دانلود ترجمه مقاله آیا تبلیغات واقعا موثر عمل می کند؟
عنوان فارسی |
آیا تبلیغات واقعا موثر عمل می کند؟ اثرات تحریک و جلب توجه مستقیم تبلیغات بر رفتار سرمایه گذار |
عنوان انگلیسی |
Does advertising really work? The direct stimulating and attention-grabbing effects of advertising on investor behavior |
کلمات کلیدی : |
  تبلیغات؛ رفتار سرمایه گذار؛ توجه سرمایه گذار؛ اثرات مستقیم؛ اثرات غیر مستقیم |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 52 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. توسعه فرضیه 3. نمونه و تحلیل توصیفی 4. تحلیل نتایج 5. بررسی دقت 6. نتیجه گیری
چکیده – هدف: این مقاله به منظور بررسی اثرات مستقیم و غیر مستقیم تبلیغات بر رفتار سرمایه گذار است. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: مولفین از یک سنجش نوین و مستقیم توجه سرمایه گذار استفاده می نمایند: تعداد سرمایه گذارانی که فهرست های تحت نظرشان دارای سهام است. یافته ها: مولفین پی می برند، تبلیغات، فراتر از تاثیر مستقیم خود، از طریق انتشار اطلاعات، دارای تاثیر غیرمستقیم با توجه به جلب توجه سرمایه گذار و پاسخ تجاری است. به علاوه، مولفین پی می برند، افزایش توجه، یک تاثیر مثبت بر اثر تبلیغات بر رفتار سرمایه گذار را بر می انگیزاند. اصالت/ارزش: اولا، مطالعات تعصب خانه را تکمیل می نماید که در آنها، سرمایه گذاران، بیشتر احتمال دارد، سهام های آشنا را خریداری نمایند. ثانیا، هم چنین نوشتجات پیرامون تبلیغات و توجه سرمایه گذار و توجه و بازارهای سرمایه را تکمیل می نماید. ثالثا، با یک سنجش جدید و بدون ابهام از توجه سرمایه گذار، همراه است.رابعا، این مطالعه، با ترکیب ابعاد مستقیم و غیر مستقیم، یک توصیف دقیق از تاثیر بازار مالی تبلیغات را ارائه می نماید.
Purpose: This paper aims to examine the direct and indirect effects of advertising on investor behavior. Design/methodology/approach: The authors use a novel and direct measure of investor attention: the number of investors whose watch lists has the stock. Findings: The authors find that beyond its direct effect through information dissemination, advertising has an indirect effect with regard to grabbing investor attention and the trading response. The authors further find that an increase in attention induces a positive influence on the impact of advertising on investor behavior. Originality/value: First, it complements studies of home bias, in which investors are more likely to buy familiar stocks. Second, it also complements the literature on advertising and investor attention and on attention and capital markets. Third, with a new and unambiguous measure of investor attention. Fourth, combining the direct and indirect aspects, this study presents a detailed description of the financial market effect of advertising.
ترجمه این مقاله در 21 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 7 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.