دانلود ترجمه مقاله استراتژی هایی برای پخش محصولات جدید

عنوان فارسی

استراتژی هایی برای پخش محصولات جدید: چه کسی و چگونه باید هدف قرار گیرد؟

عنوان انگلیسی

Strategies for new product diffusion: Whom and how to target?

کلمات کلیدی :

  استراتژی های هدفمند؛ پخش محصول جدید؛ اثرات همتراز؛ شبیه سازی و مدلسازی مبتنی بر عامل (ABMS)؛ ترویج محصول جدید

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 61
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
38,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه 3. فرضیات 4. روش 5. نتایج 6. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی: این مطالعه با یک سری محدودیت ها روبرو است و می توان به روش های مختلفی آنها را بسط و گسترش داد. مقالات نشان می دهند که حساسیت مصرف کننده به تاثیرات همسان و هم تراز نیز می تواند تحت تاثیر موقعیت و وضعیت شبکه او قرار گیرد (اوبستفلد، 2005). بنابراین، یک بررسی از همبستگی و ارتباط بین درجه و حساسیت می تواند بینشی مفید ایجاد کند. مقالات همچنین اشاره کرده اند که تاثیرات همسان می تواند منفی باشد (گرانووتر و سونگ، 1986). با در نظر گرفتن کالاهای لوکسی که برای به دست آوردن موقعیت های بالا خریداری می شوند: هر چقدر که افراد بیشتری این محصولات را بخرند، پوشش این موقعیت ها کمتر خواهد بود. سمت تاریک تاثیرات همسان می تواند به صورت چشم گیری فرآیند انتشار را تغییر داده و به نوبه خود، انتخاب استراتژی های هدفمند را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، این موضوع نیازمند تحقیقات بیشتری در آینده می باشد که آنها را تحت پوشش قرار دهند. مطالعات آتی همچنین می توانند استراتژی های هدفمند پیچیده تر را مورد بررسی و مطالعه قرار دهند. در این مطالعه، ما تنها برنامه های هدفمند پیاده سازی شده قبل از ارائه محصولی جدید را در نظر گرفته ایم. با این حال، تاثیر برنامه های هدفمند پیاده سازی شده در مراحل مختلف در چرخه حیات محصول می تواند مورد توجه بازاریابان قرار گیرد (دلره و همکاران، 2007). علاوه بر این، ما گروه های هدف را تنها با توجه به تعداد مصرف کنندگان همسان یا حساسیت آنها به تاثیرات همسان طبقه بندی کرده ایم. بررسی اینکه آیا استفاده از یک معیار ترکیبی (به عنوان مثال، تاثیراتی با حساسیت بالا) در طراحی یک برنامه هدفمند موثر مهم هست یا نه، موضوعی جالب توجه می باشد. نهایتاً، پیاده سازی آزمایشات ABMS ما روی محیط های فرضی شبکه های مصرف کننده و توزیع آستانه ای نیز محدودیت های خاص خود را دارد. اگرچه همه پارامترها در مدل ما از مطالعات منتشر شده استخراج شده اند، استفاده از داده های ارائه شده توسط شرکت هایی که با کمپین های WOM و هدفمند واقعی کار می کنند می تواند بینش های مفیدتر و معنادارتری را برای توسعه استراتژی های هدفمند ایجاد کند. برخی از مطالعات اخیر به خوبی نشان داده اند که ABMS چگونه می تواند از پشتیبانی های تجربی بهره مند گردد (دلره، بروخوزن، و بیجمولت، 2016؛ لیبای و همکاران، 2013؛ نجاد و همکاران، 2015؛ توبیا، گلدنبرگ، و گارسیا، 2014؛ تروساو، راند و جوشی، 2013). با در نظر گرفتن یک قدم به جلوتر، تست فرضیات ما در یک مطالعه آزمایشگاهی و در صورت امکان، یک مطالعه میدانی تجربی می تواند بسیار مفید باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and directions for further research: This study is subject to some limitations and can be extended in several ways. The literature suggests that the susceptibility of a consumer to peer effects is also influenced by his or her social network position (Obstfeld, 2005). Therefore, an investigation of the correlation between degree and susceptibility may produce useful insights. The literature also points out that peer effects can be negative (Granovetter & Soong, 1986). Consider luxuries that are purchased to convey elevated status: the more people that purchase these products, the less these products allow them to convey elevated status. The dark side of peer effects may dramatically change the process of diffusion and in turn, influence the choice of targeting strategies. Therefore, it deserves further investigation in future research. Future studies can also examine more complex targeting strategies. In this study, we only consider targeting programs implemented before the launch of a new product. However, the effect of targeting programs running at different stages in the product lifecycle may be interesting to marketers (Delre et al., 2007). In addition, we classify target groups only according to a consumer's number of peers or their susceptibility to peer effects. It would be interesting to explore whether using a hybrid metric (e.g., influentials with a high susceptibility) is important in the design of an effective targeting program. Finally, running our ABMS experiments on hypothetical settings of consumer network and threshold distribution has its limitation. Although all parameter values in our model are derived from published studies, using the data provided by firms that operate with real targeting and WOM campaigns would generate more meaningful insights for developing targeting strategies. Some recent studies have fruitfully demonstrated how ABMS can heavily benefit from empirical support (Delre, Broekhuizen, & Bijmolt, 2016; Libai et al., 2013; Nejad et al., 2015; Toubia, Goldenberg, & Garcia, 2014; Trusov, Rand, & Joshi, 2013). Taking this one step further, it would be meaningful to test our hypotheses in a laboratory study and, if possible, an empirical field study.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 11 و 12 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 38,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله استراتژی هایی برای پخش محصولات جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi