دانلود ترجمه مقاله استراتژی تبلیغات و اثربخشی آن در جستجوی آنلاین مصرف کننده
عنوان فارسی |
استراتژی تبلیغات و اثربخشی آن در جستجوی آنلاین مصرف کننده در یک بحران آسیب زدایی محصول |
عنوان انگلیسی |
Advertising strategy and its effectiveness on consumer online search in a defaming product-harm crisis |
کلمات کلیدی : |
  بحران آسیب زدایی محصول؛ واکنش رقابتی؛ استراتژی تبلیغات؛ اثر کشش؛ جستجوی آنلاین |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 38 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 56 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. زمینه تجربی 4. مدل ها 5. داده ها 6. نتایج 7. بحث و بررسی 8. نتیجه گیری 9. محدودیت ها و پژوهش های آتی
چکیده – هدف: بحران آسیب پذیری محصول، چالش های مهمی را برای شرکت به همراه دارد، با این حال می تواند بحران های آسیب زدایی محصولات را نیز به همراه داشته باشد که در قالب بحران های ناشی از خطاها یا شایعات نادرست درست شده توسط مشتریان یا شرکت های رقیب تعریف می شود. برخلاف بحران های معمول آسیب محصول، در بحران های آسیب زدایی، حقیقت غالبا زمانی ظاهر می گردد که شرکت شدیدا صدمه دیده است. بنابراین، استراتژی های مدیریت بحران در این دو مورد ممکن است متفاوت باشند. هدف این مقاله، بحث در مورد این موضوعات می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: با استفاده از یک بحران آسیب زدایی که شامل دو شرکت رقیب می باشد، این مقاله نحوه تغییر استراتژی های تبلیغاتی شرکت و نحوه تاثیرگذاری این تغییرات روی رفتار جستجوی آنلاین مشتریان مرتبط با این دو شرکت را مورد بررسی قرار داده است. یافته ها: آنالیزها نشان می دهند که پس از بحران، شرکت متخلف به طور حساس به سطح تبلیغاتی خود و سطوح تبلیغاتی شرکت آسیب دیده می رسد، ولی شرکت آسیب دیده به سطح تبلیغاتی شرکت متخلف نمی رسد. اثربخشی تبلیغات روی جستجوی آنلاین مشتری پس از بحران برای هر دو شرکت تضعیف می گردد. اصالت / ارزش: این مقاله، بینش جدیدی را در رابطه با استراتژی های بازاریابی و اثربخشی آن در مقالات مرتبط با بحران آسیب محصول ارائه می دهد.
Purpose - Actual product-harm crises pose significant challenges to firms, but so can defaming product-harm crises, which are defined as crises caused by false or malicious rumors made by consumers or competing firms. Unlike typical product-harm crises, in defaming product-harm crises, the truth often emerges only after substantial damage has been done to the victim firm. Thus, crisis management strategies in these two cases may be different. The paper aims to discuss these issues. Design/methodology/approach - Using a defaming product-harm crisis that involved two competing firms, this paper examines how the firms changed their advertising strategies and how the changes affected consumers’ online search behavior regarding the two firms. Findings - The analyses show that after the crisis, the offending firm sensitively reacted to its own and the victim firm’s advertising levels, but the victim firm did not react to the offending firm’s advertising as it had previously. The effectiveness of advertising on consumers’ online search weakened for both firms after the crisis. Originality/value - The paper provides a new insight about marketing strategies and their effectiveness in the product-harm crisis literature.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.