دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر تاثیرات پویای تبلیغات در رسانه های اجتماعی
عنوان فارسی |
مطالعه ای بر تاثیرات پویای تبلیغات در رسانه های اجتماعی: چشم انداز نشانه شناسی |
عنوان انگلیسی |
Examining the dynamic effects of social network advertising: A semiotic perspective |
کلمات کلیدی : |
  تبلیغات شبکه های اجتماعی؛ نشانه شناسی؛ تاثیرات پویا؛ حضور اجتماعی؛ تسهیل اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 56 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. تحلیل داده ها و نتایج 6. بحث و بررسی و مفاهیم 7. نتیجه گیری 8. محدودیت ها و پژوهش های آتی
نتیجه گیری: هدف اصلی این مقاله، بررسی تاثیرات دینامیکی و پویای تبلیغات در بستر شبکه ها و رسانه های اجتماعی می باشد. سهم و مشارکت پژوهش ما در زمینه تحقیقات شبکه های اجتماعی و شیوه های بازاریابی در بستر این رسانه های اجتماعی بود. در ابتدا، ما یک چارچوب نظری و تئوریکی مثلث نماد شناسی و نیز برخی نتایج در زمینه تاثیرات پویای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را ارائه داده ایم. این مطالعه، درک ما در زمینه تاثیرات دینامیکی در تبلیغات شبکه های اجتماعی را بسط داده است. این مطالعه نشان داده که تئوری نمادشناسی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی بسیار کاربردی است. این نتایج، مفاهیمی خاص برای محققین و تبلیغ دهندگانی که مرتبط با استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی هستند را نیز در بر دارد. دوما، این مطالعه یک مکانیزم تعامل روانی از طریق مثلث نمادشناسی را ایجاد کرده است. این مطالعه به ارائه این بین پرداخته که فعالیت های ذهنی کاربران، فاکتوری قابل اندازه گیری در تاثیرات تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد. بنابراین، یافته ها به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا مکانیزم تعاملی ذهنی را بین کاربران و تبلیغات در راستای بهبود تاثیرات تبلیغات در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده و پیاه ریزی کنند. این مطالعه همچنین توضیحی از ماهیت پویای تاثیرات تبلیغات رسانه های اجتماعی ارائه داده است. این مطالعه یک سری چشم اندازها و دیدگاه های نوین نیز ارائه داده زیرا به شناسایی مثلث نمادشناسی از طریق تسهیلات اجتماعی در شبکه های اجتماعی پرداخته و به پاسخ رفتاری کاربران در دوره های مختلف زمانی در تبلیغات رسانه های اجتماعی بسط داده است (زاجونک، 1956). این مطالعه می تواند به ما در درک بهتر انگیزه کاربران در تاثیر گروهی تبلیغات رسانه های اجتماعی کمک شایان توجهی بکند.
Conclusion: The main purpose of our study is to examine the dynamic effects of social network advertising. Our study contributes to the social network research and social media marketing practice. First, we provide a semiotic triangle theoretical framework and some results on the dynamic effects of social network advertising. The study hence serves to expand our understanding of the dynamic effects of social network advertising. It suggests that semiotic theory is applicable to social network advertising. The results have specific implications for both researchers and advertisers that are related to the social network marketing strategy. Second, this study builds a mental interaction mechanism through the semiotic triangle. The study offers the insight that users’ mental activity is a measurable factor in the effects of social network advertising. Therefore, the findings help advertisers building the mental interaction mechanism between users and social network advertising to improve the effects of social network advertising. This study also offers an explanation of dynamic nature for the effects of social network advertising. This study offers novel insights because it identifies the semiotic triangle through which social facilitation in social network translates into a user’s behavioral response at different periods of time in social network advertising (Zajonc, 1965). This study may help us better understand users’ motivations underlying the group influence in social network advertising.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.