دانلود ترجمه مقاله تاثیرات ارتقای فروش اینترنتی روی یک مدل تبلیغاتی
عنوان فارسی |
تاثیرات ارتقای فروش اینترنتی روی یک مدل تبلیغاتی تفاضلی |
عنوان انگلیسی |
Effects of Internet Sales Promotion on a Differential Advertising Model |
کلمات کلیدی : |
  ارتقای فروش؛ استراتژی تبلیغات |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : HINDAWI |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 27 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. تشریح مدل 3. انشعاب و راه حل های دوره ای 4. استراتژی ارتقای فروش 5. نتایج عددی 6. نتیجه گیری
چکیده – تبلیغات و ارتقای فروش، دو ابزار ارتباطی مهم بازاریابی می باشند. در این مقاله، ارتقای فروش اینترنتی در راستای یک مدل تبلیغاتی تفاضلی معرفی شده و به طور کمی مورد بررسی قرار گرفته است. شرایط موجود و پایداری راه حل های دوره ای، به دست آمده اند. انشعاب فضایی راه حل دوره ای به طور تحلیلی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهند که پارامتر ارتقای فروش می تواند پایداری مدل تبلیغاتی تفاضلی را اصلاح کرده و منجر به آشوب از طریق انشعاب فضایی گردد، سطح فروش نهایتا کمتر از ارزش مفروض حاصل از تنظیم ارزش پارامتر ترویج فروش نخواهد بود و استراتژی ترویج فروش بهینه می تواند منجر به سود حداکثر گردد. نتایج عددی برای راه حل های دوره ای، دیاگرام های انشعابی، و تاثیرات استراتژی های ترویج فروش که با یک مثال نیز نشان داده شده اند، تناسب و تطابق خوبی با آنالیزهای تئوریکی دارند. این نتایج، ارزش های عملی و تئوریکی چشم گیری در بازارهای مرتبط دارند.
Advertising and sales promotion are two important specific marketing communications tools. In this paper, Internet sales promotion is introduced into a differential advertising model and investigated quantitatively. The conditions for the existence and stability of periodic solutions are obtained. Flip bifurcation of periodic solution is investigated analytically. The results show that the sales promotion parameter can modify the stability of the differential advertising model and lead to chaos through flip bifurcation, the sales level will eventually be no less than a given value by adjusting the value of the sales promotion parameter, and the optimal sales promotion strategy can lead to maximum profit. Numerical results for periodic solutions, bifurcation diagrams, and the effects of sales promotion strategies, which are illustrated with an example, are in good agreement with the theoretical analysis. These results have certain significant theoretical and practical value in related markets.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.