دارد. داده های مبتنی بر نتایج تجربی در بسیاری از این صنایع باید برای تبلیغ دهندگان قابل دسترسی و قابل پذیرش باشند. شرکت هایی که از این استراتژی های تبلیغاتی استفاده می کنند، دارای سودآوری ها و درآمدهای بالاتری نیز هستند. بنابراین، نتایج تئوریکی و نظری نشان داده است که شرکت هایی با تبلیغات بیشتر، مزایای موجود خود در زمینه بهره وری و بازدهی تولید را نیز پیش خواهند برد و در این زمینه نیز پیشرفت های زیادی خواهند داشت. در پایان این روش تحقیق، این مقاله به بررسی ساختارها بازاری، رفتارهای مصرف کننده، عملکرد و کارایی به واسطه استفاده از روش برآورد پانل دینامیک و پویا پرداخته است. طبیعتا، آنالیزها با استفاده از داده های جمع آوری شده از بین صنایع باید با رویکردهای مبتنی بر سیستم های خرد بیشتری و با استفاده از داده های درون صنعتی دقیق تر و نیز یک سری مطالعات موردی تکمیل گردند. مطالعات و پژوهش های رسمی در زمینه تعامل بین تبلیغات و ساختارهای بازار مانند انحصار چند جانبه، زمینه بالقوه دیگری برای پژوهش های آتی در این زمینه خواهند بود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusion: In this paper, we study the relationship between advertising expenditures and production efficiency through a stylized Hotelling model and an empirical analysis. In the theoretical analysis firms strategically interact on both price and advertising expenditures, which affect consumer utility. The model demon-strates that advertising expenditures are directly related to profits for industries with significant advertising expenditures. The empirical results based data across many industries should be comforting to advertisers. Firms who advertise have higher profits. The theoretical result thereby implies that firms with greater advertising do so to advance their existing advantages in production efficiency. On the methodology end, this paper adds to the vast literature on market structure, conduct, and performance through the use of the dynamic panel estimation method. Naturally, analysis using data aggregated across industries should be supplemented by more micro-oriented approaches using inter-industry data or case studies. Formal studies of the interaction between advertising and market structures such as oligopoly is another area for future work.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 31,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر بازده شرکت، تبلیغات و سودآوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi