دانلود ترجمه مقاله تاثیر تبلیغات گوشی هوشمند روی تمایل مصرف کنندگان به خرید
عنوان فارسی |
بررسی چگونگی تاثیر تبلیغات گوشی هوشمند روی تمایل مصرف کنندگان به خرید |
عنوان انگلیسی |
How smartphone advertising influences consumers' purchase intention |
کلمات کلیدی : |
  ارزش تبلیغات؛ تجربه جریان؛ تبلیغات گوشی هوشمند؛ تمایل به خرید |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 62 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. مدل مفهومی 4. روش ها 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
نتیجه گیری: مشارکت این پژوهش در مقالات، شناسایی قویترین عوامل تاثیر گذار بر رغبت مصرف کنندگان برای خرید محصولات یا خدمات، بعد از مشاهده تبلیغات برروی تلفن های هوشمند می باشد. به این منظور، یک مدل براساس مدل تبلیغات وب داکوف و نظریه تجربه جریان، ابداع کردیم. این مطالعه، اولین مطالعه ای است که ارزش هیجانی، کیفیت طراحی وب و آگاهی از برند را شامل می کند. براساس یک نمونه آماری از 303 پاسخ دهنده پرتغالی، از جنبه تجربی تایید کردیم که برای ارزش تبلیغات، تسهیلگران عبارت بودند از «آگاهی بخش بودن»، «اعتبار»، «سرگرمی» و «مشوق ها»، درحالی ها اذیت کننده بودن و ارزش هیجانی، بازدارنده ها بودند. این یافته ها آشکار کردند که مصرف کنندگان، تبلیغات برروی تلفن همراه را معتبر، قابل لذت بردن، و یک مرجع خوب اطلاعات برای خرید محصولات، محسوب می کنند و شانس حصول پاداش را فراهم می کند. اما، همچنین ممکن است آنها تبلیغات موبایلی را ناخواسته، اذیت کننده و آزار دهنده درک کنند، و در نتیجه احساسات منفی در مورد برند تبلیغ شده، بوجود بیاید. تجربه جریان، تاثیر مثبتی از اعتبار پذیری، سرگرم کنندگی، مشوق ها و ارزش تبلیغ، می گیرد. آگاهی بخش بودن و اذیت کنندگی، تاثیر منفی از تجربه جریان پیدا می کنند. این نتایج با این حقیقت بیشتر تقویت می شوند که، همانگونه در مقالات قبلی بحث شد، اگر تبلیغات موبایلی مفید، ارزشمند، باورپذیر، سرگرم کننده باشند و به درستی جزئیات محصولات را ارائه دهند، مصرف کنندگان نگرش مثبتی در مورد تبلیغات موبایلی حاصل می کنند. با این حال، هنگامی که مصرف کنندگان اطلاعات مناسبی بدست نیاورند، تبلیغات موبایلی را اذیت کننده درک می کنند. آگاهی از برند، به نحو موفقیت آمیزی بوسیله ارزش هیجانی و کیفیت طراحی وب، تبیین شد. تایید شد که آگاهی از برند برای مصرف کنندگان جهت شناخت و تشخیص برند و ارزیابی خرید محصولات یا خدمات یک برند، بسیار مهم است. در آخر اینکه، نتیجه می گیریم که قصد خرید به میزان موفقیت آمیزی بوسیله ارزش تبلیغ، تجربه جریان، کیفیت طراحی وب و آگاهی از برند، تبیین شده است.
Conclusions: The contribution of this research was to identify the strongest factors influencing consumers' willingness to purchase products or services, after viewing advertisements on smartphones. For this purpose, we developed a model based on Ducoffe's web advertising model and flow experience theory. This study was the first to include emotional value, web design quality, and brand awareness. Based on a sample of 303 Portuguese respondents we empirically confirmed that for advertising value the facilitators were informativeness, credibility, entertainment, and incentives, while irritation and emotional value were inhibitors. These findings revealed that consumers consider smartphone advertising as being credible, enjoyable, a good reference of information for purchasing products, and offers the chance of obtain rewards. However, they may also perceive smartphone advertising as unwanted, intrusive, and annoying, and as a result, negative feelings arise toward the brand advertised. Flow experience was positively influenced by credibility, entertainment, incentives, and advertising value. Informativeness and irritation negatively influenced flow experience. These results may be driven by the fact that, as argued in the literature, consumers are starting to develop positive attitudes toward smartphone advertisements, as they are useful, valuable, believable, entertaining, and correctly deliver the details of the products. Nevertheless, when consumers do not obtain proper information, they recognize smartphone advertisements as irritating. Brand awareness was successfully explained by emotional value and web design quality. Brand awareness was confirmed to be crucial for consumers to recognize the brand, and consider purchasing of a brand's products or services. Finally, we concluded that purchase intention was successfully explained by advertising value, flow experience, web design quality, and brand awareness.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.