دانلود ترجمه مقاله ادغام استراتژی های تبلیغات و توسعه برای محصولات تحت رقابت
عنوان فارسی |
ادغام استراتژی های تبلیغات و توسعه برای محصولات چندویژگی تحت رقابت |
عنوان انگلیسی |
Integration of development and advertising strategies for multi-attribute products under competition |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت زنجیره تامین؛ توسعه محصول؛ محصول چندویژگی؛ تبلیغات؛ رقابت قیمتی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 46 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مدل 4. سود شرکت های در حال رقابت، در موارد مختلف 5. استراتژی های تبلیغاتی شرکت های در حال رقابت 6. استراتژی های توسعه ویژگی شرکت های در حال رقابت 7. بسط و گسترش 8. نتیجه گیری و بحث و بررسی
چکیده – در سالهای اخیر، تعداد روزافزونی از شرکت های در رقابت با هم، شروع به تلفیق توسعه صفات محصول و استراتژی های تبلیغات، با تبلیغ هدفمند بهترین صفات محصولشان کردند. ما، با تمرکز بر چنین تلفیقی و اثرات بالقوه آن، یک مدل تحلیلی ایجاد می کنیم که در آن دو شرکت رقیب محصولات «چند صفتی» خود را به فروش می رسانند. هر شرکت می تواند انتخاب کند که در استراتژی توسعه خود بر کدام صفت تمرکز کند و در استراتژی تبلیغاتی خود بر کدام صفت تاکید کند. با بهینه سازی استراتژی های توسعه و تبلیغ این شرکت ها، ابتدا تلفیق این دو استراتژی را به گونه ای که هر شرکت تنها ویژگی محصول توسعه یافته اش را تبلیغ می کند، تایید می کنیم. سپس، در می یابیم که تبلیغات، طبق گزینه های توسعه شرکت ها، نقش های متمایزی بر تولید سود ایفا می کنند: اثر کاهنده تفاوت یا تقویت کننده تفاوت. بنابراین، شدت تبلیغات، هنگامی که به صورت درونزاد تعیین شوند، روندهای در حال تغییر متفاوت را از لحاظ کیفی، نشان می دهد، یعنی: یک منحنی یکنواخت در حالت «توسعه صفت یکسان» اما یک منحنی U وارون در حالت «توسعه صفت متفاوت». سوم اینکه، مشاهده می کنیم که تبلیغات یک اتصال بین گزینه های توسعه صفات شرکت ها برقرار می کند و باعث می شود که آنها تنها به هزینه توسعه خودشان وابسته نباشند. تفاوت کمتر بین هزینه های توسعه این شرکت ها یا بازده بالاتر تبلیغات، میل و رغبت شرکت برای توسعه همان صفت را افزایش می دهد. همچنین، تحلیل خود را به سطح کیفیت انعطاف پذیر صفت توسعه نیافته، درجه جایگزینی متقارن بین صفات و قیمت ها یا سطوح توسعه صفت درونزاد تعمیم می دهیم و بررسی می کنیم که چگونه اثر متقابل بین توسعه محصول و تبلیغات محصول تحت تاثیر قرار می گیرد. این مطالعه، اهمیت ساختن همزمان استراتژی های توسعه و تبلیغات را خاطر نشان می کند.
In recent years, an increasing number of competing firms have started to integrate their product attribute development and advertising strategies by targeted advertising of the best-developed attribute of their product. With a focus on such integration and its potential effects, we establish an analytical model in which two competing firms sell multi-attribute products. Each firm can choose which attribute to focus on in its development strategy and which attribute to emphasize in its advertising strategy. By optimizing the development and advertising strategies of these firms, we first verify the integration of these two strategies as each firm advertises only its developed attribute. Second, we find that advertising, according to the firms’ development choices, plays distinctive roles on profit generation: the difference-alleviating or difference-strengthening effect. Therefore, when determined endogenously, the advertising intensities show qualitatively different changing trends: a monotonous curve in the same-attribute-development case but an inverted-U shaped curve in the different-attribute-development case. Third, we find advertising establishes a connection between firms’ attribute development choices, making them depending not only on their own development cost. A smaller difference between the development costs of these firms or a higher advertising efficiency increases the firms’ willingness to develop a same attribute. We also extend our analysis to the flexible quality level of the non-developed attribute, asymmetric substitution degrees between attributes and prices, or the endogenous attribute development levels, and study how the interactions between the product development and advertising are affected. This paper highlights the importance of making development and advertising strategies jointly.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.