دانلود ترجمه مقاله تبلیغات مکانی برند ملی و مشوق قیمت عمده فروشی

عنوان فارسی

تبلیغات مکانی برند ملی و مشوق قیمت عمده فروشی تحت اطلاع قبلی و بدون اطلاعات قبلی

عنوان انگلیسی

National brand's local advertising and wholesale-price incentive under prior versus no prior information

کلمات کلیدی :

  استراتژی بازاریابی؛ رقابت برند؛ تبلیغات محلی؛ مکانیزم های انگیزشی؛ اطلاعات پیشین؛ بازارهای B2B

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 76
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. چارچوب مدل 4. خلاصه نتایج 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری: این مقاله به آنالیز تعامل رابطه بین خرده فروش و تولید کننده در زمینه های رقابتی PL و NB پرداخته است. بدین منظور، ما استراتژی های بهینه و سودآوری را در زمان ارائه پشتیبانی کامل از طرف خرده فروش (در برابر تولید کننده) برای تبلیغات NB را مقایسه کرده ایم. ما همچنین فرمی از انگیزش را ارائه داده ایم که خرده فروش را وادار به سرمایه گذاری بیشتر در تبلیغات محلی کرده و در همین راستا ما به بررسی و ارزیابی نقش اطلاعات اولیه و پیشین در زمینه رفتار تولید کننده از لحاظ تابع انگیزشی پرداخته ایم. ما مفاهیم مدیریتی زیر را به طور خلاصه ارائه داده ایم: • زمانی که تولید کننده، پشتیبانی کامل تبلیغاتی از برند خود را ارائه می دهد، فعال زنجیره تامین سود برده و امکان کسب سود خارجی را در مقایسه با موقعیتی که هیچ تبلیغاتی وجود ندارد فراهم می کند. از این رو حتی اگر تبلیغات NB به تقاضای PL صدمه بزند، خرده فروش باید در چنین موقعیتی قرار گیرد و این موضوع به دلیل مزایای چنین تبلیغاتی می باشد. • پشتیبانی کامل خرده فروش بر پشتیبانی کامل تولید کننده در راستای تبلیغات ارجح بوده و سود مازادی را برای کل زنجیره تامین ایجاد می کند. با این حال، اگر اختلاف نظرهایی هم در نحوه به اشتراک گذاری این سود مازاد وجود داشته باشد هم خرده فروش می تواند از پشتیبانی تولید کننده استفاده کرده و تمایزاتی بین تعدیل برند و هر سطحی از کارایی تبلیغاتی تاثیر گذار روی PL استفاده کند، همچنین در این بین تمایل به تبلیغات روی تقاضای PL و رقابت کیسفی به شده مشاهده می گردد. • زمانی که خرده فروش، پشتیبانی کامل از تبلیغات NB را پیشنهاد می دهد، تولید کننده می تواند از سود خارجی بیشتری در مقایسه با پشتیبانی کامل تبلیغاتی را حاصل کند. از این رو، مکانیزم انگیزشی تولید کننده برای خرده فروش، مشوقی به منظور تقویت سرمایه گذاری تبلیغاتی خرده فروش خواهد بود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusion: This paper is intended to analyze the interplay of the relationship between the retailer and the manufacturer in the context of PL and NB competition. For that purpose, we compare the optimal strategies and profitability when the retailer (versus the manufacturer) offers full support for the NB advertising. We also propose a form of incentive that pushes the retailer to invest further in local advertising and we assess the role of prior information about the manufacturer's behavior in terms of the incentive function. We summarize below the managerial implications: • When the manufacturer is offering full support for advertising its brand, both supply chain players are gaining and that allows them to have extra profits compared to the situation where there is no advertising. Hence, even if the advertising of the NB hurts the PL demand, the retailer should not retaliate in such a situation because of the overall benefits that such advertising will generate. • The full support of the retailer is preferred over the manufacturer support for advertising as it generates higher surplus of profit for the whole supply chain. However, if there is a disagreement on how to share the surplus, the retailer will certainly opt for the manufacturer’s support when 1/ the quality differential between both brands is moderate and for any level of advertising effectiveness affecting its PL demand; or 2/ when there is intense harm from advertising on its PL demand and the quality competition is extremely intense or very low. • When the retailer is offering full support for advertising the NB, the manufacturer is always gaining extra profits compared to its full support for advertising. Hence, an incentive mechanism from the manufacturer to the retailer is encouraged here in order to show reciprocity and boost the advertising investment of the retailer.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تبلیغات مکانی برند ملی و مشوق قیمت عمده فروشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi